Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-211409

Det jeg trodde, etter at jeg så hvem som hadde skrevet den. Slike artikler fører jo ikke til noe annet enn forvirring om du er nybegynner (noe mange som går inn på iform er).

Lenke til kommentar

Nettopp vært på min første TRX-time. HERREGUD så hardt! Trodde jeg var i OK form jeg, men der kjente jeg på muskler jeg ikke visste jeg hadde gitt! Kommer til å fortsette med det, virker som ekstremt effektiv trening!

Lenke til kommentar

Sant. Du kan trene masse baseövelser og andre idretter, men begynner du på en ny aktivitet tar det ofte tid før man anpasses til denne.

Jeg anser meg selv å ha god styrke og kondisjon, og det er noe jeg synes er så rart. Varmer vi opp i thaiboksinga kan jeg stå og hoppe intensivt på hoppetauet i flere minutter, eller vi kanskje sparker 50 spark på hvert bein o.l, ganske krevende saker. Men skal jeg gå opp trappene på skola, eller løpe etter noe jeg har glemt i bilen blir jeg kjempe sliten! Noen som kjenner seg igjen? At man er lat og blir sliten av hverdagslige ting, men hard trening er lek og morro.

Endret av Sebbe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har akkurat begynt på min andre kreatin-kur, kjøpte meg en bøtte tricreatine fra proteinfabrikken.

Men det er en ting som irriterer meg, og det er at jeg svimmel og ør i hodet av det. Det gir resultater slik som det skal, men det er litt irriterende når man feks løfter benk og blir svimmel.

Jeg drikker mye vann, og følger doseringen. Er det eventuelt noe jeg kan gjøre annerledes? Noen konkrete tips noen har i ermet? :)

Lenke til kommentar

Nei, for det er ikke tilfellet når jeg ikke bruker kreatin.

Det kommer med engang etter inntak, og det fortsetter i 30-60 min. selv om jeg ikke trener.

Jeg har lest flere sliter med det samme, men ingen med en løsning.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vektklubben til VG er vel ganske tradisjonelle, de baserer seg på kcal inn - kcal ut. Noe jeg synes er langt mer fornuftige råd for folk flest enn lavkarbo, atkins dritt eller andre kompliserte hokuspokus dietter.

Det er jo også en tjeneste rettet mot overvektige som hovedsakelig ønsker å miste fettmasse. Greit å huske på.

Endret av phax
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...