Diskutant Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Har ikkje trena stryke på 3 veker... Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 har trent, men ikkje i treningsrommet på skulen. 1 veka var fordi eg frykta eg hadde fått blindtarmbetennelse, andre veka fordi veka var fylt til randen med tentamen og innleveringar, denne veka fordi det ikkje er åpent prøve å starte igjen i morgo. kjem til å suge i alt av baseøvingar, haha! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Amen! Har ikke trent styrke på ... 2 uker tror jeg. Overlevde hyttepåska og så nå skal jeg hive på meg klær og jogge meg en tur rundt Steinkjer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Har ikke trent styrke på nesten 2 mnd nå =) I påsken ble det 2 treningsøkter hver dag utenom i går og dag. (Jogge tur om morningen + sykling/ski/graving senere..) Klar for svømming i morgen igjen! =) Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Tøyer dere ut etter løping/ styrketrening? Hvorfor? Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Requi Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Tøyer dere ut etter løping/ styrketrening? Hvorfor? Hvorfor ikke? Absolutt, ja. Hvorfor? For å bli mykere, mer bevegelig og rett og slett føle meg bedre. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Tøyer etter styrketrening for å få bedre bevegelighet og for å "dra ut" igjen musklene føles også ganske bra etter man er ferdig, avslappende.. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Har ikke trent styrke på litt over en time... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Har ikke drukket kaffe siden 2-pausen... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Og da er vi ved feriedilemmaet da... Tomt kjøleskap og den evige jakta på noe spiselig i frysern. Fangst: Wok og kyllingfillet. Tror jeg skal koke litt ris og Lenke til kommentar
discostu Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 joker som er åpent til 11 hver dag, inkl helligdager <3<3<3 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Dumme meg som ikke tar det rolig på trening etter en liten pause, men i stedet øker vektene. 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Skal trene i kveld klokka ni. Føler meg ikke sånn supermotivert akkurat nå, men prøver å drikke litt vann for å hype meg opp. Wooop! Bein på programmet, kan ikke annet enn å elske beinøkta. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Skal trene i kveld klokka ni. Føler meg ikke sånn supermotivert akkurat nå, men prøver å drikke litt vann for å hype meg opp. Wooop! Bein på programmet, kan ikke annet enn å elske beinøkta. jack3d Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Skal trene i kveld klokka ni. Føler meg ikke sånn supermotivert akkurat nå, men prøver å drikke litt vann for å hype meg opp. Wooop! Bein på programmet, kan ikke annet enn å elske beinøkta. jack3d baller Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Iddi! Virkar veldig bra for min del. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Har tenkt litt på å starte med polyphasic sleep, om dere vet hva det der? Det jeg lurer på er om dette er dårlig for treningen. Jeg får kun 2 timer eller 5 timer søvn hver dag. Noen som har peiling på dette? Lenke til kommentar
Teig Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Er det noe problem å blande ut kreatin i proteinshake mtp opptak i kroppen o.l? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Hehe, vi har faktisk jack3d i skapet, men jeg tenkte at det var kanskje dumt såpass sent siden jeg aldri har testet det før og kanskje ville få problemer med å sove. Hadde en god økt uansett da, føler meg helt råtten nå :!: Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Har tenkt litt på å starte med polyphasic sleep, om dere vet hva det der? Det jeg lurer på er om dette er dårlig for treningen. Jeg får kun 2 timer eller 5 timer søvn hver dag. Noen som har peiling på dette? Håhå, skulle likt å sett fjeset på folk om jeg skulle fortelle at jeg hadde begynt med polyphasic sleep. Periodisk faste er nok nok, for nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå