Balthier Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Til alle racktyver! http://pinglo.wordpress.com/2011/05/18/revenge11/ hehehe LOL! Den var jo råkul da juliess! Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 For meg er frokosten 5 egg, 100g ost og melk ved siden av - og den spises nå ^^, Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg får så mye gass av egg at jeg ikke klarer å sove på samme soverom som meg selv ... 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hei og takk for svar ! Jeg ser ikke ut som en boler i det hele tatt. jeg må nok godt over 80 kg for å nærme meg boler-stadiet (det føler jeg at jeg fikk lagt nok vekt på i forrige innlegg, men folk kan tolke det jeg skriver hvordan de vil...) Problemet er at musklene har mer boleutseende enn veltrent-utseende. Dette er et problem, for det er ikke slik jeg vil at musklene skal se ut. Og ja, jeg bryr meg om hva andre synes. Jeg trener bl. a for hva jenter synes om kroppen min. I tillegg vil jeg ikke se slik ut selv heller, så det er et problem. Uansett om halvparten her inne veier dobbelt så mye som meg og har tre ganger så mye muskler, har ikke det noe å si for hva jeg synes om min kropp. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Ble dobbelt økt i dag bare ikke fullt så tung. Gikk tur retur treninga noe som tilsvarer 6-7 km med gåing. Belønner meg selv meg en boks med cottage cheese nå i sommervarmen Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 slik ser jeg det: morning langsomme karbos lunsj før trening hurtigkarbo etter trening proteinbombe win? Nei. Morgen --> Før trening: lite karbs, mer av proteiner og fett Før trening: Frukt og proteiner/aminosyrer. Etter trening: mye karbs og proteiner. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Så fint. Greit å vite. Men jeg kom på en ting nå. Ikke sant, det er en vanlig oppfattelse at mennesket MÅ ha kjøtt for å bli sterk og bygge muskler. Men hvorfor er da de store apene så sterke? Vi deler tross alt 99 prosent dna med disse skapningene, men allikevel er muskelfibrene dems sånn 80 % sterkere... og de spiser bare grønnsaker.. why? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Så fint. Greit å vite. Men jeg kom på en ting nå. Ikke sant, det er en vanlig oppfattelse at mennesket MÅ ha kjøtt for å bli sterk og bygge muskler. Men hvorfor er da de store apene så sterke? Vi deler tross alt 99 prosent dna med disse skapningene, men allikevel er muskelfibrene dems sånn 80 % sterkere... og de spiser bare grønnsaker.. why? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=779072&st=0 hehe 1 Lenke til kommentar
Teig Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Er det ikke mulig å laste ned SL 5x5 Excel-dokumentet fra nettsiden lenger? Finner det ikke. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Så fint. Greit å vite. Men jeg kom på en ting nå. Ikke sant, det er en vanlig oppfattelse at mennesket MÅ ha kjøtt for å bli sterk og bygge muskler. Men hvorfor er da de store apene så sterke? Vi deler tross alt 99 prosent dna med disse skapningene, men allikevel er muskelfibrene dems sånn 80 % sterkere... og de spiser bare grønnsaker.. why? Dietten deres inneholder også 2-3 prosent krypdyr, noe som gir dem litt proteiner. Men spørsmålet er fortsatt ikke besvart. Andre eksempler på sterke dyr som kun spiser grøntfor er hester og elefanter. Jeg antar at det enkleste svaret er at det er fullt mulig å bygge muskler uten noen eller kun liten tilførsel av animalsk protein. Dette gjelder antageligvis først og fremst rene planteetere. En ulv vil mest sannsynelig ikke fungere bra på rødbeter. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 En får muskler fordi en trener. Ikke fordi en spiser så grassalt mye protein ved siden av. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Noen som har bilde av en vegetar BB? *søke* Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 Noen som har bilde av en vegetar bodybuilder? *søke* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg som trodde jeg hadde lukket Facebook-profil... 2 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg har faktisk aldri sett en muskulær vegetar.. fant denne på youtube http://www.youtube.com/watch?v=nIcSuA2b_Wc Særlig han svenske bodybuilderen er usaklig.. lukter bol lang vei. Det samme kan forøvrig sies av 99% av de som ser beefy ut i den videoen. De som faktisk er saklig og er kjente atleter er jo også spikertynne. Dette leder meg til å tro at man umulig kan bli ordentlig beefy på et vegetarkosthold. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Lol, har sluttet med gaineren siden jeg gikk tom og nå har jeg plutselig begynt å gå opp skikkelig igjen. Sprøtt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Lol, har sluttet med gaineren siden jeg gikk tom og nå har jeg plutselig begynt å gå opp skikkelig igjen. Sprøtt Kompensert med annen mat da eller? Hvor mye øker du per uke omtrent? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Har spist mer fast føde etter at jeg sluttet ja. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Ser vel egentlig ikke for meg at fast/flytende føde i seg selv utgjør noen forskjell. Folk legger jo på seg av å drikke litervis med brus, så... Tilbud hos x-life på BCAA. Er vel kanskje interessant for noen av dere. http://www.x-life.no/bcaa_900g_orange/P_1179 Endret 18. mai 2011 av Fredrik Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 De som faktisk er saklig og er kjente atleter er jo også spikertynne. Dette leder meg til å tro at man umulig kan bli ordentlig beefy på et vegetarkosthold. Det er nesten så jeg skulle prøvd å bevise deg i mot, men jeg er altfor glad i kjøtt til å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå