Dagon Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Noen som har prøvd Cee da? Kreatin ethyl ester eller noe slikt. Den jeg har smaker vilt surt, helt ubeskrivelig. Men den gir ganske god pump på trening. Så det funker jo.. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Spørsmål angående FastGain sammen med programmet RYP: Man skal jo løpe i 20-30 min etter treningsøkten. Bør man da innta porsjonen med FastGain mellom styrketreningen og løpingen? Eller skal man vente til man er helt ferdig med alt? I dag gikk jeg nemlig inn i garderoben etter styrken, drakk en FastGain shake, så løp jeg i 20 min rett etterpå. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kan jeg få litt info om V12? Endel jeg kjenner driver med det hørte jeg idag... Er det så mye forskjellige fra kreatin? Har det bivirkninger? Hvorfor er det ikke lovlig i norge? Lenke til kommentar
War Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Spørsmål angående FastGain sammen med programmet RYP: Man skal jo løpe i 20-30 min etter treningsøkten. Bør man da innta porsjonen med FastGain mellom styrketreningen og løpingen? Eller skal man vente til man er helt ferdig med alt? I dag gikk jeg nemlig inn i garderoben etter styrken, drakk en FastGain shake, så løp jeg i 20 min rett etterpå. ikke gjør som i dag, du skal forbrenne fettsyrer i blodet som du mobiliserte med vekttrening ,på løpebåndet, all karbohydrat må inntas etter løpingen ellers vil du kun forbrenne opp det du evt drikker da av karbohydrater. Men 20g protein kan du ta for å spare muskelmassen på løping, og du burde også ligge på 60% ikke 100% løping. Du vil forbrenne fettsyrer, ikke glykogen. Endret 9. september 2005 av War Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Er det så mye forskjellige fra kreatin? V12 - Fuel Injection Har det bivirkninger? Nei. Hvorfor er det ikke lovlig i norge? Det er lovlig. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Hvorfor er det ikke lovlig i norge? De v12 det er ALA i, er ulovlige. Endret 10. september 2005 av War Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) jeg spurte en kar som jobber på treningstudioet mitt om hvordan man kan bli kvitt fett fortest mulig, da sa han: etter du har pumpa musklene, så løper/jogger du alt du kan i 20minutter, etter hver trening, og seff spise sunt. vil bare si det til personer som trenger å bli kvitt fett akkurat som meg. Har vell rundt 2kg fett som jeg skal forbrenne, skal brenne det edit: skrivefeil mann Endret 10. september 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 jeg spurte en kar som jobber på treningstudioet mitt om hvordan man kan bli kvitt fett fortest mulig, da sa han:etter du har pumpa musklene, så løper/jogger du alt du kan i 20minutter, etter hver trening, og seff spise sunt. vil bare si det til personer som trenger å bli kvitt fett akkurat som meg. Har vell rundt 2kg fett på meg, skal brenne det Hvis du kun har 2 kg fett på deg, er du altfor tynn. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) jeg spurte en kar som jobber på treningstudioet mitt om hvordan man kan bli kvitt fett fortest mulig, da sa han:etter du har pumpa musklene, så løper/jogger du alt du kan i 20minutter, etter hver trening, og seff spise sunt. vil bare si det til personer som trenger å bli kvitt fett akkurat som meg. Har vell rundt 2kg fett på meg, skal brenne det veier du 100kg og har 2 kg fett har du fett% på 2 kun et eks , men det er umulig. sansynlig 10kg, dvs ca 10-12% fett, husk at bodybuildere som har 3-5 i fett% veier 100kg, dvs at de har 2-3 kg fett. Det med løpingen avr et ukomplett svar, på den måten forhindrer du fettøkning på kcal-overskudd men vil bare fungere på kcal -Underskudd ,men da bygger du ingen muskler. Endret 10. september 2005 av War Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Vurderer å bestille noen produkter fra Proteinfabrikken(evt noen andre nettbutikker om dere har noen anbefalinger). Jeg er på jakt etter proteintilskudd, karbo og kreatin. Noen som har noen anbefalinger? Startet alt for hardt i går, første trening på et par år. =p Lenke til kommentar
apwr Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Jeg bestilte nylig 100% Whey Protein med jordbærsmak fra proteinfabrikken. Endret 10. september 2005 av apwr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg besilte nylig 100% Whey Protein med jordbærsmak fra proteinfabrikken. Den er god. Mye bedre enn sjokoladevarianten. Selv holder jeg meg til Optimum Nutrition. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Vurderer å bestille noen produkter fra Proteinfabrikken(evt noen andre nettbutikker om dere har noen anbefalinger). Jeg er på jakt etter proteintilskudd, karbo og kreatin. Noen som har noen anbefalinger? Startet alt for hardt i går, første trening på et par år. =p Jeg vil anbefale tn.no sine produkter: De selger både pakkeløsninger, og enkelt-enheter: -------------------------------------------------- Pakkeløsning: 4 kg BASIC Protein, 4 kg BASIC Karbohydrater og 500 g BASIC Kreatin til 1098,- , da sparer du over 10%! http://www.tn.no/shop/shopexd.asp?id=640 -------------------------------------------------- 4 kg BASIC Protein til 798,- http://www.tn.no/shop/shopexd.asp?id=642 ELLER 12kg BASIC Protein til 2098,- , da sparer du over 10%! http://www.tn.no/shop/shopexd.asp?id=21 -------------------------------------------------- 0,5 kg BASIC Kreatin til 198,- http://www.tn.no/shop/shopexd.asp?id=23 ELLER 1 kg BASIC Kreatin til 349,- , da sparer du over 10%! http://www.tn.no/shop/shopexd.asp?id=24 -------------------------------------------------- 4 kg BASIC Karbohydrater til 229,- http://www.tn.no/shop/shopexd.asp?id=26 ELLER 12 kg BASIC Karbohydrater til 598,- , da sparer du over 10%! http://www.tn.no/shop/shopexd.asp?id=639 -------------------------------------------------- Hvis du betaler med kort, slipper du betale for frakten! Og hvis du handler fra TN, får du TN-Magasinet 4 ganger i året gratis! Lenke til kommentar
War Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 + at man får 5-10-15 % rabatt på varene etter visse summer totalt. Har man 15% og kjøper xxxl pakker tjener man flere hundre kroner pr produkt. Jeg kjøpte varer for 8800kr og betalte 6500 pga rabatt og xxxlpakker. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Rabatt satsene er som følger: du handler for du får 5000 kr - 15 000 kr 5% rabatt 15 000 kr - 30 000 kr 10% rabatt 30 000 kr eller mer 15% rabatt Får du bare rabatt om du handler for f.eks. 5000kr på en gang, eller er det liksom alt det du har handlet for noensinne? Endret 10. september 2005 av Camron Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Kva tykkjer folket smakar best av dette og dette? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Får du bare rabatt om du handler for f.eks. 5000kr på en gang, eller er det liksom alt det du har handlet for noensinne? Det gjelder alt du har handlet for noen sinne. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Ok! Bra tilbud da... Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Kva tykkjer folket smakar best av dette og dette? Har ikke smakt skogsbær. Men har testa jordbær og sjokolade fra samme greia. Sjokolade var helt grei, smaker litt litago. Skogsbær er sikkert grei den og, om du er glad i slike bær da. Opp til deg Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Nokon som veit om det er mogleg å sende ein mail til PF for å spørje om ei smaksprøve? Takk for svar, Dagon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå