Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for tipsene.

Det er vel sant, man må jo starte ett sted! Alle er jo ikke mestre på første løft. Jeg får kvinne meg opp snarest for å gjøre det. Er jo bare jeg som er håpløs på slik tankegang. Takk for motiverende ord. Hjelper alltid å høre slikt!

Lenke til kommentar

Vel, slenger meg på tråden her nå. Fikk endelig råd til å kjøpe medlemskap på treningssenter igjen. Har veldig lyst til å starte med RYP-programmet. Trener på en liten plass i Trondheim, og vektene er alltid opptatte av slike folk i hvite singleter, og som utstøter "vakre" grynt mellom hvert løft.

Jeg får vel bare prøve å finne ut om det er noen tidspunkt de ikke befinner seg der. Liker ikke tanken på å gå å prøve noen øvelser med 1kgs (eller det jeg faktisk klarer å løfte, fikk ikke testa idag) vekter foran speilet med de der. :p

Og er faktisk Mager Kesam Vanilje godt? =P

Skamgodt, både alene og med feks jordbær :)

Genialt! Du reddet sommerkosen :)

Eller med sjokolade prozyme proteinpulver. 15g på ca 150g kesame = yomyom.

Nahh. Klarer ikke få i meg alt, så ender det med å mugne i kjøleskapet..

Lenke til kommentar

Takk for tipsene.

Det er vel sant, man må jo starte ett sted! Alle er jo ikke mestre på første løft. Jeg får kvinne meg opp snarest for å gjøre det. Er jo bare jeg som er håpløs på slik tankegang. Takk for motiverende ord. Hjelper alltid å høre slikt!

Jeg óg er totalt nybegynner, og sitter der å tar biceps med 8kg vekter og sliter. Men klarer faktisk å ignorere enhver person som trener samtidig som meg.

Lenke til kommentar

Jeg óg er totalt nybegynner, og sitter der å tar biceps med 8kg vekter og sliter. Men klarer faktisk å ignorere enhver person som trener samtidig som meg.

Jeg er også ganske nybegynner, og jeg er enig med deg. Er bare å ignorere de rundt deg som trener med 18 kg på hver hånd.

Nei - jeg holder meg til chin-ups.. Ser kulere ut også :cool:

Lenke til kommentar

Jeg er også ganske nybegynner, og jeg er enig med deg. Er bare å ignorere de rundt deg som trener med 18 kg på hver hånd.

Nei - jeg holder meg til chin-ups.. Ser kulere ut også :cool:

Fint å høre. Skal prøve å ignorere alle. Folk er vel der forhåpentligvis for å holde på med sine egne ting, og ikke for å mobbe nybegynnere så ja. Ordner seg. Neste gang blir det musikk i øra og, enklere å ignorere folk når jeg slipper å høre dem. :p

Lenke til kommentar

Fint å høre. Skal prøve å ignorere alle. Folk er vel der forhåpentligvis for å holde på med sine egne ting, og ikke for å mobbe nybegynnere så ja. Ordner seg. Neste gang blir det musikk i øra og, enklere å ignorere folk når jeg slipper å høre dem. :p

Bra :) De aller fleste som begynner å trene på treningsstudio er litt ukomfortable i starten, tenker at alle ser på dem osv. Ettersom du trener mer innser du at de fleste tenker på seg selv og det de driver med. Eneste er vel kanskje at man kikker litt rundt seg i pausene sine, men det er jo mer for å se på mer interessante ting enn gulvet, hehe..

Pluss, dersom teknikken din er ok og du gjør ting som du skal, så er det ingen som ser på deg fordi du løfter mindre enn dem! Alle må starte ett sted :)

Edit: Noe organisk mat har vist bedre opptak/mer næring ja. Varierer fra produkt til produkt om det er forskjell og hvor mye forskjell fra normale produkter.

Endret av Juliess
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...