Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Har nok blitt ekstremt motivert og gira av å lese denne tråden, jeg. Snoket i tråden lenge før jeg posta, og henta tips og triks. Det er gøy! Men ja, disse folka lå høyt over hva jeg trodde jeg noen gang kom til å orke. Men nå vil jeg veldig gjerne gjøre det samme.

Forøvrig turte jeg å gå bort til vektene i dag, og gjorde noen øvelser. Merka at teknikken på markløft ikke var god nok ennå, så jeg øvde litt med stang uten vekter, og litt uten noe som helst i det hele tatt. Så får jeg studere videoer litt til. Det, og knebøy. Blir ikke helt naturlig for meg, det der.

Endret av Isilme
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm... Plutselig føltes ikke treninga mi som noe særlig i det hele tatt, i forhold til hva dere driver med.

Har ingenting å si, alle er på forskjellige stadier her på forumet :)

Har ikke sett deg poste før i denne tråden, VELKOMMEN :)

Lenke til kommentar

Dips sies å være bra for å bygge bryst. Gjorde dem for andre gang i dag, faktisk.

Var ganske utmatta etter benkpress, så det ble bare 3x3 med kroppsvekt, men sier meg fornøyd med det. Skal kjøre på med litt vekter i en ryggsekk når jeg blir mer trygg på dem.

Lenke til kommentar

Hmm... Plutselig føltes ikke treninga mi som noe særlig i det hele tatt, i forhold til hva dere driver med.

Alle må starte et sted :) Den formen som mange av oss har opparbeidet er over lang tid. Håper vi ser mer av deg i denne delen av forumet. Alltid hyggelig med flere treningsinteresserte :)

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Dagens store hemmelighet; et sunt og tren for å få ein slank kropp.

Kjendistrener Joy Di Palma i Los Angeles anbefaler en proteinrik diett for å få en kropp som Anistons.

Kudos :thumbs:

Han mener også man burde ha mange små måltider for å holde stoffskiftet i gang

Bitch PLEASE!!!

Lenke til kommentar

Jeg sliter litt med knebøyen. De 4-5 første repsa går greit men etterhvert må jeg ta pause før jeg går ned igjen for å få tilbake pusten. Føler liksom ikke at det blir noen flyt på settet. Er det rett og slett bare at jeg må gå ned på kg-ene? Kjører serie på 3x10 forresten. Ellers hadde jeg en god økt i dag :new_woot:

Ikke at jeg beskylder deg for noe, men anbefaler denne artikkelen for litt motivasjon: Easier doesn't work - Mark Rippetoe. Anbefalt lesning for alle som driver knebøy egentlig. Gi motivasjonen et puff.

Synes det er gøy at det står to colaflasker i bakgrunnen av det første bildet..:hmm:

Og ikke minst flere vinflasker i det "tomme" kjøleskapet. Kutt ut brusen og vinen så kunne han hvert fall spist noe som minner om mat i en uke eller to.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke at jeg beskylder deg for noe, men anbefaler denne artikkelen for litt motivasjon: Easier doesn't work - Mark Rippetoe. Anbefalt lesning for alle som driver knebøy egentlig. Gi motivasjonen et puff.

Fire sett med bare stanga, og totalt 30min oppvarming til knebøy? Føler meg litt truffet her må jeg si.

Tar som regel bare tre sett med 20-40-60kg som oppvarming før jeg kjører på med 5x5. :blush:

Lenke til kommentar

Er denne videoen god for hvordan ta knebøy, eller har dere noe å motsi?

Ingen ting å motsi, eneste som er litt omdiskutert er om man skal rette blikket oppover eller ikke.

Synes også disse videoene er fine, ellers så har Rippetoe utallige videoer ang knebøy. (og alt annet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...