Fredrik Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Fikk melding om at mitt ble sendt 13/05, og kom frem 19/05. Så både Posten og GG har vært trege. Også glemte de å legge ved scoopen jeg bestilte da, men den skulle de sende med post sa de. Men billig, det var det! Lenke til kommentar
stenja Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Benkpress 3*10 Knebøy 3*6 Markløft 3*8 Flyes 2*10 Hantel roing 2*12 Overhead press 2*12 Franskpress 2*12 Smalbenk 2*12 varianter av Bicepcurl 3*12 Sit ups varianter Dette er programmet jeg bruker for tiden. Noen som har noen meninger om dette? Noe jeg burde tilføre, er jeg helt på jorde med dette programmet? Endret 20. mai 2011 av stenja Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Såg heilt ræva ut. Makan å tungvindt? Har du trena lenge, eller er du heilt nybegynnar? Kvifor varierer du så veldig i antall reps? 1 Lenke til kommentar
stenja Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Hehe, følte den ville komme. Liker å ta litt mindre på baseøvelser. Har prøvd alt fra 5x5 stronglifts til ryp, men føler dette er bedre.... Endret 20. mai 2011 av stenja Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Og hvorfor trener du bicepscurl? Bruk pull-ups/ chin-ups istedenfor. Jeg blir sprø av sånn teknikk: Skip nesten til slutten, og se på jenta i bakgrunnen som driver å "trener". helt på slutten av videoen. Makan til teknikk... Lurer på hva hun driver med, egentlig.. http://www.youtube.com/watch?v=3KT_89gi2Dk&feature=player_embedded#at=140 Endret 20. mai 2011 av Diskutant 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 For meg virker det som om det er altfor mange øvelser som i stor grad trener de samme musklene. Hvorfor flyes og benkpress? Og franskpress og smalbenk for triceps, som da også må legges på benkpressen i form av tricepstrening. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Noen andre som trener på Club Fitness i Trondheim, forresten? Og jeg trodde at Gymgrossiten skrøt av raske leveranser? (3-5 dager, som det stod på siden deres). Kjipt at det tar lang tid, da. Lenke til kommentar
stenja Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Noen som hadde giddet å lage et program som baserer seg på 10 repetisjoner(muskelvekst)? Trenger ikke være avansert! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hender seg jeg er innom 3T i Trondheim ... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 3-5 dager virker egentlig som heller er unntaket når man leser kommentarer om de... Er litt håpløst når de sender meg en e-post på fredag om at pakken er sendt, og sporingen til Posten viser at de kun har mottatt melding om at pakken skal komme, frem til mandag. For meg er det sendt når Posten har mottatt den. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Heh, kjipt. Jeg bestilte nå uansett nå jeg. Så får vi se hvor lang tid det tar. Får håpe det ikke tar evigheter, men jeg har det ikke så veldig travelt uansett Lenke til kommentar
storken Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Vil anbefale folk å ta en titt innom loggen min for et "extreme transformation" pic Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Rimelig grei forskjell der, ja! Gratulerer med dagen forresten! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Noen andre som trener på Club Fitness i Trondheim, forresten? Og jeg trodde at Gymgrossiten skrøt av raske leveranser? (3-5 dager, som det stod på siden deres). Kjipt at det tar lang tid, da. Trent på CF siden februar en gang. Supert sted. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Bestilte 13. mai, og var her i går. Ikke så alt for dårlig det, med tanke på 17. mai osv. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Trent på CF siden februar en gang. Supert sted. Ja, det var det. Vet du om når på døgnet det ikke er så mye folk der? Skulle likt å prøve meg på vektapparatene med minst mulig tilskuere, da jeg aldri har trent styrke spesifikt før. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Er jo ingen sammenheng mellom de da, utover hva man faktisk ser på som fint. Hun var forøvrig litt tynn synes jeg. Kunne godt hatt biiiiittelitt mer kjøtt på kroppen for å skjule ribbena. Men jeg skjønner poenget ^^ Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=qndIa9OxAy8&feature=player_embedded 2 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Trent på CF siden februar en gang. Supert sted. Ja, det var det. Vet du om når på døgnet det ikke er så mye folk der? Skulle likt å prøve meg på vektapparatene med minst mulig tilskuere, da jeg aldri har trent styrke spesifikt før. Lørdager og søndager er fine dager da det virker som folk ikke gidder trene da. Eller så er det tidlig på dagen (før 1400) eller sent på kvelden (etter 2200) som jeg har opplevd som folketomme timer. Men jeg tror jeg snakker for flere når jeg sier at jeg aldri ler av folk som prøver nye øvelser, spesiellt knebøy, mark, benk osv da dette er øvelser som krever litt koordinasjon, kroppskontroll og en del øvelse for å mestre. De eneste jeg ler av er folk som løfter langt over evne og tror de er supermenn. Det er også lurt å venne seg til å føle seg litt flau når man trener styrke ettersom man av og til ser ut som en tomat med forstoppelse når man gjør tunge løft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå