AndyPanda Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Er pizza eigentleg så ille? Tjaa, skal vi se.. 1177 kcal. 12 % protein, hvorav mesteparten er ubrukelig. 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 slutt med det ubrukelig-greiene da. Selv om de ikke er fullverdige er det fortsatt noe. 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Om du hadde trykt på den utheva lenka hadde du kanskje skjønnar litt meir. Men idiotisk av meg å ikkje ta det med i same posten. Tenker kunn på kaloriinnhaldet, i forhold til at eg skal ned i vekt. Driter i næringsinnhaldet mao. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Kaloriene står i første linje. Proteininnholdet står til slutt, og det var vel bare for å understreke det hele, altså at det ikke komme noe godt ut av det - SPESIELT hvis du har tenkt deg ned i vekt. Skjønner nesten ikke at du spør en gang. Håper nesten ikke at det var grandiosa kjøttdeig og løk det var snakk om, da du bare kunne tatt en liten titt på innholdsfortegnelsen og foretatt litt enkel matte før du putta den i deg. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 mekk pizzan sjæl, så får man iallefall kvalitetsproteiner Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Vel. Inneholder jo ekstremt mye "tomme kalorier" og mye unødvendige karbohydrater, men se lyst på det. Du kunne spist verre ting! Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Ille er jo relativt, skal man ha 2000kcal pr dag for å gå ned i vekt og man spiser pizza og sjoko med fløte for de 2000kcal så går man fortsatt like mye ned i vekt. Eneste er at man vil føle seg ræva, kanskje miste litt masse pga manglende protein og ha lite energi på trening. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Var grandiosa ja. Er 1200kcal i ein heil pizza, så er jau ganske mykje, men det er vell ikkje det veste å spise? Om du ser på kosthaldet mitt ser du at eg ikkje har store kaloriinntaket i utgangspunktet. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Med tanke på at du må spise så mye som 1200 kcal for å bli mett, så er det vel ikke direkte heldig. En pizza tilsvarer 2-3 godt sammensatte måltider hvor du kunne spist deg like mett. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Ser på hjemmesiden at Børge (er det han du tenker på) Fagerli har flyttet til Oslo. Prøver meg likevel med en mail Har også kontaktet Norkost. Finner jeg et jeg blir fornøyd med kjøper jeg nok en feit 4x3kg's pakke Hvis det er sjokolade du vil teste kan du møte meg på torget i morgen 0800 og få en smaksprøve. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Da står jeg der og spionerer.. Eller sover. Lenke til kommentar
underdark Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Går du på gløs? Isåfall kan vi ta det der ;D Lenke til kommentar
Sink Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Da får du mase på matsemann. Jeg bor på rosendal og går på hist. Edit: kan eventuelt ta det på fredag, for nå skal jeg sove. Endret 25. mai 2011 av Sink Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg har bare jordbær og sjokolade fra TN å gi bort, men skal ikke til gløs i morra. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Med tanke på at du må spise så mye som 1200 kcal for å bli mett, så er det vel ikke direkte heldig. En pizza tilsvarer 2-3 godt sammensatte måltider hvor du kunne spist deg like mett. Sant nok det... Lenke til kommentar
Brad Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Skal få en venn av meg nede i statene å kjøpe 4.5 kg Optimum Whey Gold og 1 kg creatine fra Bodybuilding.com Noe mere jeg burde få med meg? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Var grandiosa ja. Er 1200kcal i ein heil pizza, så er jau ganske mykje, men det er vell ikkje det veste å spise? Om du ser på kosthaldet mitt ser du at eg ikkje har store kaloriinntaket i utgangspunktet. Åssen i HÆL***E får du NED en hel Grandiosa? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Ikke alle er små puslinger på 65 kg? Går glatt ned her og. 5 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Var grandiosa ja. Er 1200kcal i ein heil pizza, så er jau ganske mykje, men det er vell ikkje det veste å spise? Om du ser på kosthaldet mitt ser du at eg ikkje har store kaloriinntaket i utgangspunktet. Åssen i HÆL***E får du NED en hel Grandiosa? Du veit... Det er bare sånt vi gutter klarer 2 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Spiser lett en Grandiosa, blir ikke sånn supermett heller. Veldig sjelden jeg spiser frossenpizza da, siden det finnes så mye annet som er mye bedre og sunnere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå