Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal spille fotball i morgen kveld, men det frister jo litt å trene nå også.. lurer på om det blir for mye med to økter på en dag (styrke og så fotball)..

iallefall siden jeg har hatt halvannen uke hvile nå..

EDIT: bestilte en flaske EFAOmega også nå.. :D

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar
Ikke når det er 3 stk. som trener. Pleier å vare i rundt 90 minutt.

Jo, det er fortsatt veldig mye. Etter ca 45min daffer energien av, og økta blir mindre effektiv. (ift hva musklene klarer å bygge opp på etterhånd). Selv om ikke du selv trente i 2 timer fordi du måtte vente en del på de andre..

Forresten noen som har Coleman sitt program, svart på hvitt?

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jo, det er fortsatt veldig mye. Etter ca 45min daffer energien av, og økta blir mindre effektiv. (ift hva musklene klarer å bygge opp på etterhånd). Selv om ikke du selv trente i 2 timer fordi du måtte vente en del på de andre..

Jeg velger å stole på Arnold.

Lenke til kommentar

Da velger du vel å bole også?

"Dbol - breakfast of champions" ~ Arnold Schwartznegger

Lenke til kommentar

:p

Dianabol (methandrostenolone)

Quick overview:

Active Life: 6-8 hours

Drug Class: Anabolic/Androgenic Steroid (Oral)

Average Dose: Men 15-50 mg/day......Women 5-10 mg/day

Acne: Yes, especially in higher dosages

Water Retention: Yes, similar to testosterone

High Blood Pressure: Yes

Liver Toxic: Yes

Aromatization: Yes

DHT Conversion: No

Decrease HPTA function: Yes, dose and cycle length dependant

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Som sier? Hvor stor del av de to timene er kardio og opp/nedvarming?

Poenget er at Level 1, det letteste programmet i boken hans tar så lang tid. Det hadde tatt kortere tid om treningen hadde vært mer intensiv, men det er vanskelig når jeg alltid har en treningspartner. Er ikke helt inni det enda, så jeg kan ikke utbrodere svaret mitt mer, men det er mulig selve økten ikke tar mer enn 45 intensive minutt, alene.

Lenke til kommentar
Poenget er at Level 1, det letteste programmet i boken hans tar så lang tid. Det hadde tatt kortere tid om treningen hadde vært mer intensiv, men det er vanskelig når jeg alltid har en treningspartner. Er ikke helt inni det enda, så jeg kan ikke utbrodere svaret mitt mer, men det er mulig selve økten ikke tar mer enn 45 intensive minutt, alene.

Jepp.

Lenke til kommentar

Forresten noen som har Coleman sitt program, svart på hvitt?

Deler av det lå ute på en av sidene hans, bigronniecolman.com elr no sånt, husker ikke helt.

Men, skaff deg Ronnie Coleman - The Unbelievable filmen, der ser du treningsprogrammet han bruker 5 uker før mr.olympia! Er en knall film.

denne filmen her: Ronni Coleman - The Cost Of Redomption ser du det vanlige trenings programmet hans, er så digg å se når han tar 1 tonn 8 ganger i beinpressmaskinen. Han som eier treningsstudioet er mer beskymra over apparatet enn at RC skal bli knust :p

Lenke til kommentar
Hva er dealen med å ha så svær mage. Tenker på med det at de blander inn insulin og GH osv.. Noen som har noen fornuftige svar? Eller er det bare om å gjøre å se størst mulig ut?

Veksthormonene gjør dem ganske enkelt sterkere, hva insulinen gjør vet jeg ikke. Men det finnes folk som kun bruker veksthormon også, som f.eks Dolph Lundgren.

Lenke til kommentar
Hva er dealen med å ha så svær mage. Tenker på med det at de blander inn insulin og GH osv.. Noen som har noen fornuftige svar? Eller er det bare om å gjøre å se størst mulig ut?

Tenk da, det kanon store bryster, og en liten mage, hadde ikke vært no bra, symetrimessig da

Lenke til kommentar
Tenk da, det kanon store bryster, og en liten mage, hadde ikke vært no bra, symetrimessig da

Neh, de prøver jo å ha så smal midje som mulig da. Dessuten er magan bare stor når de ikke strammer den, og de gjør de jo ganske mye på scenen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...