Danny Boy Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Jeg klarte å skade meg av overhead press (SL 5x5) Ble alt for revet med, og skulle absolutt ta en repetisjon til, som resulterte i dårlig teknikk. Bøyde meg alt for langt bakover med øvre rygg... Nå kjenner jeg at det stikker veldig vondt i øvre ryggmarg hver gang jeg går eller hopper med strak rygg. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men kjennes som om beinet skraper i et annet bein :S Bøyer jeg ryggen framover er det ikke vondt lenger, men har hatt det vondt nå i 3 dager, og det har ikke blitt noe bedre. Er det lurt av meg å trene nå, med denne stikkende smerten? Har prøvd å gjøre overhead press igjen med tom stang, og det gjør litt vondt.. Hvis det kjennes ut som et bein som skraper i et annet bein ville jeg oppsøkt lege asap. Er det muskulært ville jeg trent med lav vekt og 100% riktig teknikk. Tviler på at det er så gale at lege trengs asap, men at beinet mitt skraper et annet var vel litt å ta i/feil fra min side. Jeg er ikke så flink å detaljert beskrive hvordan vondt det er, men det er i hvert fall i beinet jeg kjenner det. Er noe som legger press på ryggmargen øverst hver gang jeg hopper eller går med strak rygg, og dermed kommer den stikkende smerten i beinet. Muskulært kan godt hende det er, kanskje en muskel som presser på beinet? Eller hørtes det rart ut? Jeg skal uansett til legen, siden jeg skal også sjekke allergien min på nytt Lenke til kommentar
Continum Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Der fikk jeg igjen for at jeg ikke har trent styrke i påska, dagens trening var min verste siden jeg starta å trene igjen! Lurer på en ting, oppfordrer dere til å starte en treningslogg? Har vurdert dette, men har aldri blitt noe til.. Nevn gjerne noen fordeler ved det også! Burde jeg starte en logg? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Sliter veldig med knebøy teknikken for tiden. Finner liksom ikke et passe mellomrom mellom beina, og noen ganger begynner føttene å peke mer ut etter et par repitisjoner. Noen ganger blir jeg stående i 20 sek og prøve å få plassert føttene riktig før jeg faktisk begynner løftet. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Prøvde meg på myo-reps metoden i dag, syntes det var veldig bra! Les loggen min her for å se treningsøkten. Hadde satt pris på kommentarer Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Burde jeg starte en logg? Ja. Blant annet som en motivasjon for å se resultater, vi kan kommentere kosthold og trening så du kan fikse og bli bedre og en drøss andre grunner. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 ProZyme sjokolade proteinpulver. 150 mager vanilje kesam blandet med 15g ProZyme = Når spises dette? Eg et dette mellom 2200 og 2300 på kvelden før fasta startar, saman med 1 stk Skyr. Sjå treningsloggen min, så ser du kva eg et, og korleis eg trenar etc. Og nei, eg ser ikkje slik ut som det bilde eg la ut - endå Lenke til kommentar
storken Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Omega 3 øker proteinsyntese, ny studie som viser at omega3 har anabole effekter i kroppen 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Jeg sliter med å gjennomføre knebøy. Vektstanga har ikke feste for vektene, og vektene mangler gummi til å holde seg fast. Holder jeg ørlite skeivt, sklir de av... Tips? Skal vel faktisk litt til før de sklir av, jeg har aldri opplevd det i alle fall. Jeg sliter med å gjennomføre knebøy. Vektstanga har ikke feste for vektene, og vektene mangler gummi til å holde seg fast. Holder jeg ørlite skeivt, sklir de av... Tips? Skal vel faktisk litt til før de sklir av, jeg har aldri opplevd det i alle fall. Jeg kjører og uten lås når jeg kjører 5x5 og har aldri vært borti at de har bevegd seg mer enn 2-3 CM utover Forestill dere en vanlig vekt du fester på en vektstang. Har ikke denne gummi på innsiden? Hva tror du skjer om den forsvinner? Jo, ingen friksjon mellom stang og vekt. Jeg har faktisk prøvd, og fant ut at idét jeg holdt stangen, skle vekta av på ene siden. Så spørsmålet mitt er fortsatt. Hva gjør jeg? Alternative øvelser som fungerer som knebøy? Holder det med to vanlige håndholdte vekter over skuldrene mens man tar knebøy? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Alternative øvelser som fungerer som knebøy? Beinpress i maskin. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Cecilia Brekkhus tror det vil hjlelpe å trene magemuskler som en gal i to uker for å få six pack Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Hei og beklager for dobbelpost. Bare lurer på om noen vet om denne øvelsen er "bedre" i den forstand at den trener annerledes eller andre muskelgrupper enn chins? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Cecilia Brekkhus tror det vil hjlelpe å trene magemuskler som en gal i to uker for å få six pack :!: Hun får ikke like magemuskler av å trene i to uker. Langt ifra. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 :!: Hun får ikke like magemuskler av å trene i to uker. Langt ifra. Det er vel heller fettet det går på. Kan godt være Cecilia har større magemuskler enn hun andre, men hun andre har mindre fett utenpå. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 :!: Hun får ikke like magemuskler av å trene i to uker. Langt ifra. Det er vel heller fettet det går på. Kan godt være Cecilia har større magemuskler enn hun andre, men hun andre har mindre fett utenpå. Still, -du forbrenner ikke alt det på to uker. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Still, -du forbrenner ikke alt det på to uker. Det var det som var poenget mitt Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Ironi funker ikke på nett. Burde skrevet /ironi på slutten. Det er det alle sier for å ro seg i land når de har dummet seg ut. QFT!! @ Storken: Selolje ftw! Endret 27. april 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Still, -du forbrenner ikke alt det på to uker. Det var det som var poenget mitt Skjønner.... Ironi funker ikke på nett. Burde skrevet /ironi på slutten. Det er det alle sier for å ro seg i land når de har dummet seg ut. QFT!! QFT? Hva betyr? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 http://netforbeginners.about.com/od/q/f/What-Is-QFT.htm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 (endret) QFT? Hva betyr? Tralalala... Damn, too late! Endret 27. april 2011 av Slettet+45613274 Lenke til kommentar
Requi Skrevet 27. april 2011 Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 Sir-Andy og resten av arméen; les det jeg skrev én gang til. ________________________________________________ Ny norsk studie ang. høyt blodtrykk fremhevet i Dagbladet: http://www.dagbladet.no/2011/04/27/tema/helse/trening/blodtrykk/forskning/16327621/ Den effektive treninga mot høyt blodtrykkÅ få opp pulsen er positivt, viser ny norsk studie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå