TheNarsissist Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg har en gammel Sony erriccson :!: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg har testet det. Funker fint og er lett å håndtere. Dog, er spørsmålet om en applikasjon (på din evt. smarttelefon) til en verdi av kanskje 20 kr er bedre. jeg personlig ville heller brukt en GPS på mobilen som jeg putter i sekken. Jeg har jo en viss mengde gratis nettbruk via mobilen som akkurat dekker utgiftene Tror jeg betalte litt over 20 kroner for Runtastic Pro på Android Lenke til kommentar
discostu Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Noom aka cardiotrainer til android er konge. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Blæ. Ikke lønning før den 1. og jeg er tom for proteinpulver alt Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Bare å drikke ekstra mykje mjølk, kjøtt etc det Eller det er kanskje eit problem om du ikkje har pengar det... Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hehe. Sant det. Har jo en del egg, fisk (makrell og laks) og kylling i kylen, så det blir vel ingen enorme problemer, men litt irriterende å vente.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Se her ja... Periodisk faste får bare flere og flere kjente fordeler... 1 Lenke til kommentar
underdark Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hei, bra tråd, lest gjennom mange sider og fant mye bra lesestoff. Jeg lurer på et par ting: Jeg kjører dips og skråbenk for å ta bryst, triceps og skuldre. Burde jeg også kjørt en dedikert skulderøvelse, som arnold- eller militærpress? Kjører dips til overarmene er parallelle med gulvet. Skråbenken på 3-hakk. Trener 4x4 for maks styrke. Noen som har noen tips til _gode_ proteintilskudd? Brukte Protein Sensation 81 med sjokolade til nå, lilla boks som pf solgte, knallgod. Jeg har prøvd whey techen til pf, og synes ikke den er noe god i det hele tatt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Ja, skuldre er pent. Kjør på! Militærpress/skulderpress er jo gode øvelser du ikke vil tape noe på å gjøre uansett. Dog, alle er forskjellige og har forskjellige mål. Dersom du føler skuldrene dine står til resten av kroppen og du ikke trenger å jobbe ekstra med dem så er jo det ditt valg og din smak Personlig prøver jeg å jobbe litt ekstra med skuldrene for tiden, men som sagt, smakssak. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Hei, bra tråd, lest gjennom mange sider og fant mye bra lesestoff. Jeg lurer på et par ting: Jeg kjører dips og skråbenk for å ta bryst, triceps og skuldre. Burde jeg også kjørt en dedikert skulderøvelse, som arnold- eller militærpress? Kjører dips til overarmene er parallelle med gulvet. Skråbenken på 3-hakk. Trener 4x4 for maks styrke. Noen som har noen tips til _gode_ proteintilskudd? Brukte Protein Sensation 81 med sjokolade til nå, lilla boks som pf solgte, knallgod. Jeg har prøvd whey techen til pf, og synes ikke den er noe god i det hele tatt. Jeg har samme erfaringa med PF sitt pulver. Det smakte helt grusomt, men jeg kan anbefale Optimum Nutrition Gold Standard. De har den på gymgrossisten og den kommer i en mengde spennende smaker. Akkurat nå har jeg Double Rich Chocolate, og jeg synes den er knallgod! Edit: lolol skriveleif Endret 25. mai 2011 av Flames Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 MyoProtein og Tech Nutrition er veldig godt også. PF sin Whey Isolate (ikke Tech eller 100%) smaker ikke ille heller, så vidt jeg husker Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 ProZyme og Activate Elite Gold er begge god på smak og i kvalitet. Prisen er så som så. Dedikert skulderøvelse er obligatorisk, hvem liker vel ikke skuldre? Lenke til kommentar
underdark Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Glemte å spørre, vet dere om noen nettbutikker som sender smaksprøver til deg i posten? Eventuelt noen butikker i trondheim man kan få smaksprøve i butikken? takk for tips! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Norkost pleier å være greier med smaksprøver Endret 25. mai 2011 av Juliess 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Norkost pleier å være greier med smaksprøver Ja, jeg har bare gode erfaringer fra Norkost, både på smaksprøver og når jeg har kjøpt proteinpulver! Anbefales! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Glemte å spørre, vet dere om noen nettbutikker som sender smaksprøver til deg i posten? Eventuelt noen butikker i trondheim man kan få smaksprøve i butikken? takk for tips! Han fra myrevolution leverte smaksprøve på døra hos meg her i trondheim faktisk. Bare å sende en melding hvor du spør pent om en smaksprøve med navn og adresse. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Han fra myrevolution leverte smaksprøve på døra hos meg her i trondheim faktisk. Bare å sende en melding hvor du spør pent om en smaksprøve med navn og adresse. På døren, faktisk! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Er pizza eigentleg så ille? Lenke til kommentar
underdark Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Ser på hjemmesiden at Børge (er det han du tenker på) Fagerli har flyttet til Oslo. Prøver meg likevel med en mail Har også kontaktet Norkost. Finner jeg et jeg blir fornøyd med kjøper jeg nok en feit 4x3kg's pakke I verste fall blir det å importere 20 pakker av gode, gamle Protein Sensation 81 fra statene. Blir ca norske priser med toll og mva, men det tar jo to mnd å få skiten over.. Noen som har testet sentrene til JIMU i oslo? Skal nok trene på jimu ila i sommer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå