War Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Tar hovedsakelig på: Skuldre, nakke (Deltoideus framre og midtre del, Trapezius) oooOOO,"Jeg vet hva musklene heter på latin" Jeg også Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Tar hovedsakelig på: Skuldre, nakke (Deltoideus framre og midtre del, Trapezius) oooOOO,"Jeg vet hva musklene heter på latin" Jeg også Det var deg jeg mente Skulle fantasere et sitat fra deg Lenke til kommentar
War Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 lol. håper du skjønte det var en spøk. Post noen bilder dere også da. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Bilder er skummelt Huff, jeg har ikke trent sida torsdag sist uke nå. Føler meg som et dass pga det. Satser på at den verste forkjølelsa er over i morra. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Bilder er skummelt Huff, jeg har ikke trent sida torsdag sist uke nå. Føler meg som et dass pga det. Satser på at den verste forkjølelsa er over i morra. Bra. en strategisk nedtrening Akkuratt hva du trengte nå, husk å start med lette vekter så du får utnyttet bindevevet lenge nok. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hmm, har aldri prøvd meg på slik nedtrening før. Slenger bestandig på de tyngste vekter jeg kan løfte, for så å øke vektene når jeg klarer ganske mange repetisjoner. Dessuten er jo egoet en liten fiendet på gymet. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Post noen bilder dere også da. Kan ikke poste bilder av en kropp jeg foreløpig ikke er fornøyd med.... Dessuten er min ærlige mening at jeg blir stygg på _alle_ bilder... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 jeg postet jo bilder tidligere i sommer.. har bare trent 3 ganger siden da.. begynte på RYP på mandag! Har bestilt FastGain også.. Fikk forresten smaksprøven på proteinbarene jeg bestilte fra TN. Synes de var helt ok. Men har smakt bedre! Steel Bar med peanut! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Kjøpte du en pakke, eller fikk du smaksprøve for så å kjøpe det? Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Huff, det er dyrt for kosttilskudd. Tror ikke jeg har råd til protein når bøtta her går tom. Må prioritere subwoofer istedet Får pakke innpå med egg og tunfisk istedet tenker jeg. Endret 7. september 2005 av Dagon Lenke til kommentar
War Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Huff, det er dyrt for kosttilskudd. Tror ikke jeg har råd til protein når bøtta her går tom. Må prioritere subwoofer istedet Får pakke innpå med egg og tunfisk istedet tenker jeg. Husk at protein er mat, blir en del av matpengene. Som å si, huff nå har jeg ikke råd til brød, da dør du jo. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Kjøpte du en pakke, eller fikk du smaksprøve for så å kjøpe det? Man kan kjøpe en smaksprøve. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Fikk forresten smaksprøven på proteinbarene jeg bestilte fra TN. Synes de var helt ok. Men har smakt bedre! Steel Bar med peanut! Man skal også se inni da, jeg har også smakt bedre ,sjokkoladepudding . Har sreetbar samme protein, og mengde fett osv? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 hva er det som er effetivt av kosttilskudd? skal byne i studio så snart jeg får stipendet og kunne tenkt meg no protein/ritalin.. hva enn det skulle være. hehe hakke så mye peil på sånt Lenke til kommentar
War Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 om du skal lage en liste over hva som er best er det Nok mat ,kcal overskudd Så protein Så fettsyrer (tran) osv for eks efaomega så kreatin Og heretter kommer resten Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) hva er det som er effetivt av kosttilskudd?skal byne i studio så snart jeg får stipendet og kunne tenkt meg no protein/ritalin.. hva enn det skulle være. hehe hakke så mye peil på sånt Ritalin brukes på folk med ADHD... Det kommer an på hva slags kosttilskudd det er snakk om; proteinpulver er høykonsentrert protein. Er man ikke rik trenger man dette for å oppnå en fysikk som den vanlige mannen i gata har. Kreatin skal visst nok få deg til å yte mer. Jeg merket ingen forskjell... Gainere er høykonsentrerte kalorier, dette er greit å a hvis du har høy forbrenning. Bruker ikke gainer selv, men har ikke høy forbrenning heller. ZMA inneholder Zink, Magnesium og B6-vitaminer, sammen med viktige fettsyrer øker dette testosteron-nivået i kroppen. EDIT: Rettet skrivefeil. Endret 7. september 2005 av superseven Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Gainere er tull! Peanøtter og olivenolje ftw Lenke til kommentar
War Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Gainere er protein og karbohydrat og litt fett. Spis heller godt med mat sammen med proteintilskudd Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Får pakke innpå med egg og tunfisk istedet tenker jeg. Husk at protein er mat, blir en del av matpengene. Som å si, huff nå har jeg ikke råd til brød, da dør du jo. Joda, det er mat. Men "vanlig" mat får jeg gratis her, derfor jeg synes det blir dyrt. Kommer rett fra trening og nå, det var utrolig godt å komme igang igjen etter ei ukes fri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå