Fredrik Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=fSTWcMdkWMA&NR=1 Hahaha! For en samling med idioter 5 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Haha genialt. Liker også hvordan benken er så høy at han så vidt klarer å sette seg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Alt er feil der... Lurer på hvorfor han trodde at dette kom til å gå bra, når du ser hvor ustø han er etter å ha løftet det av racket. Er jo helt krise at han selv og de andre lot ham fortsette. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Det som er krise er at han utsetter seg selv for skade/ dummer seg ut bare for å virke tøff og sterk. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Tror han var skadet fra før... 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Er dette en tulle-artikkel eller er han seriøs? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Det er skrevet av Erik Sandvik, som vet veldig mye bedre. Det er tull. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Det jeg trodde, etter at jeg så hvem som hadde skrevet den. Slike artikler fører jo ikke til noe annet enn forvirring om du er nybegynner (noe mange som går inn på iform er). Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ikke var det noe morsomt heller, kjenner jeg blir flau av å lese det der. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Nettopp vært på min første TRX-time. HERREGUD så hardt! Trodde jeg var i OK form jeg, men der kjente jeg på muskler jeg ikke visste jeg hadde gitt! Kommer til å fortsette med det, virker som ekstremt effektiv trening! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Sant. Du kan trene masse baseövelser og andre idretter, men begynner du på en ny aktivitet tar det ofte tid før man anpasses til denne. Jeg anser meg selv å ha god styrke og kondisjon, og det er noe jeg synes er så rart. Varmer vi opp i thaiboksinga kan jeg stå og hoppe intensivt på hoppetauet i flere minutter, eller vi kanskje sparker 50 spark på hvert bein o.l, ganske krevende saker. Men skal jeg gå opp trappene på skola, eller løpe etter noe jeg har glemt i bilen blir jeg kjempe sliten! Noen som kjenner seg igjen? At man er lat og blir sliten av hverdagslige ting, men hard trening er lek og morro. Endret 5. mai 2011 av Sebbe 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Noen som kjenner seg igjen? At man er lat og blir sliten av hverdagslige ting, men hard trening er lek og morro. Vel, -hard trening er aldri lek og moro, men jeg skjønner poenget ditt, og kjenner meg igjen. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Har akkurat begynt på min andre kreatin-kur, kjøpte meg en bøtte tricreatine fra proteinfabrikken. Men det er en ting som irriterer meg, og det er at jeg svimmel og ør i hodet av det. Det gir resultater slik som det skal, men det er litt irriterende når man feks løfter benk og blir svimmel. Jeg drikker mye vann, og følger doseringen. Er det eventuelt noe jeg kan gjøre annerledes? Noen konkrete tips noen har i ermet? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Det er nok ikke kreatin som gjør at du opplever det... At du blir svimmel kommer av for lite oksygen til hjernen, tenk over hva som kan stjele oksygen i øktene dine heller... Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Nei, for det er ikke tilfellet når jeg ikke bruker kreatin. Det kommer med engang etter inntak, og det fortsetter i 30-60 min. selv om jeg ikke trener. Jeg har lest flere sliter med det samme, men ingen med en løsning. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Da er jo løsningen åpenbar... Slutt med det... Vanlig monohydrat er jo beviselig nok til å fylle lagrene og koster jo bare en brøkdel av de fancu schmanzy tri og bi derivatene av kreatin... 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Fortsatt skikkelig støl i skuldrene etter gårdsdagens økt :!: Føler meg som en polakk som for første gang har hengt opp klær for kona si. Gleder meg til å trene i morgen Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg er spent på hva "spesialisten" sier i dag Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg er spent på hva "spesialisten" sier i dag Ja ikke sant: Så lenge du ikke spiser for mye totalt, kan du som skal ned i vekt spise all type mat. 1 Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Vektklubben til VG er vel ganske tradisjonelle, de baserer seg på kcal inn - kcal ut. Noe jeg synes er langt mer fornuftige råd for folk flest enn lavkarbo, atkins dritt eller andre kompliserte hokuspokus dietter. Det er jo også en tjeneste rettet mot overvektige som hovedsakelig ønsker å miste fettmasse. Greit å huske på. Endret 6. mai 2011 av phax 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå