White Fox Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Fubker det bra med en sånn triomega tablett om morgenen elelr er tran mye bedre? Lenke til kommentar
War Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Fubker det bra med en sånn triomega tablett om morgenen elelr er tran mye bedre? Se på innhold, EFAomega best (tn) så tran fra alle firma så triomega siden den kun inneholder omega 3-6-9 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Har vært syk i ca. 3 uker nå og ikke fått trent noe i den perioden. Tenkte på å begynne på'n igjen imorgen. Men så var det belastningen, kan umulig starte rett på like tung belastning som jeg sluttet med, de vil vel være ineffektivt? Hvor mye vil dere si er lurt? 75% av det jeg var på eller enda mindre? Lenke til kommentar
War Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Til deg vil jeg annbefale at du går inn på tn.no og legger inn 10rm i rypkalkulatoren så ser du hvor du burde begynne, selv om du ikke skal følge ryp Endret 8. september 2005 av War Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Hm, synes det ble litt tung belastning til å starte med. Tar det litt mer med ro nå et par uker. Endret 8. september 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 hvis du vet hva du omtrent klarer kan du skrive inn tallene uten å teste da. det står jo at det ikke er så utrolig nøye.. bare du treffer sånn ca 10rM Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Jada, jeg vet hva jeg klarer. Men synes belastningen den foreslå ble litt tung. Edit: Gikk forresten til helvete med å trene nå. Jeg vil bli friiiisk! Endret 8. september 2005 av Goophy Lenke til kommentar
War Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Den er ikke for tung belastning, husk at den går ned i rep når den øker kg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jada, men jeg skal ikke trene RYP. Trener med masse reps. Utholdenhet > eksplosiv styrke. Men fan, ser visst ut til at jeg må vente en uke til. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hva er galt med deg ? Altså hvorfor kan du ikke trene ? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Utholdenhet > eksplosiv styrke. Er da en gylden middelvei, utholdenhets trening får man ikke mye størrelse på.... Lenke til kommentar
War Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Her er en utholden løper, Gjør som mr.H sier, en mellomting -for eks fitness , isteden for bodybuilding. når du ikke liker dette Endret 8. september 2005 av War Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hva er galt med deg ? Altså hvorfor kan du ikke trene ? Lungebetennelse. Er da en gylden middelvei, utholdenhets trening får man ikke mye størrelse på.... Sant nok, men jeg trener ikke i det hele tatt for å bli stor. Trener for å holde ut i 3x5 min, være sterk og ha god bevegelighet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Er da en gylden middelvei, utholdenhets trening får man ikke mye størrelse på.... Sant nok, men jeg trener ikke i det hele tatt for å bli stor. Trener for å holde ut i 3x5 min, være sterk og ha god bevegelighet. Du har 3 sorter musklefiber, alle kan du trene uten at det går nevneverdig utover de andre. Om du trener litt max styrke blir du ikke mindre utholden av det, kjør lett/tung uke. En uke med få reps 5-10 og neste med 10+. Endret 8. september 2005 av Hyrlen Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ritalin brukes på folk med ADHD... haha, mente kreatin :!: men er det du mener at man bør ta kreatin før trening og protein etter? Lenke til kommentar
War Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Ritalin brukes på folk med ADHD... haha, mente kreatin :!: men er det du mener at man bør ta kreatin før trening og protein etter? FYFY, ta protein før og etter trening, gjerne kreatin også Skal du redusere fettprosenten, tar du ikke gainer i det hele tatt, men proteintilskudd - litt før styrketrening (10-20g), muligens litt etter styrketrening/før kardio (10-20g), og litt etter kardio(10-20g). Vil du fokusere på muskelmasse men samtidig forbrenne litt fett, tar du protein før styrketrening (10-20g) og muligens etter styrketrening/før kardio (10-20g), og så gainer etter kardio (0.4-0.8g karbo per kg kroppsvekt, 0.4g protein per kg kroppsvekt). Skal du bygge mest mulig muskelmasse, tar du gainer før styrketrening, etter styrketrening/før kardio, og etter kardio. (0.8-1.2g karbo per kg kroppsvekt, 0.4-0.6g protein pr kg kroppsvekt, fordelt på 3). Endret 8. september 2005 av War Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Kreatin tas 1 time før, og rett etter helst... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Kreatin tas 1 time før, og rett etter helst... Ikke V 12. V 12 tas 30 minutt før frokost og 30 minutt før trening. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Jeg synes V12 er en litt for dyr blanding av sukker og kreatin, og en del av ingrediensene (blant annet ALA) er ikke lov for salg over disk i Norge. Det er Børges mening, en som jobbet med å lage produkter. Endret 8. september 2005 av War Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg synes V12 er en litt for dyr blanding av sukker og kreatin, og en del av ingrediensene (blant annet ALA) er ikke lov for salg over disk i Norge. Det er Børges mening, en som jobbet med å lage produkter. Works for me. Dessuten trenger man ikke oppladingsperiode og det gjør ikke så mye om man hopper over en dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå