For Your Eyes Only Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Du kan godt synke helt ned til 7% fett, det er det de fleste fotballspillere ligger på. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Stakkars kroppen din om du ligger så lavt som 7% ... Kyllingvinge much? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg kan synke ned til 5% også, men vil ikke lavere enn 8-10%. Da blir musklene for synlige, samt risikoen for skader øker. Lenke til kommentar
storken Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Muskler er viktigst. Du ser biffere ut om du er 180 og er atletisk med 70 kg, enn hvis du er 180 høy og er feit og veier 90kg Muskler er helt klart viktigst. Men når det kommer til å se biff ut er det hovedsakelig de konvekse kurvene som får deg til å se stor ut. De konkave kurvene skjules i stor grad, men det er disse som vitner om du faktisk er atletisk eller ikke. Derfor kan en på 90 kg se uendelig mye biffere ut enn en på 70 kg, selv om sistnevte er sterkest. Var nylig i konfirmasjon selv, plagdes med oldemødre og besteforeldre som mente jeg var blitt så tynn i løpet av vintern. "Får du ikke mat?" - gah! I realiteten har jeg gått opp 1-2 (72 ish til 73 ish) kg, men senket fettprosenten med rundt 8-9%. Jeg er helt klart tynnere i fjeset, men med dress vises den ekstra muskelmassen jeg har bygd svært dårlig. Forresten bilde på sistesia i treningsloggen min Endret 13. mai 2011 av storken Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Dæven, såppass ja. Da har jeg en lang vei forran meg :!: Eg er 183 og regnar med at på rundt 82-85kg kjem eg til å sjå veeeeldig bra ut. Nå har eg rektignok ein god del musklar, i tillegg til at eg har ein stor kropp. Nå er kanskje du meir "spinkel" (?) Så kanskje det passar bra med rundt 80kg. Kjem sjølvsagt ann på beinbyggninga di. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg er 185 på 79 kilo med 12% fett ca. Allerede ganske fornøyd men mer muskler er jo ikke til å forakte Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg regner med jeg har mange harde år foran meg før det blir bra. Nå er jeg 2,03m høy, 101-102 kg med en fettprosent på 14-15 og er ikke en gang i nærheten av å være fornøyd Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg er 185 på 79 kilo med 12% fett ca. Allerede ganske fornøyd men mer muskler er jo ikke til å forakte Når eg tenker meg om, blir det veldig vanskeleg å sei nøyaktig kva vekt ein burde ligge på for å sjå bra ut. Å samanlikne meg og deg f.eks. er som å samanlikne ein bjørn med ein kylling. Vil tru eg ligger på rundt 10% fett på 83-85kg Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Om æ regne med KUKEN så ligg æ vel på 40% kroppsfett... Sia den har fått sæ så mye av det altså... #winning... 4 Lenke til kommentar
storken Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Tråd nr 1 og nr 2. #Winning Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Finnes det noen studier eller gode kilder å referere til når folk snakker om høy og lav forbrenning? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 http://myrevolution.no/s/du-er-ikke-et-unntak/ Dessverre ingen kilder i denne, noe som er uvanlig for å være myr. Men fortsatt god lesing å prakke på folk. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Noen gode råd for å holde oppe energinivået gjennom treningsøkta? Har hatt endel dager i det siste der jeg mister helt futten etter de første 1-2 øvelsene. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Takker! Dumt det ikke er noen kildereferanser til noe som alminnelige folk normalt sett godtar. Er så mange som går rundt med formeninger om at forbrenning er noe magisk som de er forbannet eller velsignet med, når de egentlig bare suger til å vurdere sitt eget kosthold... Lenke til kommentar
Grand Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Noen gode råd for å holde oppe energinivået gjennom treningsøkta? Har hatt endel dager i det siste der jeg mister helt futten etter de første 1-2 øvelsene. Blir litt synsing, men kan hende du har fått litt lite søvn? andre ting kan også være lite mat, dårlig oppvarming eller feil tankegang rett å slett Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Fyr opp mp3-en med Rammstein! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Fyr opp mp3-en med Rammstein! Får motivasjon av denne her for tida jeg. ^^ http://www.youtube.com/watch?v=K_2Z32qCYBg 3 Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Blir litt synsing, men kan hende du har fått litt lite søvn? Det stemmer jævla bra. Mye mulig det er der problemet ligger. Er vel bare en ting å gjøre Lenke til kommentar
Grand Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Er ofte det jeg sliter med når jeg er demotivert til å trene. men, skal ikke legge skjul på at det er vanskelig å legge seg tidlig Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Noen gode råd for å holde oppe energinivået gjennom treningsøkta? Har hatt endel dager i det siste der jeg mister helt futten etter de første 1-2 øvelsene. Kanskje drikke noe annet en vann? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå