Mikkel™ Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Måler med klype ja så er jo ikke 150% nøyaktig Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Hvordan måler du hvis du ikke måler med klype? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Det sitter en gnom under kjøkkenbenken. Han fikser det meste Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Man kan måle på vekter og forskjellige med varierende nøyaktighet. Kan også bli veid mens man står i vann, da kan man måle det ganske nøyaktig med Arkimedes Lov + info om vekten til fett og annet i kroppen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Finnes apparater som måler det meir nøyaktig. Poenget med fettmåling er vel å måle endring over tid? Sånn set betyr det lite om målingen er litt feil. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hvordan måler du hvis du ikke måler med klype? Kan benytte svært unøyaktige badevekter, bodyscan-maskiner, forskjellige typer røntgenmaskiner etc. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Har selv 11.52% fettprosent. Har som mål å gå ned til 11% i løpet av noen måneder. Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hvordan får dere til å måle så nøyaktig egentlig? Jeg mener, det er jo ganske vanskelig å se om klypa viser 11 eller 11,2 eller 11,25 mm. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Snakker dere om total kroppsprosent, eller bare magen? Har selv bare tatt magen da det er den som er "problemet", men burde kanskje måle litt flere plasser for å pynte litt på tallet 1 Lenke til kommentar
Brad Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg har totalt. Målte vell 7 steder eller noe og brukte en sånn kalkulator som fant ut totaltprosenten. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Snakker dere om total kroppsprosent, eller bare magen? Har selv bare tatt magen da det er den som er "problemet", men burde kanskje måle litt flere plasser for å pynte litt på tallet Hele kroppen Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg gidder ikke måle hele kroppen, tar bare utgangspunkt i magen da det er største problemområdet. Også er jeg mer opptatt av å måle fremgangen enn den nøyaktige fettprosenten. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Snakker dere om total kroppsprosent, eller bare magen? Har selv bare tatt magen da det er den som er "problemet", men burde kanskje måle litt flere plasser for å pynte litt på tallet http://www.youtube.com/watch?v=6rCOi-RSAsc Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Jeg gidder ikke måle hele kroppen, tar bare utgangspunkt i magen da det er største problemområdet. Også er jeg mer opptatt av å måle fremgangen enn den nøyaktige fettprosenten. Det kan igjen være litt de motiverende da det er magen som tregest blir slank Jeg har holdt ~20% magefett mens jeg har vært mellom 80-100kg kroppsvekt .. Endret 23. mai 2011 av bIsk0p Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Ja jeg har tatt et par fullkroppsmålinger men sånn fra uke til uke så blir det som regel bare magen jeg gidder sjekke. Latskap rett og slett. Også er det ikke så jævla godt å måle på mange av de andre plassene der det er mindre å ta tak i. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Skjønner fortsatt ikke hvordan det går an å ikke få tak i noe til og med han fyren i videoen klarer de å måle overalt på. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Skjønner fortsatt ikke hvordan det går an å ikke få tak i noe til og med han fyren i videoen klarer de å måle overalt på. Tenk deg å være sammen med den dama der da Hu kan få klemt noe ut av deg OVERALT Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hahahaha, jeg dør :!: Og siden vi er inne på fettprosent, jobber med min for tiden. Målet er å komme til 20% eller helst 19,9 for å si at jeg er under 20. Kjedelig mål! Var mye gøyere å spise hva jeg ville og trene som en strongman! Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Skjønner fortsatt ikke hvordan det går an å ikke få tak i noe til og med han fyren i videoen klarer de å måle overalt på. Har nok ingen plasser jeg ikke får tak, er langtfra så markert som fyren på videoen. Problemet er bare at på de plassene der det er lite å ta tak i er det så jævla vondt å måle! Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Ang. måling av fettprosent; der er jeg sjanseløs. Jeg har rimelig høy fettprosent, men klarer ikke å måle det. Jeg må ha for stram hud eller noe sånt, jeg klarer ikke å "pinche" i det hele tatt. Er dette vanlig for folk med høy fettprosent, eller er det bare meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå