Mord-Sith Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Tipper det bildet var tatt etter han endelig hadde fått litt penger. Da er det lov å kose seg med litt cola. Jojo, mulig det, men det var jo og et bilde av det veldig tomme kjøleskapet i den samme artikkelen så. Hvis man ser på hele, vil det jo altså fremstilles som bilder som skal vise hans situasjon uten penger. Men ja, om det var etter at han fikk pengene, så. Da er det klart lov til å feire med Cola og mere til! Ellers føles det i dag på kroppen at jeg faktisk trente styrke i går. Kjenner faktisk at det eksisterer muskler i meg. Å være støl på denne måten er godt. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Å vere støl på den måten eg er no, er iallfall ikkje godt! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hø ha he! Jeg var nettopp ute og jogget 9.1 kilometer i storm Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Imponert. Fått beskjed om at proteinpulveret var sendt fra gymgrossisten i dag, så nå får vi se når det kommer. Blir fint å få det. Kjøpte meg også en pulsklokke på nett samme dag, og tror det blir fint å kunne få starta med å ha ordentlig oversikt. Nesten så jeg må få tak i en egen notatblokk for å dokumentere ting under treninga og nå. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg tror kroppen skriker etter ei lita uke med treningsfri nå ... Kneet gjør vondt som faen når jeg beveger meg og det gjør vondt i den ene leggen. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Jeg tror kroppen skriker etter ei lita uke med treningsfri nå ... Kneet gjør vondt som faen når jeg beveger meg og det gjør vondt i den ene leggen. Solution: Ta en uke treningsfri. Endret 24. mai 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Skal snart til fattern i 6 dager så blir fri da. Får bare holde ut ei uke til Lenke til kommentar
sunnivamari Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Jeg er nesten imponert over meg selv. Har sykle 5 mil på fjellet i dag . Altså... Oppover. Fant jo ut i samme slengen at min kjære terrengsykkel trenger litt kjærlighet Endret 24. mai 2011 av sunnivamari 1 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Andre enn meg som føler de ikke klarer å løfte de de egentlig er kapable til? Før påsken så trente jeg med 120kg i mark. 5x5. Klarte ett sett med 125kg. Dro hjem til familien i påsken og møtte lillebroren min som også har begynt å trene. Vi var hjemme et par dager og jobbet litt på gården før vi dro inn til hamar på trening sammen. Der økte vi vekta på marken helt til han nådde 125kg. Jeg som storebror kunne ikke godta at min 17 årige lillebror løftet det samme som meg så jeg løftet da likegreit 5 reps med 130kg, og deretter 5 reps med 135kg. Alt med god form og godkjent av lillebror. Når jeg så kommer tilbake har jeg brukt helt frem til i går for å kunne si at jeg klarer å trene med 135kg. Jeg hadde altså ikke sjangs til å løfte noe mer enn 125kg når jeg hjem igjen. Synes det er helt sprøtt at konkurranse innstinktet har så mye å si for løftet. Anbefaler alle å skaffe seg en treningskamerat som ligger jevnt med deg selv i styrke. Jeg skal dra med brodern på trening igjen til sommeren og er spent på hva jeg løfter da. Jeg er vanligvis happy og motivert på trening. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Det er utrolig hva kroppen klarer når man MÅ prestere. 2 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hehe, det er ei lita sjappe her som har solgt proteinpulver en god stund nå. Det er egentlig et galleri, der de stiller frem bilder osv. Gikk tilfeldigvis forbi i vinter, og så det stod et skilt på utsiden som sa at de solgte billig proteinpulver. Gikk inn, og der stod det en hylle full blandt alle maleriene. Det hele var litt komisk bare. Umulig å vite at man solgte proteinpulver der. Men prisen var et par kroner billigere enn fra proteinfabrikken faktisk! Eieren solgte det ved siden av som en slags hobby. Men man vet aldri når det er åpent der. Han har åpent når han føler for det. Også hver gang jeg skal ha påfyll, sier han at de ikke selger det lenger. 1-2 dager senere får jeg stort sett melding der han skriver at proteinpulveret er på vei og kan henter innen et par dager Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Det er utrolig hva kroppen klarer når man MÅ prestere. Jepp. Når jeg er ute å trener kommer jeg veldig fort til det punktet hvor kroppen gir faen i alt og kun presterer. Egentlig ganske digg Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Det er utrolig hva kroppen klarer når man MÅ prestere. Second that! Å trene med ein kompis gjer at eg yt mykje bedre, enn om eg skulle ha trena aleine. Lurar på kva eg hadde tatt i knebøy om ei snaxy jente såg på Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Lurar på kva eg hadde tatt i knebøy om ei snaxy jente såg på 150kg! Lenke til kommentar
Flames Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Det er kun denne øvelsen som gjelder om sexy jenter ser på: http://www.youtube.com/watch?v=Q-4-GwGnDMs Endret 24. mai 2011 av Flames Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Hvorfor står det en person over han? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Antar det er for å holde igjen skuldrene, eller så liker han å se opp shortsen til folk. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Antar det er for å holde igjen skuldrene, eller så liker han å se opp shortsen til folk. Setter en tier på #2. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Noen som har testet Nike Plus? Dro på xxl i går kveld å kjøpte meg et par joggesko som tilfeldigvis hadde støtte for Nike Plus, settet med brikken og den greia man plugger i ipoden koster bare 299. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg har testet det. Funker fint og er lett å håndtere. Dog, er spørsmålet om en applikasjon (på din evt. smarttelefon) til en verdi av kanskje 20 kr er bedre. jeg personlig ville heller brukt en GPS på mobilen som jeg putter i sekken. Jeg har jo en viss mengde gratis nettbruk via mobilen som akkurat dekker utgiftene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå