Vamos Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hva synes dere om CLA fettforbrenning? Selv tenker jeg at der er tull, men kastet den med som gratisvare på en ordre fra gymgrossisten. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Har ikke peiling, men magefølesen min sier at det er noe komplett bullshit. Kunne selv få med en sånn boks som bonusprodukt da jeg bestilte whey her om dagen, men tok noe annet. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hva mener dere om jogging på treningsdagene? Vil egentlig ta en liten joggetur hver dag. Men er det fy fy? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hva mener dere om jogging på treningsdagene? Vil egentlig ta en liten joggetur hver dag. Men er det fy fy? Hvis det er for forbrenningen, dvs lavt tempo og ikke spesielt krevende for kondisjon eller kroppen, så er det bare å stå på. Er det kondisjons trening, så bedyrer (woohoo, første gang jeg har brukt det ordet) jo flere her inne at det skal være litt mindre gunstig. Men personlig ville jeg gjort det som passer meg selv. Jeg har selv svømming (før styrke) og innebandy på noen fredager (dette i tillegg til 8 timer IT jobb og 4-5 timer dørvakt jobb) Er ikke død enda Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg har hatt dobbeltøkter nesten hver dag den siste uke. Det vil si f.eks: Fjelltur på morgenen/dagen - jogging på kvelden eller styrke pluss lett kondisjonsøkt på kvelden. Jeg har faktisk ikke sovet så godt som jeg gjør nå på lenge. Kommer til å fortsette med en tung og en lett økt hver dag. Det er herlig Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Hva tror folket om disse joggeskoene? Er det ok? trenger nye joggesko, men har veldig lite penger for tiden. Endret 19. mai 2011 av TheNarsissist Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg kjøpte ett par billige sko på skoringen av ukjent merke for 2 år siden. De kostet 500 og er fremdeles herlig som faen til å springe i. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hva mener dere om jogging på treningsdagene? Vil egentlig ta en liten joggetur hver dag. Men er det fy fy? Hvis det er for forbrenningen, dvs lavt tempo og ikke spesielt krevende for kondisjon eller kroppen, så er det bare å stå på. Er det kondisjons trening, så bedyrer (woohoo, første gang jeg har brukt det ordet) jo flere her inne at det skal være litt mindre gunstig. Men personlig ville jeg gjort det som passer meg selv. Jeg har selv svømming (før styrke) og innebandy på noen fredager (dette i tillegg til 8 timer IT jobb og 4-5 timer dørvakt jobb) Er ikke død enda Stemmer dette? Jeg tenkte jeg skulle begynne med intervalltrening, ettersom jeg mente jeg hadde lest at dette var best for fettforbrenning? Er det lavt tempo som gjelder? Gidder ikke å løpe 4x4 om jeg ikke må.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Haff, kjekt at Gymgrossisten glemte å faktisk legge ved scoopen jeg bestilte. Har fra før av, men de ligger i Skien. Er jo ikke noe stort problem (kan bruke andre ting), men litt irriterende når man først bestiller det og de ikke legger det ved... Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Noen med peiling på omega 3 (storken?) som kan si om dette er brukbart? Og hvor mange kapsler bør jeg innta pr dag. Endret 19. mai 2011 av phax Lenke til kommentar
storken Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Noen med peiling på omega 3 (storken?) som kan si om dette er brukbart? Og hvor mange kapsler bør jeg innta pr dag. Nei, den der er rimelig crap. 0,3g EPA og 0,22g DHA per 2 kapsler, altså veldig lite. I Martin Berkhan sin siste artikkel ble det dratt frem en studie som brukte verdiene 2g EPA og 1,5g EPA daglig. Jeg er litt usikker selv om jeg skal trø til med en såppass høy dose selv, siden den ble brukt for å fikse det som mest sannsynelig var et underskudd hos forsøkspersonene. Jeg lå på ca 1g EPA+DHA tidligere, men skal øke denne i første omgang til 2g sammenlagt. Martin Berkhan bruker 2g EPA og 1,5g DHA hos klientene sine, altså 3,5g totalt. Studier har pekt ut 1,3g som optimalt tidligere, så jeg er litt usikker selv. Myrevolution sin Vital Arctic Oil (hvis du kjøper 3 flasker; 100 kr pr 300 ml = 30 serveringer ved 2g sammenlagt omega3) hadde det beste pris/omega3 forholdet jeg fant. Den boksen din kommer du til å hyperdosere Vit-A om du skal opp i en fin dose. Endret 19. mai 2011 av storken Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Å holl nu kjæften på dæ, Storken! Alle veit da vel at det e Møllers Tran som hell han bess'far fresk! Fant ut at vanlig planteolje hadde en vanvittig energimengde i dag. Hele 900kCal/100 gram!!! Hørte noen hadde lagd hjemmelagd gainer av havregryn, melk, litt proteinpulver og olje. Hvem var det og har du/dere oppskriften? Så det ikke smaker kølle altså... Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Vel, det kan være feil å sammenligne slik fordi den døgndosen på 2 kapsler tilsvarer ikke nødvendigvis MyRevolutions dose på en spiseskje, altså 10 mL. Skal du sammenligne må du se på DHA og EPA-innhold per volumenhet, ikke servering. Fant ut at vanlig planteolje hadde en vanvittig energimengde i dag. Hele 900kCal/100 gram!!! Hørte noen hadde lagd hjemmelagd gainer av havregryn, melk, litt proteinpulver og olje. Hvem var det og har du/dere oppskriften? Så det ikke smaker kølle altså... Hva er sjokkerende? Fett gir jo 9 kcal/g I dag kjørte jeg følgende i blenderen: 0,5 l melk 30 g MyoProtein Mocca 1 banan 1 stor spiseskje peanøttsmør Bør smake bedre enn havregryn og olje tror jeg Mengder og ingredienser kan tilpasses etter smak og behag. I går hadde jeg til og med karamellpudding oppi Endret 19. mai 2011 av Discipline Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Det gjelder de aller fleste oljer man får kjøpt. Det er rent fett, altså 9 kcal/g. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Nei, den der er rimelig crap. 0,3g EPA og 0,22g DHA per 2 kapsler, altså veldig lite. I Martin Berkhan sin siste artikkel ble det dratt frem en studie som brukte verdiene 2g EPA og 1,5g EPA daglig. Jeg er litt usikker selv om jeg skal trø til med en såppass høy dose selv, siden den ble brukt for å fikse det som mest sannsynelig var et underskudd hos forsøkspersonene. Jeg lå på ca 1g EPA+DHA tidligere, men skal øke denne i første omgang til 2g sammenlagt. Martin Berkhan bruker 2g EPA og 1,5g DHA hos klientene sine, altså 3,5g totalt. Studier har pekt ut 1,3g som optimalt tidligere, så jeg er litt usikker selv. Myrevolution sin Vital Arctic Oil (hvis du kjøper 3 flasker; 100 kr pr 300 ml = 30 serveringer ved 2g sammenlagt omega3) hadde det beste pris/omega3 forholdet jeg fant. Den boksen din kommer du til å hyperdosere Vit-A om du skal opp i en fin dose. Takker og bukker! Den var billig så ikke noe stort tap. Jeg vil helst ha kapsler, ikke olje. Noen rimelige tips da? Fant disse på leangains. Lenke til kommentar
storken Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 De virker helt greie dem, men hvor lett det er å kjøpe i USA stiller jeg meg usikker til. Du finner dem på ebay.co.uk for 23 pund + 4,5 pund frakt. Uheldigvis akkurat over momsgrensa =/ Kosttilskudd innenfor EU kommer lett igjennom tollen, usa derimot - der må du egenfortolle, og selv da kan du få stress.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Her koster de ca 160,- så det er greit under tollgrensa. Frakta kommer på endel så blir like under 250,- totalt for 180 kapsler. Er det 4 jeg bør ta om dagen? Isåfall holder det jo til 1,5 mnd som er litt dyrt men greit nok. Lenke til kommentar
storken Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Her koster de ca 160,- så det er greit under tollgrensa. Frakta kommer på endel så blir like under 250,- totalt for 180 kapsler. Er det 4 jeg bør ta om dagen? Isåfall holder det jo til 1,5 mnd som er litt dyrt men greit nok. Hmm, sant det der. Jeg er ikke sikker på hvor vanskelig det er å egenfortolle omega 3 inn til landet, men om det er like mye stress som proteinpulver - så er det overkommelig, men greit med arbeid. Kunne selv tenkt meg den omega 3 en. Hvis man sender via jetcarrier sampakker de alle pakkene for 50 kr - og så lenge hver pakke er under 200 kr, er de toll og momsfrie. Kanskje noe å vurdere om du tenker kjøpe inn 4 bokser. 160 kr slow-poke frakt over atlanteren, 50 kr usa innenlandsfrakt, 50 kr sampakk, 6 mnd forbruk: 640 kr. Billigste jeg får til, men blir jo fort en sum :S Edit: 4 stk pr dag ref Berkhan sine anbefalninger. Synes den er litt høy selv, kommer til å dosere litt over halvparten selv, ~2gram sammenlagt. Endret 19. mai 2011 av storken Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 http://myrevolution.no/myoprotein-3kg heldighvis tilbud, men prislappen kom på over 1700 kr alikevel :/ btw: kjørte noe lignende i blenderen i dag: 0,5l H-melk 1/2 banan 75g havregyn 35g myoprotein mocca 5g kreatin og omega 3 siden av, endelig rakk jeg bussen også tar ikke akkurat lang tid og fikse ting i blenderen om morgenen kan si jeg er lei av bare havregryn og melk. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Tror jeg må lære meg å like havregryn. Trenger noe som metter ordentlig de dagene jeg skal på skolen. Er et helvete å sitte der for å jobbe med bachelor i lange perioder, også blir jeg sulten hver andre time... Hva kan man legge til i havregryn for å få litt mer fornøyelig smak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå