Fredrik Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 On another note, testet ut sittende tåhev idag. Ganske så mye mer slitsomt merket jeg. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 Føler meg som Hulken etter å ha tatt underarmscurl! Anyone else? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 Som regel handikappet dagen etterpå. Så derfor gjør jeg det sjeldent. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2011 Se det på en annen måte, gå 500kcal eller løpe 500 kcal, eneste man har spart er tiden. Hjertet og lungene blir bedre trent av löping. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 12. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2011 Pokker, vekten står stille. Går ikke opp mer Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2011 Sant, Andy^^ http://www.dagbladet.no/2011/05/12/sport/kampsport/doping/sverige/16504059/ Første jeg tenkte på var Jack3d, egentlig. Slike ting er blitt veldig vanlig i Sverige, og folk tenker ikke over at en del av tingene i det telles som doping. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 12. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2011 Er helt imponert over hvor mye en proteinshake egenlitg metter, er jo bare tykk drikke. Er ganske vanskelig å diskutere vekttrening med jenter ja Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2011 Husk at proteinshake ikke skal erstatte ett måltid da. For at det skal fungere optimalt så bør du drikke det til måltid. Jeg har ikke drukket annet enn kaffe, te, vann og proteinshake siden nyttår Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2011 Nja, hva mener du med optimalt? ang. jenter og trening har vi denne http://myrevolution.no/s/vil-du-ha-lange-og-slanke-muskler/ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2011 Vel, du fyller jo opp med alt du trenger på ett måltid med shake kontra kun shaken Lenke til kommentar
discostu Skrevet 12. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2011 On another note, testet ut sittende tåhev idag. Ganske så mye mer slitsomt merket jeg. Er en fin øvelse, bedre enn med vekt på ryggen syns jeg pga da blander man ikke inn ryggraden i løftet Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2011 On another note, testet ut sittende tåhev idag. Ganske så mye mer slitsomt merket jeg. Er en fin øvelse, bedre enn med vekt på ryggen syns jeg pga da blander man ikke inn ryggraden i løftet Ja, litt greit å slippe den belastningen. Har hørt det påstått at de to utfyller hverandre med å være best tilrettelagt under- og overliggende leggmuskel. Men usikker på om det stemmer da. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Gikk inn på en artikkel på Sol.no og håpte at jeg skulle få meg en god latter. Det fikk jeg. Makan til bullshit..... Link: guru.sol.no.... 90- 100% av svarene er jo helt på trynet! Endret 12. mai 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2011 Haha! Prover å registrere meg, men siden ser litt bugga ut. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 12. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Noen som vet hva beinhinnebetennelse er på engelsk? EDIT: Kan det være "shin splints"? Endret 12. mai 2011 av Bordplate Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2011 Haha! Prover å registrere meg, men siden ser litt bugga ut. Ikke verdt det. Hele gjengen er komplette idioter som tror de vet noe om trening. Ikke bli en av dem! Lenke til kommentar
BenjaminGu Skrevet 12. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2011 Morsomt svar! Skal ta å sjekke ut sol.no oftere! Selverklærte eksperter kan komme med meget morsomme innlegg til tider! Gikk inn på en artikkel på Sol.no og håpte at jeg skulle få meg en god latter. Det fikk jeg. Makan til bullshit..... Link: guru.sol.no.... 90- 100% av svarene er jo helt på trynet! Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Anbefaler folk å være varsom og kun innta sol.no i meget små doser. Frustrasjonen ved å bli eksponert for slike store mengder feilaktig informasjon kan fort føre til både sprengte blodkar og akutt nervesammenbrudd. Det tryggeste er å bare lukke øynene og se en annen vei. Endret 12. mai 2011 av phax 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2011 :!: Som jeg sa, jeg gikk inn i god tro. Jeg håpte på en god latter, og det fikk jeg. Håpløst med folk som ikke vet, men svarer fordi de tror de vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå