Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Etter mine erfaringer bør nybegynnere kaste fra seg alle disse treningsøktene som må følges (tips osv) og bare gå til treningsstudioet og trene så hardt man kan. Gi nå blaffen i det som står på internett osv og tren skikkelig.. Da merker du stooor framgang :)

Vil vel påstå at grunnen til at man merker stooor fremgang er nettopp det at du ikke har trent før. Min første erfaring med styrketrening for noen år tilbake var med RYP, og jeg fikk stor fremgang. Forøvrig, å gi faen i tips og bare gå og trene så hardt du kan høres ut som en billett til prolaps.

Anbefaler ingen å høre på Terminat0r her.

Tror du misforstår meg. Selvfølgelig er teknikken viktig og å lære seg øvelsene, men feks å følge en treningsplan hvor det står at du skal gjøre så så mye og gå ut av treningen halvsliten er ikke noe lurt. Tren så mye du klarer helt til du blir utslitt med så mange øvelser som mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tren så mye du klarer helt til du blir utslitt med så mange øvelser som mulig.

Right..

Mnjaaaaaa, ikke vær så snar med den...

Da jeg begynte å trene så gjorde jeg akkurat det og hadde resultater av akkurat den måten å trene på.

Det går selvfølgelig ikke i lengden da, man MÅ etterhvert begynne å lære seg hva det er man holder på med...

Lenke til kommentar

Skjønner ikke det store higet etter hyttehost.. det er jo bare fermenterte mjølkeproteiner som i seg selv ikke gir noen stor gevinst. To egg er bedre enn en kladd hytteost liksom.

Så til noe helt annet.

Jeg prøver å increase antall pullups men sitter bom fast på fire på rad. Er det noen supplementerende øvelser jeg kan foreta meg for å prestere bedre i denne øvelsen?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke det store higet etter hyttehost.. det er jo bare fermenterte mjølkeproteiner som i seg selv ikke gir noen stor gevinst. To egg er bedre enn en kladd hytteost liksom.

Så til noe helt annet.

Jeg prøver å increase antall pullups men sitter bom fast på fire på rad. Er det noen supplementerende øvelser jeg kan foreta meg for å prestere bedre i denne øvelsen?

Oh no you didnt??????

Cottage cheese med funlight er jo samme som riskrem, bare en par-tre millioner ganger så proteinrikt og sunnere :new_woot:

Pullups... Start i øverste posisjon og senk deg ned så sakte du klarer for 2-3 sett med 4-6 reps i hvert sett. Om du gjør dette i en uke BØR du kunne ta flere pullups i på følgende uke :thumbup:

Lenke til kommentar

Etter mine erfaringer bør nybegynnere kaste fra seg alle disse treningsøktene som må følges (tips osv) og bare gå til treningsstudioet og trene så hardt man kan. Gi nå blaffen i det som står på internett osv og tren skikkelig.. Da merker du stooor framgang :)

Vil vel påstå at grunnen til at man merker stooor fremgang er nettopp det at du ikke har trent før. Min første erfaring med styrketrening for noen år tilbake var med RYP, og jeg fikk stor fremgang. Forøvrig, å gi faen i tips og bare gå og trene så hardt du kan høres ut som en billett til prolaps.

Anbefaler ingen å høre på Terminat0r her.

Tror du misforstår meg. Selvfølgelig er teknikken viktig og å lære seg øvelsene, men feks å følge en treningsplan hvor det står at du skal gjøre så så mye og gå ut av treningen halvsliten er ikke noe lurt. Tren så mye du klarer helt til du blir utslitt med så mange øvelser som mulig.

du nevnte i forrige side at man skulle trene så hardt man kunne.. hvordan i helvete tror du teknikken vil se ut da man er nybegynner da?

det er ikke gunstig og trene hardt som nybegynner, kanskje man får ressulatater, men man bygger ikke noe bra grunnlag..

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Stek strimler av kylling eller renskåret svin og legg til salat, litt cottage cheese og pakk det i lefse :dribble: (fullkorn ftw)

Mikkel har oppdaga cottage cheese :thumbup:

Eg ha fonne svare me live! Det har eg! GUD Å COTTAGE CHEESE

Du har mao ikkje oppdaga Mager Kesam Vanilje endå? :)

Challenge accepted

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, slenger meg på tråden her nå. Fikk endelig råd til å kjøpe medlemskap på treningssenter igjen. Har veldig lyst til å starte med RYP-programmet. Trener på en liten plass i Trondheim, og vektene er alltid opptatte av slike folk i hvite singleter, og som utstøter "vakre" grynt mellom hvert løft.

Jeg får vel bare prøve å finne ut om det er noen tidspunkt de ikke befinner seg der. Liker ikke tanken på å gå å prøve noen øvelser med 1kgs (eller det jeg faktisk klarer å løfte, fikk ikke testa idag) vekter foran speilet med de der. :p

Og er faktisk Mager Kesam Vanilje godt? =P

Lenke til kommentar

Vel, slenger meg på tråden her nå. Fikk endelig råd til å kjøpe medlemskap på treningssenter igjen. Har veldig lyst til å starte med RYP-programmet. Trener på en liten plass i Trondheim, og vektene er alltid opptatte av slike folk i hvite singleter, og som utstøter "vakre" grynt mellom hvert løft.

Jeg får vel bare prøve å finne ut om det er noen tidspunkt de ikke befinner seg der. Liker ikke tanken på å gå å prøve noen øvelser med 1kgs (eller det jeg faktisk klarer å løfte, fikk ikke testa idag) vekter foran speilet med de der. :p

Skamgodt, både alene og med feks jordbær :)

Lenke til kommentar

Genialt! Du reddet sommerkosen :)

Lenke til kommentar

Genialt! Du reddet sommerkosen :)

Eller med sjokolade prozyme proteinpulver. 15g på ca 150g kesame = yomyom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...