Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fantastisk, får all annen trening til å väre slitsomt og varmt. For meg var teknikken i begynnelsen så dårli at det tok tid för den satt og jeg kunne presse meg på kondisjonen og styrken. Men nå etter å ha svömt nesten 1år synes jeg det er den beste treningen etter thaiboksing, jeg svömmer crawl.

Trente Muay Thai idag, og fikk en ekstrem smerte i anklene og litt oppover leggen, dette er vel tegn på beinhinnebetennelse? Jeg tok det iallefall rolig, men gøy var det ikke. Har også ekstreme smerter på låret etter flere lowkicks, så begge beinene mine er totalt ødelagte :(

Jeg tenker på å ta en hvileuke, burde det holde? Er veldig redd for en slik betennelse, men jeg vil trene!

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Hei! Hvordan er svømming som trening egentlig? Har inntrykk av at det er den beste treningen man kan drive med fordi det trener både kondisjon og styrke i tillegg trener det nesten alle musklene i kroppen! Noen innvendinger?

Absolutt veldig god trening! Jeg merker selv at jeg mister litt volum når det gjelder muskelmassen min, men dette er noe jeg forventer. Det er umulig å skade seg ved svømming (ser bort i fra å stupe på bassengkanten eller at noen hopper på ryggen din fra 10 meteren)

Selv merker jeg at musklene mine holder meg igjen for å få utfordret kondisjonene min da jeg er vant med styrkeløft (får rep x høy vekt) mens svømming er stikk motsatt. Dette gjelder spesielt beina!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...