bIsk0p Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hvorfor velger dere Cottage Cheese i steden for mager keasam? Kesam er billigere og har mindre fett og kcal (though litt mindre protein også..) Og ang Kesam Vanilje er næringsinnholdet dårligere enn mager kesam. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Siden verden går under idag, så steker jeg meg en grandiosa. 1 Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Hvorfor velger dere Cottage Cheese i steden for mager keasam? Kesam er billigere og har mindre fett og kcal (though litt mindre protein også..) Og ang Kesam Vanilje er næringsinnholdet dårligere enn mager kesam. Forskjellige produkter til forskjellig formål antar jeg? Hvertfall greit å kunne variere så man ikke går skitlei. Så faktisk det var noen som skrev noe lignende ang cottage cheese og egg her for litt siden. Kjempelogisk. Siden verden går under idag, så steker jeg meg en grandiosa. Vil du ikke dø vakker? Endret 21. mai 2011 av phax Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hvorfor velger dere Cottage Cheese i steden for mager keasam? Kesam er billigere og har mindre fett og kcal (though litt mindre protein også..) Og ang Kesam Vanilje er næringsinnholdet dårligere enn mager kesam. Forskjellige produkter til forskjellig formål antar jeg? Hvertfall greit å kunne variere så man ikke går skitlei. Så faktisk det var noen som skrev noe lignende ang cottage cheese og egg her for litt siden. Kjempelogisk. Tenker på de som blander med funlight og slikt, ikke til matlaging! Lenke til kommentar
Diferencia Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Frivekter eller apparater- hva gir størst effekt og hvorfor? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Apparater har veldig låste bevegelsesbaner og du slipper å balansere vekter. Dette aktiverer ikke like mange muskler som du gjør ved frivekter. Endret 21. mai 2011 av Fredrik Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Hva mener du med effekt? Med frivekter bruker du uansett flere muskelgrupper, mens i apparater er det isolasjonsøvelser - om jeg ikke tar helt feil. Endret 21. mai 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Du tar ikke feil Frivekter eller apparater- hva gir størst effekt og hvorfor? Kommer ann på hva du vil. Om du vil pumpe feks biceps og bare den for alt du klarer så er stativ/masking tingen. "bonus" med frivekter at du får og trent litt andre muskler i tillegg dog litt mindre på feks biceps. Men forskjellen er ikke noe gigantisk. Endret 21. mai 2011 av MrLuni Lenke til kommentar
Diferencia Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Med effekt mente jeg vel økt muskelmasse og hva som gjør en sterkest. Aha, takk for svar. Har lurt på det lenge Når en blir sterkere, betyr det at en har fått økt muskelmasse da? Endret 21. mai 2011 av Diferencia Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Ikke nødvendigvis.. men økt muskelmasse vil øke styrken. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hvor kult er det ikke at jeg nå ser definisjon på lårene og fettklypa viser TO millimeter mindre enn for to uker siden... Om det fortsetter på dette viset stiller jeg i Sandefjord open... Lenke til kommentar
Brad Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hvor kult er det ikke at jeg nå ser definisjon på lårene og fettklypa viser TO millimeter mindre enn for to uker siden... Om det fortsetter på dette viset stiller jeg i Sandefjord open... Når jeg skulle måle fettet på låret sleit jeg jævlig med å få tak i noe. Og jeg er ikke sånn veldig slank. Slet du med det? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hvorfor velger dere Cottage Cheese i steden for mager keasam? Kesam er billigere og har mindre fett og kcal (though litt mindre protein også..) Og ang Kesam Vanilje er næringsinnholdet dårligere enn mager kesam. Kesam Vanilje Mager er vell ikkje så ille? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hvor kult er det ikke at jeg nå ser definisjon på lårene og fettklypa viser TO millimeter mindre enn for to uker siden... Om det fortsetter på dette viset stiller jeg i Sandefjord open... Når jeg skulle måle fettet på låret sleit jeg jævlig med å få tak i noe. Og jeg er ikke sånn veldig slank. Slet du med det? Får ikke tak i noe som helst på lårene selv om jeg slapper helt av... Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Høyrdes grusomt ut... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Man skal vel ta tak med ca 8 cm mellom fingrene og deretter klemme, burde være mulig å få tak i NOE vel? Dersom fettet er for "tjukt" til at man får tak med bare 2-3 cm mellom fingrene må man kanskje innse at man har litt mer fett enn som så (inkludert meg selv, hehe..). Endret 21. mai 2011 av Juliess Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Argh, irriterer meg når butikker er ræva på å ha en okei holdbarhet på varene. Kjøpte kyllingkjøttdeig på onsdag, som gikk ut på dato igår fant jeg ut. Og det er ikke best før-dato på sånt heller, det er merket med siste forbruksdag. SYKT irriterende. Koster jo ikke noe særlig, men holdbarhet på tre dager er i minste laget.. Endret 21. mai 2011 av Fredrik Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Man skal vel ta tak med ca 8 cm mellom fingrene og deretter klemme, burde være mulig å få tak i NOE vel? Dersom fettet er for "tjukt" til at man får tak med bare 2-3 cm mellom fingrene må man kanskje innse at man har litt mer fett enn som så (inkludert meg selv, hehe..). Det som er i anvisningen til den fettklypa jeg har er en tomme (2,54cm) og på lårene er det bare å glemme å få tak i noe På magen sier klypa 7mm nå... Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hvorfor velger dere Cottage Cheese i steden for mager keasam? Kesam er billigere og har mindre fett og kcal (though litt mindre protein også..) Og ang Kesam Vanilje er næringsinnholdet dårligere enn mager kesam. Jeg spiser begge deler for å få variasjon. Spiser dog ikke mager kesam, men vanlig kesam fordi den smaker bedre og har mer fett. For meg er det positivt med fett og kcal:) Siden verden går under idag, så steker jeg meg en grandiosa. Siden verden skulle gå under i dag, lagde jeg meg faktisk noe god mat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå