Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok det sist økt fordi det var så sykt mye folk og vekter opptatt, og synes vel egentlig det er morsommere og mer motiverende... Så hadde ikke gjort noe å fortsatt med det.

Det er veldig artig å øke i chinups. Når jeg startet etter å ikke ha trent på rundt 4mnd så klarte jeg omtrent 6 smale, og 1-2 vide pullups. Nå klarer jeg 10 vide pullups. I tillegg er det ikke så mange som trener det på de fleste steder så man slipper å stå i kø. At man slipper å stå i nærheten av 14åringer med solbriller og bandana er også et + :D

Lenke til kommentar

For ikke å glemme singlet, og et flørtende blikk til seg selv i speilet. :D

Ulempen for min del er at det ikke er noen andre steder å ta det enn i power rack, men igjen, det tror jeg det bare er meg og en til på hele senteret som bruker :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Noen som har erfaringer med supersett? Har en venn som kjører biceps/triceps i supersett med gode erfaringer.

Tenker selv å kjøre skulderpressog chins i et supersett bare for å teste det.

Bump. Siden det er så kjedelig å ha et innlegg kun bestående av "bump", så kan jeg like gjerne skrive ned dagens konge-bulke-kosthold :D

frokost(ca 7.30): To egg, litt bacon, kylling, brød, helmelk, og appelsinjuice.

Lunsj(Ca 11.00): tre store, grove rundstykker med kylling, bacon, rømme, tomat og salat, 1 eple.

Etter trening(ca 15.00): 1 liter sjokomelk, 1 banan (+2 egg, 1 grov skive og 5 dl melk da jeg kom hjem)

Middag(ca 18.00): Stor biff med grønnsaker og potet til

kveldsmat(Ca 21.30):1 ss tran, 1 brokkoli, 1 advokado, 3-400 gram kyllingfilet, kryddermiks. +100 gram kesam blandet med syltetøy like etterpå og to-tre glass helmelk.

Til sammen: 4 egg, 2-2,5 liter melk, 0,5 kilo kylling, 50 gram bacon, 5 grove skiver/rundstykker, 2-300 gram ytrefilet av okse, 1 tomat, champignon(skrivefeil?), 1 brokkoli, 2-3 poteter, 1 advokado, 3 salatblad, 100 gram kesam, 40 gram hjemmelaget bringebærsyltetøy, 1 ss tran, 1 eple, 1 pose kryddermiks.

Ja, jeg liker å skryte over at jeg har spist mye. Og nei, jeg pleier ikke å spise så mye. Dette var en ganske unormal dag.

Endret av medlem-211409
Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med supersett? Har en venn som kjører biceps/triceps i supersett med gode erfaringer.

Bump. Siden det er så kjedelig å ha et innlegg kun bestående av "bump", så kan jeg like gjerne skrive ned dagens konge-bulke-kosthold :D

Lunsj(Ca 11.00): tre store, grove rundstykker med kylling, bacon, rømme, tomat og salat, 1 eple.

Etter trening(ca 15.00): 1 liter sjokomelk, 1 banan (+2 egg, 1 grov skive og 5 dl melk da jeg kom hjem)

kveldsmat(Ca 21.30):1 ss tran, 1 brokkoli, 1 advokado, 3-400 gram kyllingfilet, kryddermiks. +100 gram kesam blandet med syltetøy like etterpå og to-tre glass helmelk.

Til sammen: 4 egg, 2-2,5 liter melk, 0,5 kilo kylling, 50 gram bacon, 5 grove skiver/rundstykker, 2-300 gram ytrefilet av okse, 1 tomat, champignon(skrivefeil?), 1 brokkoli, 2-3 poteter, 1 advokado, 3 salatblad, 100 gram kesam, 40 gram hjemmelaget bringebærsyltetøy, 1 ss tran, 1 eple, 1 pose kryddermiks.

Ja, jeg liker å skryte over at jeg har spist mye. Og nei, jeg pleier ikke å spise så mye. Dette var en ganske unormal dag.

I svarte helvete! Skjønnar ikkje korleis det er mogleg å få ned så mykje i ein liten mage...

Lenke til kommentar

:lol:. Jeg har og (faktisk) merket energi-økning etter at jeg kuttet ned litt på kaloriene og slutta med melk og delvis melkeprodukter :hmm:. Rart nok

Det er en fin balanse der gitt, merker det selv - men sjeggveksten roer ned igjen. PSMF 2 ukene i februar ble synlig som ujevne ringer i neglene hos meg, la merke til det noen uker etterpå :ermm:

"Spis sammen, unngå overvekt osv" - funfact: magesekken er bare en av kildene kroppen bruker for å finne ut om du er mett eller ikke. I stor grad ser vi også på andre for å se om de har spist seg ferdig eller ikke. Husker jeg så en australsk studie der vektøkning hos en person, resulterte i vektøkning hos personene rundt vedkommende. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hvorfor kutter dere ut melkeprodukter? Spør siden jeg har lest flere her inne anbefaler flere liter med helmelk hver eneste dag. Har også lest at melkeprodukter gjør kroppen "sur".

Mikkel gjør det vel for å spare penger og kcal samt han reagerer på det. Jeg har kuttet ned for å spare penger (7-8 liter i uken er mye penger!)

Lenke til kommentar

I svarte helvete! Skjønnar ikkje korleis det er mogleg å få ned så mykje i ein liten mage...

No problemo, hah. Meste av rent kjøtt jeg har spist er vel 700g indrefilet, med tilbehør.

Har også klart å trøkke ned 1,2kg lasagne (ja jeg veide den, pga jeg spiste hele formen alene en gang og neste gang måtte jeg bare veie for å sjekke hvor mye det var før jeg spiste opp alt :D)

Da grandiosa "hjemmelaget" ble lansert, 1,2kg pizza måtte jeg ta utfordringen en dagen derpå kveld, men den klarte jeg ikke gitt, 4 små biter igjen. Haha.

Lenke til kommentar

Når man nå alt snakker om møkkamat...

Er det noen av dere som ser på godteri eller fastfood o.l. som belønning?

Jeg ser det omtales som belønning i tabloidene og andre plasser men kjenner ikke meg selv igjen i akkurat det.

Jeg ser på fastfood og godteri som noe man kan spise om man har anledning.

Selvfølgelig ikke ofte, men en gang i ny og ne (for min del blir det mye ne :p)...

Lenke til kommentar

Jeg har kuttet kraftig ned på inntaket av sånt, men gjør meg ingenting å skeie ut en gang iblant. Ser heller på totalen enn å gå og være superstrikt hver eneste dag, hvert eneste måltid. Belønner aldri meg selv, men om jeg kjenner en sykt godtesug så kan jeg kjøpe et eller annet for å bøte på det. Lettere å totalt sett holde seg på akseptable nivåer om man ikke piner seg selv :p

Forøvrig slutta jeg med cola for en stund siden, noe som har gått fint. Har drukket noe når jeg er hjemme hos mor og far, men det er sånn en helg i måneden eller noe, så det går fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...