Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Må du manne deg opp for å gå inn i et rom med mange damer i spandex som tøyer seg i alskens halv-perverse stillinger? :innocent:

 

Tipper testosteronnivåene mine er oppi der sheen karakteriserer dem som "winning" etter en yogaøkt :p

Haha, jeg er 17 år, og en kåt liten jævel. Er den noen litt pene damer der reiser nok flaggstanga seg ganske fort. Får tenke litt på det. Kunne sikkert gjort underverk for kroppen min generelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har sjekka ut spekeskinke? 28 gram proteiner pr 100 gram. Det er jo ganske mye, og jeg elsker spekeskinke! Kommer til å spise masse spekeskinke fremover som snacks da ja :)!

 

På hviledagene/kardio øktene, hvor jeg skal ligge i kcal underskudd. Går det fint å droppe frokosten? Tar et glass melk, men så venter til 11-12 tiden med en liten lunsj også middag når jeg kommer hjem fra skolen ved 5 tiden.

 

EDIT: Er ikke dette et bra tilbud http://www.cheapuksupplements.com/shop/product.php/978/

 

5 kg er ganske mye!

Endret av Brad
Lenke til kommentar

Må du manne deg opp for å gå inn i et rom med mange damer i spandex som tøyer seg i alskens halv-perverse stillinger? :innocent:

 

Tipper testosteronnivåene mine er oppi der sheen karakteriserer dem som "winning" etter en yogaøkt :p

Det kan jo være litt killer om det er halveldre kvinnfolk i midtlivskrisa som flasher kameltå da ...

Lenke til kommentar

Dette skal bli spennende... Skal prøve meg på å gå tilbake til bare 2 brødskiver i fra 4 på matpakka. Pleide å være slakt før men har med meg en del frukt som jeg kan spre utover slik at jeg klarer dagen. Samt at matpakka er 2 ferske skiver med kalkunfillet, salat, paprika og agurk. Noms will be had

Lenke til kommentar

Test av pulsklokker her

Faktisk akkurat midt i blinken for meg. Har hatt lyst på pulsklokke i snart 2 år ... :lol:

 

 

Edit: Da er lunsjen konsumert. 2 skiver med kalkunfillet, salat, paprika og agurk. 1 tomat, ett eple og en banan. Ich bin stappmett. Metthetsfølelsen er mye bedre enn 4 brødskiver. Får se hvor lenge det varer nå da.

Endret av Mikkel™
Lenke til kommentar

Vurdere klokke selv, hadde vært litt greit å finne ut om jeg faktisk har for høy puls eller om jeg bare har dårlig kondisjon når jeg gaper etter luft.

De to henger vel ganske bra sammen uansett hvilken form du er i?

 

njaaa, vet ikke jeg. Jeg har dessuten en lei evne å ikke gidde i gitte sammenhenger, hvis jeg da har en pulsklokke som sier at jeg har mye å gå på klarer jeg kanskje å press meg litt mer.

Lenke til kommentar

Bare lurer på om noen vet om denne øvelsen er "bedre" i den forstand at den trener annerledes eller andre muskelgrupper enn chins?

Jeg har en diskusjon med en kamerat og det hadde vært fint om noen kunne hjelpe :)

 

Altså, "lat pulldown" er bare en assistert pullup. Hva pullup og chinup angår; høyere bicepsbelastning på chinups, høyere latsbelastning på pullup. Pullup er vel kjent som den beste øvelsen for bredde på ryggen. Chinups er en rå biceps og latsøvelse, men jeg mener å tro at ryggen hovedsakelig blir tykkere i steden for bredere ifht pullup. Se feks på Martin Berkhan. Han har en mersom "T formet" rygg.

 

 

Synsing de siste 2 linjene der.

 

 

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Altså, "lat pulldown" er bare en assistert pullup. Hva pullup og chinup angår; høyere bicepsbelastning på chinups, høyere latsbelastning på pullup. Pullup er vel kjent som den beste øvelsen for bredde på ryggen. Chinups er en rå biceps og latsøvelse, men jeg mener å tro at ryggen hovedsakelig blir tykkere i steden for bredere ifht pullup. Se feks på Martin Berkhan. Han har en mersom "T formet" rygg.

 

 

Synsing de siste 2 linjene der.

 

Var omtrent det jeg mente også. At den første øvelsen bare var en assistert pull up/chin. Han mente derimot at den assisterte var bedre ryggtrening fordi du kunne holde svaien i ryggen under hele bevegelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...