Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kaloriene står i første linje. Proteininnholdet står til slutt, og det var vel bare for å understreke det hele, altså at det ikke komme noe godt ut av det - SPESIELT hvis du har tenkt deg ned i vekt. Skjønner nesten ikke at du spør en gang. Håper nesten ikke at det var grandiosa kjøttdeig og løk det var snakk om, da du bare kunne tatt en liten titt på innholdsfortegnelsen og foretatt litt enkel matte før du putta den i deg.

Lenke til kommentar

Ille er jo relativt, skal man ha 2000kcal pr dag for å gå ned i vekt og man spiser pizza og sjoko med fløte for de 2000kcal så går man fortsatt like mye ned i vekt. Eneste er at man vil føle seg ræva, kanskje miste litt masse pga manglende protein og ha lite energi på trening.

Lenke til kommentar

Ser på hjemmesiden at Børge (er det han du tenker på) Fagerli har flyttet til Oslo. Prøver meg likevel med en mail :) Har også kontaktet Norkost. Finner jeg et jeg blir fornøyd med kjøper jeg nok en feit 4x3kg's pakke :)

Hvis det er sjokolade du vil teste kan du møte meg på torget i morgen 0800 og få en smaksprøve. :p

Lenke til kommentar

Var grandiosa ja. Er 1200kcal i ein heil pizza, så er jau ganske mykje, men det er vell ikkje det veste å spise?

Om du ser på kosthaldet mitt ser du at eg ikkje har store kaloriinntaket i utgangspunktet.

Åssen i HÆL***E får du NED en hel Grandiosa? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Var grandiosa ja. Er 1200kcal i ein heil pizza, så er jau ganske mykje, men det er vell ikkje det veste å spise?

Om du ser på kosthaldet mitt ser du at eg ikkje har store kaloriinntaket i utgangspunktet.

Åssen i HÆL***E får du NED en hel Grandiosa? :dontgetit:

Du veit... Det er bare sånt vi gutter klarer ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...