bIsk0p Skrevet 29. april 2011 Rapporter Del Skrevet 29. april 2011 X-life.no IMPONERER!!! Bestilte no stuff i går kveld i ellevetida og ser at mail med sporingsnummer ble sendt 06:45 i dag tidlig... Etter egen erfaring og hva jeg har lest, er dette trolig unntaket! ;P Lenke til kommentar
Requi Skrevet 29. april 2011 Rapporter Del Skrevet 29. april 2011 1 time intervall-/joggeøkt ute i sola, skifte gummi på vogna, hill-sprints, soft-is, hjemmelaget pizza... Livet er herlig (Y). Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. april 2011 Rapporter Del Skrevet 29. april 2011 Fint vær, sykkeltur og et par sinte bilister. Livet er indeed herlig. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 29. april 2011 Rapporter Del Skrevet 29. april 2011 Det var en russeknute jeg gjorde, kalt "eklingen". Russ, ja. Hvordan kommer det til å påvirke treningen? For min del gikk det ok i fjor, men på trynet kosthold enkelte dager.. Tror nok det kommer til å gå litt utover treningen, da jeg ikke vil la treninga komme i veien for festlighetene. Kommer dog til å prøve og trene så mye som mulig mellom slagene. Dåp i morra, og skal prøve å få i meg en kasse pils. Ikke akkuratt gull for treninga Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 29. april 2011 Rapporter Del Skrevet 29. april 2011 X-life.no IMPONERER!!! Bestilte no stuff i går kveld i ellevetida og ser at mail med sporingsnummer ble sendt 06:45 i dag tidlig... Etter egen erfaring og hva jeg har lest, er dette trolig unntaket! ;P Jeg har gode erfaringer med x-life. De sender som regel samme dag eller dagen etter, alt etter når du bestiller. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 29. april 2011 Rapporter Del Skrevet 29. april 2011 X-life.no IMPONERER!!! Bestilte no stuff i går kveld i ellevetida og ser at mail med sporingsnummer ble sendt 06:45 i dag tidlig... Etter egen erfaring og hva jeg har lest, er dette trolig unntaket! ;P Jeg har gode erfaringer med x-life. De sender som regel samme dag eller dagen etter, alt etter når du bestiller. Samme her. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 29. april 2011 Rapporter Del Skrevet 29. april 2011 100 burpees for første gang i dag. (Første gang jeg har tatt over 30 på rad og, egentlig). Tikka inn på 15 minutter og 58 sekunder. Absolutt akseptabelt! Målet er under 10 minutter i år, og det er veldig innen rekkevidde. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. april 2011 Rapporter Del Skrevet 29. april 2011 "1000 calorie challenge" av Arnel Ricafranca siden du pusher burpees? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 29. april 2011 Rapporter Del Skrevet 29. april 2011 Trener etter Ross Enamait sine prinsipper, og med fokus mot kampsport/MMA. Har derfor satt noen styrke- og kondisjonsmål som samsvarer med hva som kreves av en veltrent MMA-utøver, som jeg selv skal bli etterhvert. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. april 2011 Rapporter Del Skrevet 29. april 2011 Her i nord dræg vi fram KUKEN så træng vi ikkje å slost... Bærre syne ta storingen skræmme søringan på flatmark 1 Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 29. april 2011 Rapporter Del Skrevet 29. april 2011 Hahah, er nå ikke for å slåss at jeg trener sånt, da. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. april 2011 Rapporter Del Skrevet 29. april 2011 Her i nord dræg vi fram KUKEN så træng vi ikkje å slost... Bærre syne ta storingen skræmme søringan på flatmark .. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 29. april 2011 Rapporter Del Skrevet 29. april 2011 Her i nord dræg vi fram KUKEN så træng vi ikkje å slost... Bærre syne ta storingen skræmme søringan på flatmark Er av halvt nordlendig slekt, så +1 :!: Lenke til kommentar
jevli Skrevet 29. april 2011 Rapporter Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Hei Til dere som trener biceps i programmet deres: Hvilken øvelse foretrekker dere? Har begynt å ta curls, jeg pleier å gjøre de slik: Med "twist": http://www.youtube.com/watch?v=z18j8yXgudw Uten "twist": http://www.youtube.com/watch?v=sAq_ocpRh_I Endret 29. april 2011 av gromit190 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Ikke noe vits og kaste bort tid på og trene biceps curls når man er nybegynner. Fokuser på og få bygd deg et bra grunnlag du da du får inn teknikken i de store øvelsene som går over flere ledd. som nevnt er chins et mye bedre valg, evt legg til noen iso-øvelser senere Lenke til kommentar
Grand Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Shit, har meldt meg på triahtlon. 750m svømming, 20km sykling og 5 km løping. Det er i morra og 80 stykker påmeldt. forbanna rått! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 gl&hf! 1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Hei Til dere som trener biceps i programmet deres: Hvilken øvelse foretrekker dere? Trente først 1,5 år uten isolasjonsøvelser for biceps. Fikk trent det gjennom øvelser som roing, nedtrekk og pullups-varianter. Nå har jeg imidlertid lagt til en øvelse som heter drag-curl: [media]http://www.youtube.com/watch?v=jF2uvwA21Yk[/media] Endret 30. april 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 (endret) http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10092928 Barn har INGENTING i et gym å gjøre!!!!!!! Synd med hun jenta som døde der Endret 30. april 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå