Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gidder ikke måle hele kroppen, tar bare utgangspunkt i magen da det er største problemområdet. Også er jeg mer opptatt av å måle fremgangen enn den nøyaktige fettprosenten.

Det kan igjen være litt de motiverende da det er magen som tregest blir slank :) Jeg har holdt ~20% magefett mens jeg har vært mellom 80-100kg kroppsvekt .. :p

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Ja jeg har tatt et par fullkroppsmålinger men sånn fra uke til uke så blir det som regel bare magen jeg gidder sjekke. Latskap rett og slett. Også er det ikke så jævla godt å måle på mange av de andre plassene der det er mindre å ta tak i. :p

Lenke til kommentar

Skjønner fortsatt ikke hvordan det går an å ikke få tak i noe :ph34r: til og med han fyren i videoen klarer de å måle overalt på.

Har nok ingen plasser jeg ikke får tak, er langtfra så markert som fyren på videoen. Problemet er bare at på de plassene der det er lite å ta tak i er det så jævla vondt å måle! :wee:

Lenke til kommentar

Ang. måling av fettprosent; der er jeg sjanseløs.

Jeg har rimelig høy fettprosent, men klarer ikke å måle det. Jeg må ha for stram hud eller noe sånt, jeg klarer ikke å "pinche" i det hele tatt. Er dette vanlig for folk med høy fettprosent, eller er det bare meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...