Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig usikker selv, har ikke testa dette kontrollert selv - men å teste 2km løpetid hadde jo ikke vært så dumt egentlig. Det er bare det, når jeg begynner å løpe, så innser jeg hvor mye jeg hater å løpe xD

Da er det bare å løpe fortere så blir du fortere ferdig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Merkelige greier, sjekka målene dine i treningsloggen og du var jo overhodet ikke unormalt bred i forhold til høyden. Du får si ifra til skredderen din at du tross alt er 190cm høy. :p

Høyde og vekt ble også oppført, men tror det var i forhold til hals-målet mitt. Var iallefall det det stod i advarslene når jeg skrev inn målene.

Halla lille gutt! :p

Eg er nesten 10cm lågare enn deg, og 60cm skulderbredde, 39/40 rundt halsen. Må tidlegvis vere heilt A5 eg då.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Noen som har erfaringer med supersett? Har en venn som kjører biceps/triceps i supersett med gode erfaringer.

Tenker selv å kjøre skulderpressog chins i et supersett bare for å teste det.

Endret av medlem-211409
Lenke til kommentar

Ved en nærmere titt så er du faktisk veldig brei over skuldra! Jeg har ca samme mål som deg på hals og bryst (39 og 105cm), men er hele 10cm mindre i skulderbredde. Så enten har du massive skuldre eller så er det jeg som er pinglete :p

Jeg har nok over middels bred rygg vil jeg tro, den er noe av det som har respondert best på trening og jeg er fornøyd med utseende iallefall :) Om jeg er brei eller du pinglete får være opp til hver enkelt :p

Halla lille gutt! :p

Eg er nesten 10cm lågare enn deg, og 60cm skulderbredde, 39/40 rundt halsen. Må tidlegvis vere heilt A5 eg då.

Lillegutt og lillegutt fru blom! ;P Du er over gjemmomsnittet (i følge tailorstore iallefall) du også, men skulderbredde og armlengde var feil i forhold til hals størrelse. Hvor de tar disse tallene fra vet jeg ingenting om :p

Er ikke helt sikker jeg heller. Veit bare at Børge ikke anbefaler å få i seg noe særlig med karbohydrater tidlig på dagen/før trening, da det kan føre til dårlige energinivåer på trening. Mulig dette bare gjelder for styrke.

Blodsukkerkræsj var kanskje ikke helt rett betegnelse, men du skjønte tydeligvis hva jeg mente.

Ved lett jogg (30-40 min), ville jeg kun kjørt i meg litt vann før jeg startet og kanskje hatt med meg litt hvis jeg skulle bli tørr. Er det snakk om litt mer fysisk utfordring, ville jeg nok tatt i meg noe lett (kanskje en banan, pittelitt havregryn med vann elns) før jeg startet for å ha litt i sekken.

For styrke spørs det litt på formen, er det snakk om tunge løft ville jeg tatt litt mat og ventet da (jeg) har opplevd å bli ganske lett i hodet hvis jeg ikke får i meg mat først. Vanlig styrketime burde holde med litt vann før og eventuelt enn banan under.

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

for alle dere med android som vil ha noe som tar opp via gps, løype og lengde samt gjennomsnittsfart:

Runtastic . Funker som FAEN! Jeg synes det var rimelig kjekt når jeg jogga i skogen å se hvor langt samt ett grovt kalkulert regnestykke om hvor mye kcal som gikk med.

Skal testes. Kanskje neste sykkeltur.

Ser da bra ut det. Den lille vinglinga du har er jo ærlig talt ganske umulig å unngå.

Lenke til kommentar

Ser da bra ut det. Den lille vinglinga du har er jo ærlig talt ganske umulig å unngå.

Om det stemmer, må eg bare quote storken:

Roing smalt grep: les denne. Selv droppa jeg nesten 15 kg når jeg innså at teknikken min i denne øvelsen var feil. Den gjelder, for øvrig, også for barbell row. (Ja, jeg nekter for at du har 20 kg på meg i denne øvelsen :p)

Tru kva du vil. Det var 5 settet på 60kg x 6 :tease:

Lenke til kommentar

Er dette rektig teknikk på roing smalt-grep? Skal seiast at dette var det seiste av 5 sett, så har vanlegvis ein meir solid utføring.

Så bra ut, men det skal vel være borti magen/brystet? Virker som du har for tung vekt.

Det er nok fordi eg var litt sliten etter oppvarming og 4 sett på same vekt.

Men nå er eg iallfall sikker på at eg gjer det riktig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...