Mikkel™ Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Tror faen jeg skal prøve fun light og cottage cheese. Kanskje jeg faktisk får smaken for noe nytt Edit: Dere blander ut funlighten sant? Endret 14. mai 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Imo. er det ikke vits i å kjøpe økologiske produkter utenom frukt og grønt. Er jo umulig å smake forskjell på en ku som har gått fritt eller fått fast mat dagen rundt, hele livet sitt. Uansett, er det andre her som spiser de nye SKYR yoghurtene fra Q-meieriene? Inneholder opptil 19 g proteiner pr pakke og rundt 129 kalorier. Må vel være verdt pengene? Handler ikke om smaken forst og fremst, i mange av produktene finner man bedre/fler naeringsstoffer og i noen tilfeller har ogsaa dyrene et bedre liv foer de avlives. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Vet ikke hvor mange her som leser Teknisk Ukeblad, men siste ukene har de kranglet mye om hvor miljøvennlig det er, frem og tilbake. Ettersom økologisk landbruk ikke er like effektivt som vanlig landbruk må man bruke større areal, o.l. http://www.tu.no/miljo/article285018.ece Den som startet det hele. Noe har blitt tilbakevist, men ikke orket følge med særlig, da det ble veldig wall of text til slutt. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Tror faen jeg skal prøve fun light og cottage cheese. Kanskje jeg faktisk får smaken for noe nytt Edit: Dere blander ut funlighten sant? Det er digg! Og nei, du blander selvfølgelig ikke ut funlighten. Du trenger ikke så mye, 3 spiseskjeer for en boks kanskje. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Haha, har egen mail. Men har registrert mamma på GM siden jeg er under 18. Videresende til deg selv? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Jeg finner ikke den originale studien (irriterer meg) som var gjort på faktiske løpere. Her er en studie på normale folk som kommer til samme konklusjon. Konklusjonen: These data support the premise that longer lower limb tendons (especially Achilles tendon) and less flexible lower limb joints are associated with improved running economy. Jeg har lest om den studien selv. Jeg skyr Skyr, så kan gjerne spise alt annet i friminuttet. Enough with the puns already! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Noen som har testet Vibram Fivefingers? Ser etter joggesko, og har hørt mye bra om disse. Ser også perfekte ut for styrketrening, siden man helst ikke skal ha demping når man kjører mark og bøy. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 - Lene Alexandra tester barfotsko Ta en titt. Selv, ville jeg nok gått for et skikkelig par med ordentlige joggesko. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 Typen har dem, han er veldig enig i at de er gode paa mykt underlag og til vekttrening, men ikke som lopesko Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 - Lene Alexandra tester barfotsko Ta en titt. Selv, ville jeg nok gått for et skikkelig par med ordentlige joggesko. Ja, hvis du klarer å holde teknikken med joggesko, så. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 Hvor mye vann er det optimalt å drikke når man går på kreatin? Jeg tar disse kreatinkapslene: http://myrevolution.no/reflex-creapure-90x700mg Men tar ikke 6 kapsler om dagen. Tar 2 på treningsdager og 1 på der jeg har fri. Vil jeg ha noe utbytte av det, eller er jeg nødt til å ta 6 stk om dagen? Lenke til kommentar
War Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Drikk når du er tørst, det er det sterkeste signalet kroppen har. 2 blir ca 2,8g kreatin mens 5-10g er vanlig. Varer nok lenger med en boks pulver I kapsler får du 63 gram VS 500gram for en snau 50lapp mer. Edit, rydde. Endret 15. mai 2011 av War Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg føler meg sjelden tørst før jeg er ganske så dehydrert. Da våkner jeg vanligvis på morgenen i ørska. Det beste er å drikke periodevis og fast. Du kan aldri drikke for mye vann så det er bare å bøtte innpå. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 Vel man kan faktisk drikke for mye vann. Men det skal godt gjøres uten at man prøver veldig hardt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Jo, drikker man for mye vann, uten å spise eller å få i seg salter på andre måter, blir balansen i kroppen ødelagt og det oppstår hjernefeil. Ikke noe å uroe seg, for da. Skal ganske mye til, og var mest for å kverulere.. http://en.wikipedia.org/wiki/Water_intoxication endret: var en raskere kverulant. Endret 15. mai 2011 av Matsemann Lenke til kommentar
geil Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Det går helt fint an å drikke for mye vann, du risikerer å ødelegge elektrolyttbalansen. I ytterste konsekvens er det dødelig. edit: så vi er ihvertfall enig Endret 15. mai 2011 av geil Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) For å snakke om noe annet, hva foretrekker folket. Eller hva gir best resultater: 5x70kg - 5x70kg - 5x70kg - 5x70kg - 5x70kg 5x60kg - 5x70kg - 5x80kg - 5x70kg - 5x60kg 5x50kg - 5x60kg - 5x70kg - 5x80kg - 5x90kg Ikke tenk så hardt på de konkrete tallene, er mer ute etter oppbygningen av settene. (edit: gjorde det litt mer forståelig.) Endret 15. mai 2011 av phax Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Det siste settet. Jeg savner en TRENINGSGURU på dette forumet. Dersom jeg hadde hatt kraftig peil og videokamera, så hadde jeg satt opp en tråd med video og forklaring av ALLE de VANLIGSTE øvelsene og hvordan man gjør dem korrekt. Det er kanskje mye å spørre om, men vil noen gjøre dette for oss? Eventuelt så kan du hjelpe til med å finne fram gode instruksjonsvideor på engelsk så lager jeg en tråd. ~Balthy Endret 15. mai 2011 av Balthier842 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 Det siste settet og eventuelt et droppsett hvis du er i god form. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 Balthier: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1109011 vi har denne, om ikke veldig oppdatert i det siste, kanskje. Uansett er det jo bare å søke rundt på youtube, så finner man det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå