storken Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Noen som har erfaring med å handle kosttilskudd fra Usa? Gikk inn på Bodybuilding.com og der får jeg ON Whey Gold standar og en boks piller med gode bakterier til magen (Jeg sliter litt med magen) For 550kr ink frakt og mva. Bare proteinpulveret koster 599 på GM. Tok det igjennom jetcarrier.no, egenfortolle må du da. Gikk på en smell og måtte betale 50 kr/kg i råvareavgift. Når jeg bestilte 30 kg ble det noen kroner. Heldigvis er momsen bare 14%, men alt i alt er det veldig mye styr for å få alt arrangert. Fikk også igjennom x-tend bcaa med ulovlig mye B-vit (ikke at det gjør noe), men tror tollern skjønte tegninga og spilte på mitt lag. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Åja, man må betale toll og, da er det ganske uaktuellt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Au Øvelse gjør mester... Dessuten finnes det "sko" til det. At det er semi-gay? semi-gay faktisk. Interessant. Kan du utdype? Vet ikke om noe værre, enn folk på studioet som løper uten sko. GUD det bråker. Tror jeg vil rangere det sammens med visse personer som brøler/grynter ved hvert løft av en vekt... Lenke til kommentar
War Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (Jeg sliter litt med magen) Tipper det kommer fra pulveret du bruker, kjøp noe bedre / noe du tåler. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Har akkurat spist nyfiska sei med flatbrød og poteter Kult med tilgang på mat rett uttafor døra Endret 16. mai 2011 av Doofenschmitz 2 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (Jeg sliter litt med magen) Tipper det kommer fra pulveret du bruker, kjøp noe bedre / noe du tåler. Er nok ikke det, har hatt mageproblemer lenge før jeg begynte med pulver i det hele tatt trening. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Noen som har erfaring med å handle kosttilskudd fra Usa? Gikk inn på Bodybuilding.com og der får jeg ON Whey Gold standar og en boks piller med gode bakterier til magen (Jeg sliter litt med magen) For 550kr ink frakt og mva. Bare proteinpulveret koster 599 på GG. Jeg skal gjøre akkurat det samme! Skal kjøpe Gold Standard 100% Whey 10 lbs i nærmeste tid. Mulig de kan sende som gave eller sette verdien på pakken ned. Evt. få noen i USA til å shippe til deg. Tjener noen hundrelapper på å kjøpe Gold Standard 100% Whey 10lbs der hvertfall. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Heh, er en grunn for at det er hull i bunn til skruer i gulv. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Fy faen! Cottage cheese med funlight (bringebær) var jo mongo godt! Jeg kan ete meg forderva på dette Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Høres svært interessant ut, egentlig. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Høres svært interessant ut, egentlig. Om du var sarkastisk eller ironisk nå så vil jeg fremdeles anbefale at du prøver det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg har ikke smakt cottage cheese, og er en stor fan av Fun Light, så jeg er ikke det minste sarkastisk. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg har ikke smakt cottage cheese, og er en stor fan av Fun Light, så jeg er ikke det minste sarkastisk. Da prøver du det. Men vær forsiktig med mengden saft (siden det er ublanda). Kan fort bli litt kvalmende Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Når jeg prøvde cottage cheese (med blåbærsyltetøy) så var det konsistensen jeg hadde problemer med, smaken var helt grei. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Jeg er oppvokst (og veldig glad i) skjørost. Samme konsistens som cottage cheese så for meg var det null problem Endret 16. mai 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Brad Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Fettprosenten min var på 11.52% Trodde selv jeg skulle ligge på 12-13%. Målet blir da å gå ned til 9% i løpet av sommeren Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Konge økt idag, testet omelett med tunfisk da jeg kom hjem. Hva helt klart spiselig. Klarte også min første dips idag:) Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 hvor mange % av kroppsvekta l;fter man egentlig ved pushup? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 En ting til; Jeg hører ofte folket prate om å "deffe" og å "bulke". Dette betyr da henholdsvis å tape fett eller bygge muskler. Jeg får intrykk av at det er enten, eller. Går det ikke an å tape fett samtidig som man bygger muskler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå