Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Benkpress 3*10

Knebøy 3*6

Markløft 3*8

Flyes 2*10

Hantel roing 2*12

Overhead press 2*12

Franskpress 2*12

Smalbenk 2*12

varianter av Bicepcurl 3*12

Sit ups varianter

Dette er programmet jeg bruker for tiden. Noen som har noen meninger om dette? :)

Noe jeg burde tilføre, er jeg helt på jorde med dette programmet?

Endret av stenja
Lenke til kommentar

Og hvorfor trener du bicepscurl? Bruk pull-ups/ chin-ups istedenfor.

Jeg blir sprø av sånn teknikk:

Skip nesten til slutten, og se på jenta i bakgrunnen som driver å "trener". helt på slutten av videoen.

Makan til teknikk... Lurer på hva hun driver med, egentlig..

Endret av Diskutant
  • Liker 1
Lenke til kommentar

3-5 dager virker egentlig som heller er unntaket når man leser kommentarer om de... Er litt håpløst når de sender meg en e-post på fredag om at pakken er sendt, og sporingen til Posten viser at de kun har mottatt melding om at pakken skal komme, frem til mandag. For meg er det sendt når Posten har mottatt den.

Lenke til kommentar

Noen andre som trener på Club Fitness i Trondheim, forresten? :)

Og jeg trodde at Gymgrossiten skrøt av raske leveranser? :p (3-5 dager, som det stod på siden deres). Kjipt at det tar lang tid, da.

Trent på CF siden februar en gang. Supert sted.

Lenke til kommentar

Ja, det var det. :)

Vet du om når på døgnet det ikke er så mye folk der? Skulle likt å prøve meg på vektapparatene med minst mulig tilskuere, da jeg aldri har trent styrke spesifikt før. :ph34r:

Lenke til kommentar

Ja, det var det. :)

Vet du om når på døgnet det ikke er så mye folk der? Skulle likt å prøve meg på vektapparatene med minst mulig tilskuere, da jeg aldri har trent styrke spesifikt før. :ph34r:

Lørdager og søndager er fine dager da det virker som folk ikke gidder trene da. Eller så er det tidlig på dagen (før 1400) eller sent på kvelden (etter 2200) som jeg har opplevd som folketomme timer.

Men jeg tror jeg snakker for flere når jeg sier at jeg aldri ler av folk som prøver nye øvelser, spesiellt knebøy, mark, benk osv da dette er øvelser som krever litt koordinasjon, kroppskontroll og en del øvelse for å mestre.

De eneste jeg ler av er folk som løfter langt over evne og tror de er supermenn. Det er også lurt å venne seg til å føle seg litt flau når man trener styrke ettersom man av og til ser ut som en tomat med forstoppelse når man gjør tunge løft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...