Kammizez Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 So true ... Merkelig det der. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 hehe, jeg ser når jeg også sitter at jeg ser litt feit ut, men det endres til jeg reiser meg opp. Da ser man nesten ikke noe av det fettet som ble synlig når jeg satt Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Faen jeg har begynt å se på meg selv når jeg sitter ... Jeg ser fet ut /fjortenårgammelspiseforstyrrelse Det fettet jeg sliter med, når jeg står har jeg ingen "problemer", men sitter jeg kommer det litt for mye nederst. Så bare å rette opp ryggen og lene seg litt bakover når skjorta er av! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Faen jeg har begynt å se på meg selv når jeg sitter ... Jeg ser fet ut /fjortenårgammelspiseforstyrrelse Det fettet jeg sliter med, når jeg står har jeg ingen "problemer", men sitter jeg kommer det litt for mye nederst. Så bare å rette opp ryggen og lene seg litt bakover når skjorta er av! Akkurat det gjør jeg og. Har en sånn liten slamp med valpefett så jeg tipper bare ryggen på stolen bakover FUCK YEAH Lenke til kommentar
Grand Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 So true ... Hehe, jeg går på idrettslinje, DVS. Vi dusjer sammen hver dag, jeg tror enkelte av dere hadde fått sjokk viss jeg fortalte alt som skjedde der. Her er det alt fra å stå på henda i dusjen til å lage orkester imens vi dusjer/skifter. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 So true ... Hehe, jeg går på idrettslinje, DVS. Vi dusjer sammen hver dag, jeg tror enkelte av dere hadde fått sjokk viss jeg fortalte alt som skjedde der. Her er det alt fra å stå på henda i dusjen til å lage orkester imens vi dusjer/skifter. Har du noen gang blitt urinert på i dusjen? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 So true ... Hehe, jeg går på idrettslinje, DVS. Vi dusjer sammen hver dag, jeg tror enkelte av dere hadde fått sjokk viss jeg fortalte alt som skjedde der. Her er det alt fra å stå på henda i dusjen til å lage orkester imens vi dusjer/skifter. Har du noen gang blitt urinert på i dusjen? ja. Men, det var første og siste gang han gjorde det. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hvorfor ser jeg ikke at en så enkel og genial øvelse som armhevinger bli anbefalt oftere? Har nå gjennomført uke 1 av dette programmet og føler meg mørbanket i hele overkroppen etter hver økt. Dette er jo en fantastisk øvelse til de som ønsker å bli sterkere, men som ikke har tid til treningsstudio og lignende. Kombinert med pull-ups så har du et fullverdig overkroppsprogram. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hvorfor ser jeg ikke at en så enkel og genial øvelse som armhevinger bli anbefalt oftere? Har nå gjennomført uke 1 av dette programmet og føler meg mørbanket i hele overkroppen etter hver økt. Dette er jo en fantastisk øvelse til de som ønsker å bli sterkere, men som ikke har tid til treningsstudio og lignende. Kombinert med pull-ups så har du et fullverdig overkroppsprogram. pleier å ta noen push ups på slutten av brystøkter. glimrende for å få ut det aller siste! Lenke til kommentar
Brad Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Tenkte jeg ville dele en herlig oppskrift med dere ! Stek 200 gram kjøttdeig i litt rapsolje/olivenolje. Tilsett kål i strimler, og brun det lett. Tilsett pepper, paprikakrydder, litt soyasaus, salt og 1dl vann. Server med ris eller poteter eller bare spis det som det er! Bra med proteiner og det er kjempegodt ! Bytt det ut med karbonadedeig så er vi enig. Men 1dl vann, blir ikke det veldig... vått? Nei, du skal la det stå å "småsurre" på lav varme i 15 minutter først, det glemte jeg å få med. Og at du skal røre inn litt rømme før servering Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Noen som vet om vikinghallen i Bergen er åpen i dag? Nettsiden deres er aldri oppdatert... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Tenkte jeg ville dele en herlig oppskrift med dere ! Stek 200 gram kjøttdeig i litt rapsolje/olivenolje. Tilsett kål i strimler, og brun det lett. Tilsett pepper, paprikakrydder, litt soyasaus, salt og 1dl vann. Server med ris eller poteter eller bare spis det som det er! Bra med proteiner og det er kjempegodt ! Bytt det ut med karbonadedeig så er vi enig. Men 1dl vann, blir ikke det veldig... vått? Nei, du skal la det stå å "småsurre" på lav varme i 15 minutter først, det glemte jeg å få med. Og at du skal røre inn litt rømme før servering Enig i karbonadedeig, eventuelt skylle bort fettet av kjøttdeigen før du fullfører matlagingen =) Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 So close i å klare muscle up... Pokker ta! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Stå på hendene og løfte kroppen(?) Lenke til kommentar
Brad Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Eller henge i sånne ringer og løfte seg opp? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det er vel å henge i stanga (evt turnringer), trekke seg opp og presse seg over. Typ du går fra pullups til dips i en bevegelse. Credz hvis du klarer det! Lenke til kommentar
R3itan Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ja. Regner med det er flere enn meg også. Fin øvelse, men kjenner det litt for mye i skuldra til tider så pleier å variere mageøvelsene litt. Ny pers idag, 2 min 20 sek Hva ligger andre her på? 4-5 minutter. Aldri presset meg fult, ettersom jeg sliter med høyre skulder. For meg er det slik at de 3 første minuttene er verst, så føles det lettere. Forresten, er planken ment til å være hovedsaklig en mageøvelse? JEg kjenner det mye mer i skuldrene enn magen. Edit: Angående kreatinet. Er det nødvendig å ta pauser på 4 uker? Gjør det noe f.eks om man går på det i 6 uker, så pause 2? Kan vel ikke ha SÅ mye å si. Sir Andy, jeg bruker samme kreating som deg. Hva gjør du angående pauser? Alt du trenger å vite om kreatin. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 La oss håpe han har funnet svaret, ett år etter han lurte 3 Lenke til kommentar
R3itan Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Gæh, trodde jeg leste på sistesida Sorry! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå