Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du faktis ønsker å prøve deg som fallskjermjeger hadde jeg prøvd ut Forsvarets eget program som ligger på www.fallskjermjeger.no.

 

Jeg sier ikke at du burde begynne nå, men jo tidligere jo bedre, særlig om du ville prøve FSK etterpå! Svømming er ufattelig god trening også, trener alle muskler i kroppen og er god kondisjonstrening også.

Lenke til kommentar

anbefaler deg at du fortsetter med programmet og gir den en sjangse.

 

Jeg trener med naboen min som nå kjører RYP, og han har veldig bra ressultater.

 

knebøy 1gang i uken som du nevnte i loggen din er lite, og tviler på at du er så sterk i beina som du skal ha det til. Beina er over 50% av muskelmassen i kroppen - så ja ikke unormalt og være en del sterkere der, og det er veldig viktig og trene.

 

at du sliter med manual utvalg, da får du bare ta det som er ca den samme vekten, og ikke sett målene for høyt og spis bra. :)

 

hvorfor er ikke RYP noe for deg egentlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan bruke manualer som er tilnærmet lik det som programmet sier du skal bruke.

 

Nå har ikke Brad lest Ryp guiden, så det vet han mest sannsynelig ikke...

 

 

Var ikke mange sidene siden du klaget over dårlig manualutvalg Brad, men det er godt forklart i guiden hvordan man jobber med det.

 

 

Lenke til kommentar

Hei! Har i det siste fokusert mye på bryst, og prøvd å brenne så mye fett som mulig. Føler at jeg har lykkes ganske bra, men areola området og den delen stikker fremdeles ut. Går dette vekk over tid? Hvorfor er den der i det hele tatt, når jeg nesten ikke har fett ved brystet?

 

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar

Har bestemt meg for å slutte med RYP ettersom dette ikke var noe for meg.

Trenger anbefalinger på hva slags program jeg skal fortsette med nå.

 

Les mer i treningsloogen min.

 

Hadde satt pris på litt hjelp :)

Slik som du hopper mellom programmer så er nok winstrol og avtale med Tine meierier løsninga :p

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Du punktforbrenner ikke fett på bryst ved å trene mye bryst, men det tror jeg du vet fra før?

 

Areola: dette er det umiddelbare området rundt brystvorta? Det endres, etter egne erfaringer, ved vektnedgang - men så er det også ganske dynamisk mtp temperatur..

 

Hei. Takk for svar :)

 

Mener området rundt brystvorten ja. Området er på en måte trekantet utover om det forståes? Selvfølgelig er det åpenbart at punktforbrenning ikke eksisterer, men jeg tenker mer på massen fett, rundt dette området.

Lenke til kommentar

Trener der som kjæresten jobber, Keddle's Gym som er ca 2 minutters gange rett nedi gata her :) Jeg går bare på sånn "womens beginners class" da, og er definitivt den dårligste der! Blir andre gangen min, så har masse å lære.. men det var absolutt gøy, inspirerende og krevende forrige gang!

Kanskje du vet hvem Alan Keddle er? Vil egentlig ikke tro det, men.. virker som navn og forskjellige sporter er LITT mer utbredt her i England enn i Norge.

 

http://www.keddlesgym.co.uk/

 

Så kult, håper du fortsetter. Jeg har snart trent Muay Thai i 1år, og er veldig imponert over resultatene mine (må få skryte litt). Er sykt dedikert til sporten og skal pröve å satse å bli relativt god för jeg begynner voksenlivet :p

 

Men uansett hadde det värt kult med en til som trener det her blandt alle proteinshakere og scooby-folk. Stå på :)

Lenke til kommentar

Du punktforbrenner ikke fett på bryst ved å trene mye bryst, men det tror jeg du vet fra før?

 

Areola: dette er det umiddelbare området rundt brystvorta? Det endres, etter egne erfaringer, ved vektnedgang - men så er det også ganske dynamisk mtp temperatur..

 

 

Sjå bilde

Har sama greiene sjølv. Ser ut som eg har bitchtits når nipplane ikkje er stive...har fett på brystet, men ikkje så jævli at eg vil kalle det manboobs i like store grad som før.

 

Fyrste styrketrening på 3 veker i dag, imponerte meg sjølv. Kunn gått ned 2,5kg i knebøy. Same vekt som før i benkpress og barbellrow. :new_woot:

post-198613-0-73539200-1303847924_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...