Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når vi nå snakker/skriver om fettsyrer...

My weapon of choice, dette finner dere ikke i noen nettbutikk eller andre steder :whistle:

59tw6p.jpg

Jeg spiste forresten nok fisk i dag til å ikke trenge å innta ekstra fettsyrer. Først torskemiddag og laks til kvelds :new_woot:

(Jeg spiste bare en halv av de to potetene, guttungen tok resten siden han vil ha så mye muskler som meg :love: )

t5iqt2.jpg96ci0j.jpg

Laks

Hjemmelaga guacamole

Pasta med ostesaus (35gr bare)

Mais

Brokkoli

#winning...

Endret av Doofenschmitz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I dag kjørte jeg følgende i blenderen:

0,5 l melk

30 g MyoProtein Mocca

1 banan

1 stor spiseskje peanøttsmør

Bør smake bedre enn havregryn og olje tror jeg ;) Mengder og ingredienser kan tilpasses etter smak og behag. I går hadde jeg til og med karamellpudding oppi :p

Går ut i fra at du brukte økologisk peanøttsmør og ikke mills sin.. Peanøttsmøret til Mills har stort sett bare transfett..

Mager kesam :(? Jeg sverger min sjel ved cottage cheese

Jeg klarer det ikke! Hadde en boks i går til lunsj, kom nesten igjennom hele før jeg måtte gi opp. Det er noe med konsistensen, klumpene.

Cottage cheese i lasagne funker fett.

Isteden for hva?

Lenke til kommentar

Noen som tar casein protein? Ville jeg fått enda bedre resultater ved å innta casein protein før jeg legger meg og om morgenen?

Tar du en titt i kostholds-diskusjonen, ser du at War har forklart dette ganske enkelt.

Kasein legger seg pga aminosyren i magesekker og sørger for at opptaket hele tiden kommer. Myse vil på sin side ha et veldig raskt opptak.

Du vil trolig ikke merke noe ekstrem forskjell da du allerede får kasein fra kjøtt og melk.

Lenke til kommentar

Etter mine erfaringer bør nybegynnere kaste fra seg alle disse treningsøktene som må følges (tips osv) og bare gå til treningsstudioet og trene så hardt man kan. Gi nå blaffen i det som står på internett osv og tren skikkelig.. Da merker du stooor framgang :)

Lenke til kommentar

Etter mine erfaringer bør nybegynnere kaste fra seg alle disse treningsøktene som må følges (tips osv) og bare gå til treningsstudioet og trene så hardt man kan. Gi nå blaffen i det som står på internett osv og tren skikkelig.. Da merker du stooor framgang :)

Vil vel påstå at grunnen til at man merker stooor fremgang er nettopp det at du ikke har trent før. Min første erfaring med styrketrening for noen år tilbake var med RYP, og jeg fikk stor fremgang. Forøvrig, å gi faen i tips og bare gå og trene så hardt du kan høres ut som en billett til prolaps.

Anbefaler ingen å høre på Terminat0r her.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...