Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Til dere som trener biceps i programmet deres: Hvilken øvelse foretrekker dere?

Har begynt å ta curls, jeg pleier å gjøre de slik:

Med "twist":

http://www.youtube.com/watch?v=z18j8yXgudw

 

Uten "twist":

 

http://www.youtube.com/watch?v=sAq_ocpRh_I

Kjører nesten utelukkende hammergrep. Tryggest for håndleddene/beina i underarmen, og tillater meg å gå tyngst mulig :)

 

Hvis du har et ferdig oppsatt program, så kjør det slik det er skrevet, enten det er curls med eller ikke. Men vil man ha store armer, så curl av gårde :) Noen sett med bicepstrening er ikke nok for å plutselig bli overtrent, eller ødelegge fremgang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg ville dele en herlig oppskrift med dere :)!

 

Stek 200 gram kjøttdeig i litt rapsolje/olivenolje.

 

Tilsett kål i strimler, og brun det lett.

 

Tilsett pepper, paprikakrydder, litt soyasaus, salt og 1dl vann.

 

Server med ris eller poteter eller bare spis det som det er!

 

Bra med proteiner og det er kjempegodt :D!

Lenke til kommentar

Shit, har meldt meg på triahtlon. 750m svømming, 20km sykling og 5 km løping. Det er i morra og 80 stykker påmeldt. forbanna rått!

 

Svømmingen og syklingen skulle jeg kommet meg relativt hellskinnet igjennom, men med de beina mine så ville 5 km løping gått styggelig treigt :p Lykke til!

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10092928

 

Barn har INGENTING i et gym å gjøre!!!!!!!

Synd med hun jenta som døde der :no:

 

Jeg forsto ikke hva som skjedde, slik jeg leser det, brukte ikke jenta maskinen hun fikk over seg .. :S

Lenke til kommentar

Det som skjedde med den jenta skjedde nesten med meg i åttende... Vi var på styrkerommet på skola uten tilsyn. Noen fjoller ved siden av trimsyklene (som jeg forøvrig satt på nærmest) fant ut at de skulle kjøre på MAX på nedtrekksmaskinen og dra det ned. De var fire og de fikk det ned men slapp det når de skulle senke det igjen. Og dette resulterte i att hele maskina spratt opp og veltet over meg. Jeg var bare milliteter fra kraniebrudd og har nå ett 10 cm lang hakk oppi skallen etter de ...

 

Det værste? Jo, skola tok ikke kontakt med pårørende engang. Det var jeg som blek og svimmel etter enormt blodtap med 17 sting i skallen måtte ringe mutra fra legevakta og fortelle hva som hadde skjedd.

Lenke til kommentar

Det som skjedde med den jenta skjedde nesten med meg i åttende... Vi var på styrkerommet på skola uten tilsyn. Noen fjoller ved siden av trimsyklene (som jeg forøvrig satt på nærmest) fant ut at de skulle kjøre på MAX på nedtrekksmaskinen og dra det ned. De var fire og de fikk det ned men slapp det når de skulle senke det igjen. Og dette resulterte i att hele maskina spratt opp og veltet over meg. Jeg var bare milliteter fra kraniebrudd og har nå ett 10 cm lang hakk oppi skallen etter de ...

 

Det værste? Jo, skola tok ikke kontakt med pårørende engang. Det var jeg som blek og svimmel etter enormt blodtap med 17 sting i skallen måtte ringe mutra fra legevakta og fortelle hva som hadde skjedd.

 

Idioter.

Burde vært en slags "mentalt-voksenhets-test" for å få lov å være på treningsrom.

Lenke til kommentar

Tusen takk for tips :) Chins er en prioritet så snart det pokkers trenings"studioet" mitt skaffer seg ordentlig utstyr (Og nei kan ikke bytte, neste er 3 mil unna).

Har en stang hjemme da, men da må jeg ta chins når jeg kommer hjem fra trening (15 min etter).

Er jo en mulighet...

Lenke til kommentar

Tusen takk for tips :) Chins er en prioritet så snart det pokkers trenings"studioet" mitt skaffer seg ordentlig utstyr (Og nei kan ikke bytte, neste er 3 mil unna).

Har en stang hjemme da, men da må jeg ta chins når jeg kommer hjem fra trening (15 min etter).

Er jo en mulighet...

 

Bruker av og til smithmaskina til chins jeg :p Har også veldig bra erfaring med å anbefale utstyr til studioet der jeg trener, er vanligvis på plass innen 2 uker :D

Lenke til kommentar

Bruker av og til smithmaskina til chins jeg :p Har også veldig bra erfaring med å anbefale utstyr til studioet der jeg trener, er vanligvis på plass innen 2 uker :D

Lillesand treningssenter, var det det? Sykla forbi i går og prøvde å følge med på hvor jeg så det var noe loppemarked sist. :p

Lenke til kommentar

Tenkte jeg ville dele en herlig oppskrift med dere :)!

 

Stek 200 gram kjøttdeig i litt rapsolje/olivenolje.

 

Tilsett kål i strimler, og brun det lett.

 

Tilsett pepper, paprikakrydder, litt soyasaus, salt og 1dl vann.

 

Server med ris eller poteter eller bare spis det som det er!

 

Bra med proteiner og det er kjempegodt :D!

 

kjøttdeig, huh?

Lenke til kommentar

Yeez, trente med en kompis for første gang idag. Helt klart noe jeg skal unngå. Han påpekte feil å prøvde å gi meg tips i knebøy, når han selv bare tok kvartbøy. Det virket som at han bare ville løfte så tungt som mulig for å brife. Han mente også at markløft teknikken min var HELT feil. Var viktig å sette seg ned forran stanga som han gjorde og den skulle IKKE være NÆR knærne når man løftet den opp. Vet ikke helt hva jeg skal si jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Yeez, trente med en kompis for første gang idag. Helt klart noe jeg skal unngå. Han påpekte feil å prøvde å gi meg tips i knebøy, når han selv bare tok kvartbøy. Det virket som at han bare ville løfte så tungt som mulig for å brife. Han mente også at markløft teknikken min var HELT feil. Var viktig å sette seg ned forran stanga som han gjorde og den skulle IKKE være NÆR knærne når man løftet den opp. Vet ikke helt hva jeg skal si jeg.

Du trente ikke med en som ble så anpusten og sliten at han nesten kollapset etter 1 kilometer med gåing :p Det gjorde kompisen min i fjor ... "Vi stikker opp til ett vann oppi her og fisker da! /meg" "ok /han" - 1 KM etter "Jeg orker ikke mer kan vi ikke gå hjem ... /han" ... :nei:

Lenke til kommentar

Har også veldig bra erfaring med å anbefale utstyr til studioet der jeg trener, er vanligvis på plass innen 2 uker :D

 

Det må være litt praktisk, kan jeg tenke meg.

 

Hvor trener du?

 

 

Lillesand treningssenter, var det det? Sykla forbi i går og prøvde å følge med på hvor jeg så det var noe loppemarked sist. :p

 

Stemmer det, lokalt og egentlig et lite senter - men utrolig bra utstyr for størrelsen. Alt utstyret ble oppgradert til nyttår da de fikk konkurranse fra et nyoppstartet studio (som, for øvrig, går rimelig dårlig :p). I sommer kommer det crossfit løype utenfor, gleder meg! :D

 

 

 

Lenke til kommentar

Tenkte jeg ville dele en herlig oppskrift med dere :)!

 

Stek 200 gram kjøttdeig i litt rapsolje/olivenolje.

 

Tilsett kål i strimler, og brun det lett.

 

Tilsett pepper, paprikakrydder, litt soyasaus, salt og 1dl vann.

 

Server med ris eller poteter eller bare spis det som det er!

 

Bra med proteiner og det er kjempegodt :D!

 

Bytt det ut med karbonadedeig så er vi enig. Men 1dl vann, blir ikke det veldig... vått?

Lenke til kommentar

Trente skulderpress idag, og på et tungt løft holdt skulderen på å falle ut av ledd :S

Tror jeg hadde stilt setet for høyt, må nok legge det pittelitt lengre bak. Spørsmålet er: hva gjør jeg nå? Det verker ikke i skulderen, men kjenner at noe har slått seg litt. Bør jeg ha på is?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...