PureChaos Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 En grandiosa går ned uten anstrengelser her og, ja. Men nå er det veldig lenge siden jeg har spist noe særlig frossenpizza, sist jeg gjorde det var det ikke særlig godt. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Er BCAA noe å investere i? Noen som bruker det og hva slags effekter har det? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Går lett ned i magen til ein kar på 90kg Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Spiste lett en bigone før, men nå holder jeg meg til sunnere saker.Etter trening i dag har jeg spist: 1 stk hel 800g kylling (noe av vekta blir bein) 2 skiver stekt i 100g meierismør + 3 egg + en halv pakke bacon 2 bananer + 400g bær + 5dl juice = 1 diger smoothie Ca 10 min pause mellom hver post. Men dette er jo på Peridoisk fasting så jeg hadde ikke spist noe annet enn 75g proteiner i 6dl melk og en middels lunsj som besto av quiche og litt salat før det. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Åssen i HÆL***E får du NED en hel Grandiosa? Åssen i HÆL***E får du ikke NED en hel Grandiosa? 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Ikke alle er små puslinger på 65 kg? Går glatt ned her og. DU! Vi e små men vi e mange 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Fantastisk! Her hadde jeg håp om å finne eg skikkelig vinner oppskrift, så viser det seg at han bare har sluttet å spise noe han er allergisk mot!! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Haha, leste den i går jeg og. "Spis som vinnere, slutt med glutenmat". Lenke til kommentar
discostu Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Var grandiosa ja. Er 1200kcal i ein heil pizza, så er jau ganske mykje, men det er vell ikkje det veste å spise? Om du ser på kosthaldet mitt ser du at eg ikkje har store kaloriinntaket i utgangspunktet. Åssen i HÆL***E får du NED en hel Grandiosa? Haha, NULL PROBLEM. Klarte nesten den nye grandiosa hjemmelaga engang, men måtte kaste inn håndkledet på et par småbiter mot slutten. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) F Endret 3. august 2015 av medlem-173043 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Ikke alle er små puslinger på 65 kg? Går glatt ned her og. DU! Vi e små men vi e mange Vi ere en nasjon vi med! Vi små en alen lange! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Kudos til Gymgrossisten. De glemte å legge ved scoopen jeg bestilte på bestillinga, og idag kom brev med to scoops og to protein bars. Free stuff <3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Ikkje noko problem å lage pizza sjølv som er rik på protein utan å få i seg for mykje dritt. Deigen er vel den minst gunstige komponenten, men det finnes vel noko fullkornsgreier der og. Tomatsaus med tomater, løk, kvitløk, topping av kylling, skinke, bacon osv. Topp med diverse grønnsaker og kanskje litt ost. Med riktig teknikk og gjerne steinplate kan du lage ein ganske tynn bunn som inneheld lite mjøl. Endret 26. mai 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 2DL speltmel, 25-50G ferskgjær, vann og olje og du har i allefall ikke direkte usunn deig med god smak Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) 2 skiver stekt i 100g meierismør + 3 egg + en halv pakke bacon To brødskiver dynka i 100g meierismør toppa med bacon? Hørtes nesten ut som en elvis-sandwhich det der. Endret 26. mai 2011 av phax 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) To brødskiver dynka i 100g meierismør toppa med bacon? Hørtes nesten ut som en elvis-sandwhich det der. Brød - Greit nok som grovt Peanøttsmør - Fett Banan - Karbohydrater Bacon - Protein og fett Er jo fort ein rett som kan passe rett inn i eit treningskosthald. Blir kanskje litt mykje fett, men det kan ein jo regulere med mengden peanøttsmør og bacon. Endret 26. mai 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) 2 skiver stekt i 100g meierismør + 3 egg + en halv pakke bacon To brødskiver dynka i 100g meierismør toppa med bacon? Hørtes nesten ut som en elvis-sandwhich det der. http://media.npr.org/assets/img/2010/09/27/topviewbanana.jpg For Zeitgeist sin del så er det jo mer fett enn en Elvis sandwich, sånn i forhold til bacon og meierismøret. Endret 26. mai 2011 av Fredrik Lenke til kommentar
Flames Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Angående tynn pizzabunn, bruk eltekrokene på miksmasteren eller en ordentlig kjøkkenmaskin. La den stå og elte i 5-10min og deretter legg deigen i kjøleskapet en time. Resultatet blir en deig som er lett å få kjevla tynn. Trenger ofte ikke kjevle engang, bare å dra deigen utover et stekebrett. Sist jeg gjorde dette fulgte jeg ei oppskrift fra matprat som tok utgangspunkt i at man skulle bruke 7dl hvetemel (~1600 kCal) til én pizzabunn, men endte opp med fire tynne bunner heller (~400 kCal/stk). Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg og tar den fra matprat og deler den på 3. Da blir det såpass lite deig at du får til en syltynn pizza som er akkurat stor nok til en pers. Samt at du da lager det med speltmel og olje osv. Bytter ut med litt sunnere varianter. Er vel dumt med gjær men faen heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå