Fredrik Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Da tror jeg at jeg skal prøve ut det resten av denne uka. Er litt lei av RYP, og vurderer å starte på 5x5 om en uke eller to. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Tok det sist økt fordi det var så sykt mye folk og vekter opptatt, og synes vel egentlig det er morsommere og mer motiverende... Så hadde ikke gjort noe å fortsatt med det. Det er veldig artig å øke i chinups. Når jeg startet etter å ikke ha trent på rundt 4mnd så klarte jeg omtrent 6 smale, og 1-2 vide pullups. Nå klarer jeg 10 vide pullups. I tillegg er det ikke så mange som trener det på de fleste steder så man slipper å stå i kø. At man slipper å stå i nærheten av 14åringer med solbriller og bandana er også et + Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 For ikke å glemme singlet, og et flørtende blikk til seg selv i speilet. Ulempen for min del er at det ikke er noen andre steder å ta det enn i power rack, men igjen, det tror jeg det bare er meg og en til på hele senteret som bruker Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Noen som har erfaringer med supersett? Har en venn som kjører biceps/triceps i supersett med gode erfaringer. Tenker selv å kjøre skulderpressog chins i et supersett bare for å teste det. Bump. Siden det er så kjedelig å ha et innlegg kun bestående av "bump", så kan jeg like gjerne skrive ned dagens konge-bulke-kosthold frokost(ca 7.30): To egg, litt bacon, kylling, brød, helmelk, og appelsinjuice. Lunsj(Ca 11.00): tre store, grove rundstykker med kylling, bacon, rømme, tomat og salat, 1 eple. Etter trening(ca 15.00): 1 liter sjokomelk, 1 banan (+2 egg, 1 grov skive og 5 dl melk da jeg kom hjem) Middag(ca 18.00): Stor biff med grønnsaker og potet til kveldsmat(Ca 21.30):1 ss tran, 1 brokkoli, 1 advokado, 3-400 gram kyllingfilet, kryddermiks. +100 gram kesam blandet med syltetøy like etterpå og to-tre glass helmelk. Til sammen: 4 egg, 2-2,5 liter melk, 0,5 kilo kylling, 50 gram bacon, 5 grove skiver/rundstykker, 2-300 gram ytrefilet av okse, 1 tomat, champignon(skrivefeil?), 1 brokkoli, 2-3 poteter, 1 advokado, 3 salatblad, 100 gram kesam, 40 gram hjemmelaget bringebærsyltetøy, 1 ss tran, 1 eple, 1 pose kryddermiks. Ja, jeg liker å skryte over at jeg har spist mye. Og nei, jeg pleier ikke å spise så mye. Dette var en ganske unormal dag. Endret 3. mai 2011 av medlem-211409 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Noen som har erfaringer med supersett? Har en venn som kjører biceps/triceps i supersett med gode erfaringer. Tenker selv å kjøre skulderpressog chins i et supersett bare for å teste det. Bump. Siden det er så kjedelig å ha et innlegg kun bestående av "bump", så kan jeg like gjerne skrive ned dagens konge-bulke-kosthold frokost(ca 7.30): To egg, litt bacon, kylling, brød, helmelk, og appelsinjuice. Lunsj(Ca 11.00): tre store, grove rundstykker med kylling, bacon, rømme, tomat og salat, 1 eple. Etter trening(ca 15.00): 1 liter sjokomelk, 1 banan (+2 egg, 1 grov skive og 5 dl melk da jeg kom hjem) Middag(ca 18.00): Stor biff med grønnsaker og potet til kveldsmat(Ca 21.30):1 ss tran, 1 brokkoli, 1 advokado, 3-400 gram kyllingfilet, kryddermiks. +100 gram kesam blandet med syltetøy like etterpå og to-tre glass helmelk. Til sammen: 4 egg, 2-2,5 liter melk, 0,5 kilo kylling, 50 gram bacon, 5 grove skiver/rundstykker, 2-300 gram ytrefilet av okse, 1 tomat, champignon(skrivefeil?), 1 brokkoli, 2-3 poteter, 1 advokado, 3 salatblad, 100 gram kesam, 40 gram hjemmelaget bringebærsyltetøy, 1 ss tran, 1 eple, 1 pose kryddermiks. Ja, jeg liker å skryte over at jeg har spist mye. Og nei, jeg pleier ikke å spise så mye. Dette var en ganske unormal dag. I svarte helvete! Skjønnar ikkje korleis det er mogleg å få ned så mykje i ein liten mage... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Regnet ut kcal, proteiner osv.? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Mens jeg trente magen i går, kjente jeg ikke noe i magen som jeg pleier å gjøre. I dag er jeg støl som faen, og jeg pleier nesten aldri å være støl. Cool story br0! Lenke til kommentar
storken Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 2 stk t-rex + en kopp kaffe til å starte fasten. Å rydde kjøkkenet var en lek Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 . Jeg har og (faktisk) merket energi-økning etter at jeg kuttet ned litt på kaloriene og slutta med melk og delvis melkeprodukter . Rart nok Lenke til kommentar
storken Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 . Jeg har og (faktisk) merket energi-økning etter at jeg kuttet ned litt på kaloriene og slutta med melk og delvis melkeprodukter . Rart nok Det er en fin balanse der gitt, merker det selv - men sjeggveksten roer ned igjen. PSMF 2 ukene i februar ble synlig som ujevne ringer i neglene hos meg, la merke til det noen uker etterpå "Spis sammen, unngå overvekt osv" - funfact: magesekken er bare en av kildene kroppen bruker for å finne ut om du er mett eller ikke. I stor grad ser vi også på andre for å se om de har spist seg ferdig eller ikke. Husker jeg så en australsk studie der vektøkning hos en person, resulterte i vektøkning hos personene rundt vedkommende. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg har aldri orket tanken på å hive meg på periodisk faste. Men nå som jeg sparer både penger og kalorier på å fjerne melkeprodukter så kan det funke for sommeren. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hvorfor kutter dere ut melkeprodukter? Spør siden jeg har lest flere her inne anbefaler flere liter med helmelk hver eneste dag. Har også lest at melkeprodukter gjør kroppen "sur". Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hvorfor kutter dere ut melkeprodukter? Spør siden jeg har lest flere her inne anbefaler flere liter med helmelk hver eneste dag. Har også lest at melkeprodukter gjør kroppen "sur". Mikkel gjør det vel for å spare penger og kcal samt han reagerer på det. Jeg har kuttet ned for å spare penger (7-8 liter i uken er mye penger!) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Presis som Bisk0p sier. Jeg takler melkeprodukter i mindre mengder men når jeg i tillegg kan spare penger på det så ser jeg ingen grunn til å stappe det i meg. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Noen som har erfaringer med supersett? Har en venn som kjører biceps/triceps i supersett med gode erfaringer. Tenker selv å kjøre skulderpressog chins i et supersett bare for å teste det. Bump. Siden det er så kjedelig å ha et innlegg kun bestående av "bump", så kan jeg like gjerne skrive ned dagens konge-bulke-kosthold frokost(ca 7.30): To egg, litt bacon, kylling, brød, helmelk, og appelsinjuice. Lunsj(Ca 11.00): tre store, grove rundstykker med kylling, bacon, rømme, tomat og salat, 1 eple. Etter trening(ca 15.00): 1 liter sjokomelk, 1 banan (+2 egg, 1 grov skive og 5 dl melk da jeg kom hjem) Middag(ca 18.00): Stor biff med grønnsaker og potet til kveldsmat(Ca 21.30):1 ss tran, 1 brokkoli, 1 advokado, 3-400 gram kyllingfilet, kryddermiks. +100 gram kesam blandet med syltetøy like etterpå og to-tre glass helmelk. Til sammen: 4 egg, 2-2,5 liter melk, 0,5 kilo kylling, 50 gram bacon, 5 grove skiver/rundstykker, 2-300 gram ytrefilet av okse, 1 tomat, champignon(skrivefeil?), 1 brokkoli, 2-3 poteter, 1 advokado, 3 salatblad, 100 gram kesam, 40 gram hjemmelaget bringebærsyltetøy, 1 ss tran, 1 eple, 1 pose kryddermiks. Ja, jeg liker å skryte over at jeg har spist mye. Og nei, jeg pleier ikke å spise så mye. Dette var en ganske unormal dag. I svarte helvete! Skjønnar ikkje korleis det er mogleg å få ned så mykje i ein liten mage... No problemo, hah. Meste av rent kjøtt jeg har spist er vel 700g indrefilet, med tilbehør. Har også klart å trøkke ned 1,2kg lasagne (ja jeg veide den, pga jeg spiste hele formen alene en gang og neste gang måtte jeg bare veie for å sjekke hvor mye det var før jeg spiste opp alt ) Da grandiosa "hjemmelaget" ble lansert, 1,2kg pizza måtte jeg ta utfordringen en dagen derpå kveld, men den klarte jeg ikke gitt, 4 små biter igjen. Haha. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Verste jeg har gjort er 900 gram rømmegrøt. Fy søren, haha, da ble jeg liggende på sofaen en stund etterpå. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Får alltids i seg mat! Husker en liten periode hvor Esso ved ullevoll hadde 600g burgere, en slik gikk ned på høykant og det var fremdeles plass til mer! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Tror det snart er på tide jeg kjører en usunndag med fastfood. Ett år siden jeg skjemmet meg bort slik nå 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Når man nå alt snakker om møkkamat... Er det noen av dere som ser på godteri eller fastfood o.l. som belønning? Jeg ser det omtales som belønning i tabloidene og andre plasser men kjenner ikke meg selv igjen i akkurat det. Jeg ser på fastfood og godteri som noe man kan spise om man har anledning. Selvfølgelig ikke ofte, men en gang i ny og ne (for min del blir det mye ne )... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg har kuttet kraftig ned på inntaket av sånt, men gjør meg ingenting å skeie ut en gang iblant. Ser heller på totalen enn å gå og være superstrikt hver eneste dag, hvert eneste måltid. Belønner aldri meg selv, men om jeg kjenner en sykt godtesug så kan jeg kjøpe et eller annet for å bøte på det. Lettere å totalt sett holde seg på akseptable nivåer om man ikke piner seg selv Forøvrig slutta jeg med cola for en stund siden, noe som har gått fint. Har drukket noe når jeg er hjemme hos mor og far, men det er sånn en helg i måneden eller noe, så det går fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå