Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

QFT? :blink:

 

Hva betyr?

 

Tralalala...

 

:p

 

Damn, too late!

 

Vel, nå har det seg sånn at jeg (som alltid) googlet, og prøvte å sette meg inn i det og forstå det. Det klarte jeg ikke. Derfor spør jeg dere.

 

Så, vil du være så vennlige å forklare meg hva du egentlig mente med "QFT"?

 

Sir-Andy og resten av arméen; les det jeg skrev én gang til.

 

Ja, skjønte fortsatt ikke ironien. Virka mer som sarkasme rettet mot diskutant.

 

Som jeg har sagt, han prøver å ro i land.

 

Men, atter en gang: Hva mente du med qft? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Men, atter en gang: Hva mente du med qft? :dontgetit:

 

Har du problemer med å forstå engelsk? Det stod veldig greit forklart der, synes jeg.

 

This peculiar QFT acronym expression stands for "Quoted For Truth"QFT is an expression of agreement and support, where the user stands behind you and one of your statements.

 

Translate: denne eiendommelige QFT akronym uttrykket står for "Sitert For Truth" QFT er et uttrykk for enighet og støtte, der brukeren står bak deg og en av dine uttalelser.

 

 

Kort fortalt: "+1", eller "enig"

 

Lenke til kommentar

Tenkte bare å lufte tanken egentlig, hvordan ser dere på disse tilleggene/endringene til RYP;

 

Markløft 8x2, mandag og fredag

Stående tåhev 8x2, alle dager

Triceps nedtrekk 8x2 alle dager i tillegg til 8x2 franskpress

Dropper magemaskin til fordel for pikes på ball, her har jeg ikke noe bestemt antall sett eller repetisjoner. Tar det mer på feelingen...

 

Har jo lagt til noe på et allerede stort program, så spørsmålet er vel om det er for mye? Føler jeg får mer ut av det på denne måten. Markløft er for meg en morsom øvelse, og den er jo også viktig, så den var egentlig selvsagt å ta med selv om det er fjernet fra RYP i nyere versjoner.

Lenke til kommentar

Ang. ryp: Bytt gjerne mageøvelser, ta det du ønsker. Legg også inn markløft om du vil, men kan kanskje droppe eller holde litt igjen på knebøyen samme dag. Tåhev tar du også om du vil. Derimot kan du roe litt ned på triceps. Ta en annen øvelse enn den i RYP om du vil, men ikke vits i å legge til mange fler.

Det du nevner om markløft er ikke helt riktig. I versjon to var det markløft med strake ben. :)

 

Mikkel: Du får jo et "renere" produkt, so no mad for min del. :p

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemelding!

 

Har vært litt skeptisk på tricepsdelen, men føler rett og slett at det, slik det er lagt opp, er for lett. Bruker rett stang til franskpress, har for dårlig teknikk og ender med litt smerter i håndledd av å bruke manualer.

 

Ja kan vel stemme det du sier der, prøvde aldri v2 av RYP, så jeg burde vel egentlig moderert meg litt i hva jeg sa :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Som jeg har sagt, han prøver å ro i land.

Care..

Veldig relevant for treningstråden?

Det var tydeligvis veldig viktig for diskutant å prøve å drite ut Requi... Noe han ikke klarte

Lenke til kommentar

Noen som blir mad om jeg dropper melk i shaken?

Jeg blir ikke sint, bare veldig veldig skuffa :ph34r: (proteinshake uten melk = æsj, er glad for at jeg ikke hadde smakt med melk når jeg brukte psmf for å gå ned i vekt laugh.gif)

Synes ikke proteinfabrikken sin whey tech med sjokolade smaker så ille i vann jeg :hmm:. Smaken er vel som baken tenker jeg

Lenke til kommentar

Noen som blir mad om jeg dropper melk i shaken?

Jeg blir ikke sint, bare veldig veldig skuffa :ph34r: (proteinshake uten melk = æsj, er glad for at jeg ikke hadde smakt med melk når jeg brukte psmf for å gå ned i vekt laugh.gif)

Synes ikke proteinfabrikken sin whey tech med sjokolade smaker så ille i vann jeg :hmm:. Smaken er vel som baken tenker jeg

Det er korrekt, det smakar dritt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...