Mikkel™ Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg kommer til å få abstinenser i sommer ... Lenke til kommentar
Continum Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Trener dere markløft uten sko? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Har ikke helt flate treningssko, så jeg trener knebøy, utfall og markløft uten sko, ja. Folk får bare stirre om de vil det Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Uten sko er bra, converse er et alternativ ellers blir det styrkeløftsko Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Kjæresten har sånne sko med "tær" som er helt flate, han liker dem veldig godt. Men jeg føler at jeg gjør mer ting hvor jeg trives i valige joggesko, så for øyeblikket er 800,- litt mye å bruke på dem for meg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Tar alltid av meg skoa på mark og knebøy ja. På markløft er det hovedsakelig for ikke kverke dempinga i joggeskoa. Men står jo mer stabilt og. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Står uten sko på markløft. På knebøy har jeg et par sko som er relativt flate. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 http://myrevolution.no/nettbutikk/active-meal-900g 30kr Lenke til kommentar
Brad Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Da har man registrert domene og kommet seg i gang med wordpress Del siden med oss da ! Æsj, hvor vondt det er med proteinpulver blandet med vann, var tom for melk så skulle ta vann. Klarte det bare ikke! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Når jeg blander med vann, bruker jeg kanskje bare halvparten så mye vann som jeg ville brukt melk. Kan prøve det, kanskje. Kan ha litt med at jeg ikke liker vann å gjøre, da. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Æsj, hvor vondt det er med proteinpulver blandet med vann, var tom for melk så skulle ta vann. Klarte det bare ikke! Du er svak. SVAK i tell you! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg blandet alltid med vann, men har aldri vært av dem som kosedrikker shaken. Høljer den bare ned og smaker ikke noe særlig på den. Man up! 4 Lenke til kommentar
War Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Klarte det bare ikke! Da vedder jeg 10kr på at du har feil pulver. Hvilket er det. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Jeg blandet alltid med vann, men har aldri vært av dem som kosedrikker shaken. Høljer den bare ned og smaker ikke noe særlig på den. Man up! +1, shake it - drink it! Endret 2. mai 2011 av Continum 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 jeg og styrter hele dritten. Bare femikladder, viltpatrioter og gardister kosedrikker shaken Lenke til kommentar
Continum Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Straks klar for min første myo-reps trening Noen tips? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Ca hvor mye proteinpulver har dere i pr shake? Hvor stor er hver shake? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 litt under en halv scoop ala PF Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Scoop? PF? Link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå