Brad Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Når det er snakk om Omega 3. Dette er den jeg tar. Jeg tar 2 kapsler før jeg legger meg. Er den godkjent? Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ingen ekspert, men ser at det var fryktelig lite per kapsel hvertfall. 2 kapsler gir deg 0,11g EPA og 0,06g DHA. Så kan du jo selv sammenligne det med tallene storken kom med her. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Når vi nå snakker/skriver om fettsyrer... My weapon of choice, dette finner dere ikke i noen nettbutikk eller andre steder Jeg spiste forresten nok fisk i dag til å ikke trenge å innta ekstra fettsyrer. Først torskemiddag og laks til kvelds (Jeg spiste bare en halv av de to potetene, guttungen tok resten siden han vil ha så mye muskler som meg ) Laks Hjemmelaga guacamole Pasta med ostesaus (35gr bare) Mais Brokkoli #winning... Endret 19. mai 2011 av Doofenschmitz 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 I dag kjørte jeg følgende i blenderen: 0,5 l melk 30 g MyoProtein Mocca 1 banan 1 stor spiseskje peanøttsmør Bør smake bedre enn havregryn og olje tror jeg Mengder og ingredienser kan tilpasses etter smak og behag. I går hadde jeg til og med karamellpudding oppi Går ut i fra at du brukte økologisk peanøttsmør og ikke mills sin.. Peanøttsmøret til Mills har stort sett bare transfett.. Mager kesam ? Jeg sverger min sjel ved cottage cheese Jeg klarer det ikke! Hadde en boks i går til lunsj, kom nesten igjennom hele før jeg måtte gi opp. Det er noe med konsistensen, klumpene. Cottage cheese i lasagne funker fett. Isteden for hva? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Du har samme bestikk som meg Doofen Nille ftw? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Du har samme bestikk som meg Doofen Nille ftw? FUCK YEAH! 1 Lenke til kommentar
Brad Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Noen som tar casein protein? Ville jeg fått enda bedre resultater ved å innta casein protein før jeg legger meg og om morgenen? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Noen som tar casein protein? Ville jeg fått enda bedre resultater ved å innta casein protein før jeg legger meg og om morgenen? Tar du en titt i kostholds-diskusjonen, ser du at War har forklart dette ganske enkelt. Kasein legger seg pga aminosyren i magesekker og sørger for at opptaket hele tiden kommer. Myse vil på sin side ha et veldig raskt opptak. Du vil trolig ikke merke noe ekstrem forskjell da du allerede får kasein fra kjøtt og melk. Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Isteden for hva? Godt spørsmål, det erstatter strengt tatt ingenting så vidt jeg klarer komme på? Kommer vel bare i tillegg og er med på å dra opp næringsinnholdet. finner mange oppskrifter hvis man søker Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Kan se ut som at man kan erstatte det med hvitsausen, dvs melk og mel. Noe som er ganske gunstig, ref vektklubb-tråd Tine bruker den i tillegg.. Kanskje jeg skal prøve dette til helgen Lenke til kommentar
Continum Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Noen som har tips til en middag som er relativt enkel å lage og som ikke tar alt for lang tid? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 250G karbonad kjøttdeig, litt hakka paprika, tomat og purreløk, 50G pastaskruer/rør/whatever og none skjeer med dolmiosaus. Dine like a KING! Legg til salat for maximum awesomeness Lenke til kommentar
discostu Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 400g karbdeig, en pakke tacokrydder, 1stk tortillalefse og salat etter behov. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Stek strimler av kylling eller renskåret svin og legg til salat, litt cottage cheese og pakk det i lefse (fullkorn ftw) Lenke til kommentar
Continum Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Takker for tips, fare for at det blir det første tipset hvis jeg ikke finner noe annet Hørtes digg og lett ut! Lenke til kommentar
Terminat0r Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Etter mine erfaringer bør nybegynnere kaste fra seg alle disse treningsøktene som må følges (tips osv) og bare gå til treningsstudioet og trene så hardt man kan. Gi nå blaffen i det som står på internett osv og tren skikkelig.. Da merker du stooor framgang Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Etter mine erfaringer bør nybegynnere kaste fra seg alle disse treningsøktene som må følges (tips osv) og bare gå til treningsstudioet og trene så hardt man kan. Gi nå blaffen i det som står på internett osv og tren skikkelig.. Da merker du stooor framgang Vil vel påstå at grunnen til at man merker stooor fremgang er nettopp det at du ikke har trent før. Min første erfaring med styrketrening for noen år tilbake var med RYP, og jeg fikk stor fremgang. Forøvrig, å gi faen i tips og bare gå og trene så hardt du kan høres ut som en billett til prolaps. Anbefaler ingen å høre på Terminat0r her. 2 Lenke til kommentar
Continum Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Lytt og lær av erfarne folk, mitt råd. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Spar på kreftene og grav deg ned i tide! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå