Kenny000 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 den datt bare "litt" ut av ledd.. har litt rart/lett/skjørt skjelett. Klarer faktisk å hekte skulderleddet litt ut om jeg vil og sette det på plass igjen. Folk som har sett det synes det er litt freaky.. Så da det skjedde under arnoldpress gikk smertene over en dag eller to etter Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Fyller år idag! Skal ta en skikkelig bursdagsøkt på studioet idag Lenke til kommentar
apwr Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Gratulerer med dagen, Camron! Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Gratulerer så mye ja. Blir du gammel da? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Fyller år idag!Skal ta en skikkelig bursdagsøkt på studioet idag Tilfeldig at du ikke er alene ? Grattis med dagen ! Nei, i dag skal det etes biff, ikke trenes. Endret 15. september 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Gratulerer du og T.F.T. my love! Like gamle er vi og Bare 1 år til vi får lappen! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Allright! På mandag begynner jeg og en kamerat på Release YOUR Potential. Har lest igjenom artikkelen to ganger nå Men jeg lurer på en ting... Kan jeg heller trene Chins, istedenfor nedtrekk forran emd smalt grep? Lenke til kommentar
War Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Dersom du skal trene Chins for å bygge rygg er det viktig at du utfører dem riktig, med full strekk og haka over stanga for hver gang. Kroppen skal henge rett ned og ikke pendle fram og tilbake, det blir juks. Progresjonen blir litt vanskligere da, må ta på belte osv. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Dersom du skal trene Chins for å bygge rygg er det viktig at du utfører dem riktig, med full strekk og haka over stanga for hver gang. Kroppen skal henge rett ned og ikke pendle fram og tilbake, det blir juks.Progresjonen blir litt vanskligere da, må ta på belte osv. Okey, da venter jeg litt, til jeg har blitt litt sterkere i Lats. Takk for svar Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Dersom du skal trene Chins for å bygge rygg er det viktig at du utfører dem riktig, med full strekk og haka over stanga for hver gang. Kroppen skal henge rett ned og ikke pendle fram og tilbake, det blir juks.Progresjonen blir litt vanskligere da, må ta på belte osv. Okey, da venter jeg litt, til jeg har blitt litt sterkere i Lats. Takk for svar Hvis du ikke er sterk i lats er jo chins utmerket, bare du har noen og hjelpe deg. Da trenger du jo ikke vekter for progresjon! Lenke til kommentar
War Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Ja, en som holder under knæra dine, (du trekker opp bena) Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg klarer rundt 8 Chins, skikkelig. Men jeg skal jo være med en kamerat å trene, for det meste så det går nok fint da. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg får vondt i håndleddene når jeg tar fransk, ett like godt alternativ til dette? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Da har jeg vært å tatt 10 RM i RYP øvelsene, så begynne jeg på mandag La til flyes, ettersom jeg elsker den øvelsen til bryst! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Da har jeg vært å tatt 10 RM i RYP øvelsene, så begynne jeg på mandag La til flyes, ettersom jeg elsker den øvelsen til bryst! Hvis du tar Flies rett så bygger det rå styrke! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Da har jeg vært å tatt 10 RM i RYP øvelsene, så begynne jeg på mandag La til flyes, ettersom jeg elsker den øvelsen til bryst! Hvis du tar Flies rett så bygger det rå styrke! http://www.treningsforum.no/article/articl...ogainflyestimer Leste den artikkelen der, og etter det har jeg fått en mye bedre pump i brystet med Flyes. Noen meninger om det? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det er vel kanskje ikke rette posten å spørre i, men jeg prøver. Er det noen av dere som vet om noen trenigsfilmer som er å anbefale. I går såg jeg Pumping Iron med Arnold Schwarzenegger. Takk Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ronnie coleman: the unbelieveable og the cost of redemption magnus samuelsson - swedish power svend karlsen - viking power Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Ronnie coleman: the unbelieveable og the cost of redemption magnus samuelsson - swedish power svend karlsen - viking power Takker! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Faen, 85kg! krymper jo som bare det etter at jeg gikk på deff. For noe piss, nei tid for mat sier jeg bare! Deffing kan jeg gjøre når jeg blir gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå