Dufen Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=qndIa9OxAy8&feature=player_embedded Det burde heller handlet om latente psykiske lidelser, AS var nok kun en katalysator for den fyren der... Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Takk for tipsene. Det er vel sant, man må jo starte ett sted! Alle er jo ikke mestre på første løft. Jeg får kvinne meg opp snarest for å gjøre det. Er jo bare jeg som er håpløs på slik tankegang. Takk for motiverende ord. Hjelper alltid å høre slikt! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Men samtidig vil jeg tro det er effektivt for de som er i samme sirkelen som han var, å se at det i verste fall (for de ) kan ende med at de må gi opp treninga i sin helhet. Var jo forfall han sa han var mest redd for. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Vel, slenger meg på tråden her nå. Fikk endelig råd til å kjøpe medlemskap på treningssenter igjen. Har veldig lyst til å starte med RYP-programmet. Trener på en liten plass i Trondheim, og vektene er alltid opptatte av slike folk i hvite singleter, og som utstøter "vakre" grynt mellom hvert løft. Jeg får vel bare prøve å finne ut om det er noen tidspunkt de ikke befinner seg der. Liker ikke tanken på å gå å prøve noen øvelser med 1kgs (eller det jeg faktisk klarer å løfte, fikk ikke testa idag) vekter foran speilet med de der. Og er faktisk Mager Kesam Vanilje godt? =P Skamgodt, både alene og med feks jordbær Genialt! Du reddet sommerkosen Eller med sjokolade prozyme proteinpulver. 15g på ca 150g kesame = yomyom. Nahh. Klarer ikke få i meg alt, så ender det med å mugne i kjøleskapet.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Takk for tipsene. Det er vel sant, man må jo starte ett sted! Alle er jo ikke mestre på første løft. Jeg får kvinne meg opp snarest for å gjøre det. Er jo bare jeg som er håpløs på slik tankegang. Takk for motiverende ord. Hjelper alltid å høre slikt! Jeg óg er totalt nybegynner, og sitter der å tar biceps med 8kg vekter og sliter. Men klarer faktisk å ignorere enhver person som trener samtidig som meg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 I´m jelly! Det der er så sant som det faen meg bare kan få blitt! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Kan vel nesten si at det ligger like mye motivasjon som trening, bak en hver veltrent kropp. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg óg er totalt nybegynner, og sitter der å tar biceps med 8kg vekter og sliter. Men klarer faktisk å ignorere enhver person som trener samtidig som meg. Jeg er også ganske nybegynner, og jeg er enig med deg. Er bare å ignorere de rundt deg som trener med 18 kg på hver hånd. Nei - jeg holder meg til chin-ups.. Ser kulere ut også Lenke til kommentar
underdark Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 hahahahaha, så fantastisk den videoen med dama som løfter til skuldrene. har ikke ledd så mye på ukesvis! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 I´m jelly! Det der er så sant som det faen meg bare kan få blitt! Haha, av og til verkar det slik. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg óg er totalt nybegynner, og sitter der å tar biceps med 8kg vekter og sliter. Men klarer faktisk å ignorere enhver person som trener samtidig som meg. Jeg er også ganske nybegynner, og jeg er enig med deg. Er bare å ignorere de rundt deg som trener med 18 kg på hver hånd. Nei - jeg holder meg til chin-ups.. Ser kulere ut også Fint å høre. Skal prøve å ignorere alle. Folk er vel der forhåpentligvis for å holde på med sine egne ting, og ikke for å mobbe nybegynnere så ja. Ordner seg. Neste gang blir det musikk i øra og, enklere å ignorere folk når jeg slipper å høre dem. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Til alle kaloritellere som aldri koser seg. U mad? 2 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Til alle kaloritellere som aldri koser seg. U mad? Er det noen av de her? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg håper da det så det blir litt ragewar over at jeg har nom nom'a bløtkake i dag 1 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) jeg pleier og ha 1-2dager der jeg har en "motivasjonsdag" der hvor jeg pleier og spise så si det jeg vil går som oftest i tress is og chillinøtter <3 ellers hender jeg små spiser inniblant Endret 21. mai 2011 av joakimz Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Ååååyeaaah... Kaffe på skofgsturen og kanelbolle med melisglassur til tolv-kaffen Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Spørsmål angående gainere eller bare generell vektoppgang i fett. Er det ikke slik at jo mer organisk maten man spiser er, jo lettere taes den opp i kroppen? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Fint å høre. Skal prøve å ignorere alle. Folk er vel der forhåpentligvis for å holde på med sine egne ting, og ikke for å mobbe nybegynnere så ja. Ordner seg. Neste gang blir det musikk i øra og, enklere å ignorere folk når jeg slipper å høre dem. Bra De aller fleste som begynner å trene på treningsstudio er litt ukomfortable i starten, tenker at alle ser på dem osv. Ettersom du trener mer innser du at de fleste tenker på seg selv og det de driver med. Eneste er vel kanskje at man kikker litt rundt seg i pausene sine, men det er jo mer for å se på mer interessante ting enn gulvet, hehe.. Pluss, dersom teknikken din er ok og du gjør ting som du skal, så er det ingen som ser på deg fordi du løfter mindre enn dem! Alle må starte ett sted Edit: Noe organisk mat har vist bedre opptak/mer næring ja. Varierer fra produkt til produkt om det er forskjell og hvor mye forskjell fra normale produkter. Endret 21. mai 2011 av Juliess 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Takker, men tenkte litt mer i forhold til "innsprøytning og kunstig tilsetning" og slike ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå