Notatblokk Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Har har jeg fyrt opp swissball i stua og leker rundt med 3kg manualer Noen tips til superøvelser? Er jo masse "vanlige" ting man kan gjøre på swissball, særlig med folk som kanskje ikke er så trent, men kunne godt tenke meg kreative tips også. Lenke til kommentar
storken Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Har har jeg fyrt opp swissball i stua og leker rundt med 3kg manualer Noen tips til superøvelser? Er jo masse "vanlige" ting man kan gjøre på swissball, særlig med folk som kanskje ikke er så trent, men kunne godt tenke meg kreative tips også. http://www.youtube.com/watch?v=2fO1zuBCMQ0 Knebøy! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Det så skummelt ut Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Gjerne øvelser som ikke er idiotiske Ja, det tilfører ustabilt miljø og det er jo det man vil. Men det finnes bedre måter å trene ustabil knebøy på enn å kjøre show off på en ball, haha :!: 1 Lenke til kommentar
storken Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Pff, swiss ball squat er sånne øvelser du legger til programmet til din værste fiende. Skaderisikoen er jo skyhøy og øvelsen latterlig xD Innlegget var på ingen måte ment seriøst Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Nei, jeg regnet ikke med du mente det seriøst. Plutselig en dag kom Julie aldri mer på forumet etter hun postet "nå skal jeg ta knebøy på swissball, snakkes senere"... 5 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Plutselig en dag kom Julie aldri mer på forumet etter hun postet "nå skal jeg ta knebøy på swissball, snakkes senere"... :!: Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Noen som har testet Max Ot metoden? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Så, hva liker dere best å spise inntil kesam, dere som gafler i dere sånt? ^^ Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Bland det med funlight eller proteinpulver etc, og ha i frukt. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Hei! Hvordan er svømming som trening egentlig? Har inntrykk av at det er den beste treningen man kan drive med fordi det trener både kondisjon og styrke i tillegg trener det nesten alle musklene i kroppen! Noen innvendinger? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Det er fantastisk, får all annen trening til å väre slitsomt og varmt. For meg var teknikken i begynnelsen så dårli at det tok tid för den satt og jeg kunne presse meg på kondisjonen og styrken. Men nå etter å ha svömt nesten 1år synes jeg det er den beste treningen etter thaiboksing, jeg svömmer crawl. Trente Muay Thai idag, og fikk en ekstrem smerte i anklene og litt oppover leggen, dette er vel tegn på beinhinnebetennelse? Jeg tok det iallefall rolig, men gøy var det ikke. Har også ekstreme smerter på låret etter flere lowkicks, så begge beinene mine er totalt ødelagte Jeg tenker på å ta en hvileuke, burde det holde? Er veldig redd for en slik betennelse, men jeg vil trene! Endret 28. april 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Fekk akkurat mine Asics Kinsei 3 - rett og slett fantastiske sko! (bør dog vere det til 2100kr) Det eg lurar på er om det er verdt 600kr for spesial laga såle til dem, om det er plass? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 2700 totalt for et par sko?! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Fekk akkurat mine Asics Kinsei 3 - rett og slett fantastiske sko! (bør dog vere det til 2100kr) Det eg lurar på er om det er verdt 600kr for spesial laga såle til dem, om det er plass? Det er ABSOLUTT verdt det, om det er "footbalance" du snakker om... Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Blir det isåfall. Bestilte frå USA, og fekk dei til å "lure" tollen, så fekk dei rektig nok for 1100kr doof: snakkar om slik såle som blir skjert ut akkurat etter min fot. Det du óg meiner? Endret 28. april 2011 av Ondskap Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Hadde en mandig lunsj i dag. 3 bokser makrell i tomat (estimerer rundt 450g fisk+- totalt), skylt ned med en halvliter litago. Estimert til å bli 70-75g proteiner totalt. Trøkka det i meg med gaffel. Det var en russeknute jeg gjorde, kalt "eklingen". Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. april 2011 Rapporter Del Skrevet 28. april 2011 Jeg stekte en pakke strimla svinekjøtt og en pose wokgrønnsaker i lunsje. De andre så rart på meg Takk gud for fullt kjøkken på jobb! 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. april 2011 Rapporter Del Skrevet 29. april 2011 Hei! Hvordan er svømming som trening egentlig? Har inntrykk av at det er den beste treningen man kan drive med fordi det trener både kondisjon og styrke i tillegg trener det nesten alle musklene i kroppen! Noen innvendinger? Absolutt veldig god trening! Jeg merker selv at jeg mister litt volum når det gjelder muskelmassen min, men dette er noe jeg forventer. Det er umulig å skade seg ved svømming (ser bort i fra å stupe på bassengkanten eller at noen hopper på ryggen din fra 10 meteren) Selv merker jeg at musklene mine holder meg igjen for å få utfordret kondisjonene min da jeg er vant med styrkeløft (får rep x høy vekt) mens svømming er stikk motsatt. Dette gjelder spesielt beina! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. april 2011 Rapporter Del Skrevet 29. april 2011 Ah, ingenting slår trening på morgenkvisten! Stod opp klokka 0545 i dag, kastet i meg en kopp kaffe og gikk på spinning 0630. (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå