Matsemann Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Spoiler? Uansett, så på tv en gang en som hadde giga-biceps. Han sprøytet olje direkte inn under huden. Ikke for noen form for anabol effekt, bare for å få det større. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Takk for svar, men sånn generelt sett, uten ekstremitetene, hvordan påvirkes produksjonen av testosteron i kroppen etter endt bruk/kur? Finnes det noen data på dette? Gjerne håndfast. Hvis du er ute etter fakta og grundig kildebruk: Ikke les videre. Dersom du vil lese hva jeg mener å ha hørt, les videre. Etter endt bruk får folk gjerne store bryst og flere "kvinnelige" bieffekter. Dette p.g.a østrogen blir produsert mer av dersom kroppen får mye testosteron. Når bruken blir endt får ikke kroppen like mye testosteron tilført, men østrogen-nivået opprettholdes. Og igjen, dette er jeg ikke i det hele tattt sikker på, bare mener å huske noe i den dur. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Takk for svar, men sånn generelt sett, uten ekstremitetene, hvordan påvirkes produksjonen av testosteron i kroppen etter endt bruk/kur? Finnes det noen data på dette? Gjerne håndfast. Selv om man i teorien har mer muskler klarer man ikke å beholde størrelsen de hadde under kuren, uten samme mengde hormoner i kroppen. Når man da i tillegg har minimalt med "egenprodusert" testosteron i kroppen, minker musklenes størrelse fort. Noe av det vil kunne komme på plass igjen når testosteron produksjonen er i full gang igjen, og man trener og spiser bra. Du kan lese meir her: http://www.steroider.net/content/view/99/2/ Trur ikkje dette er anabol, men fungerar vell kanskje på linkande måte? Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Har egentlig aldri drukket noe slikt før og heller gått for "naturlige" muskler.Har også hørt at man får raskere progresjon og bedre markeringer men hvis man stopper å trene i 2 mnd f.eks. så blir musklene borte og det meste blir fort gjort om til fett. 1: Man får ikke unaturlige muskler eller noe sånt. Det er ingenting skummelt med proteintilskudd, det er proteiner, akkurat som i maten. 2: Du får ikke raskere progresjon eller bedre markeringer med proteinpulver. Og de gjør heller ikke noe annet spesielt med kroppen og musklene som skulle tilsi at de forsvinner fort eller egentlig noen ting annet. Takk for svar begge to Hva anbefaler dere for meg da? Har trent i ca. 5 mnd nå og føler at jeg ikke spiser nok etter en trening. Proteinpulver, ferdiglaget proteindrikke eller hva annet? I så fall, hvilken type? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Spoiler? Uansett, så på tv en gang en som hadde giga-biceps. Han sprøytet olje direkte inn under huden. Ikke for noen form for anabol effekt, bare for å få det større. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Noen som har erfaringer med p90x? Ser utrolig mange videor på yotube om "p90x transformation" og det er ganske syke resultater. Hvordan er programmet egentlig? Er det et fult styrkeprogram? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Det er et program man følger om man er i kcal-underskudd for deffing. Jeg har ikke sett hele programmet, men mener å huske at det IKKE egna seg til muskelbygging... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Vegetabilsk proteinpulver (fra soya, erter, hemp osv) er meg bekjent en god del dyrere en melkeprotein og heller ikke å oppdrive hvor som helst. Men slik jeg forstod av videoen var heller ikke konsentrert soya spesielt bra for deg, med mindre du ønsker å vokse deg større i størrelse (høyde osv?) samtidig som du kan stimulere vekst av bl.a. kreftceller? Jeg tolket det slik at høyere nivå av IGF-1 var bra for vekst, men ville sende deg fortere mot alderdommen i tillegg til å kunne stimulere vekst av kreftceller. Så har jeg hørt andre steder at IGF-1 er det som holder oss ung, så jeg vet ikke hva som er rett. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Noen som vet hvor lenge alkohol er i blodet? Har veldig lyst til å kjøre å trene, men føler meg fortsatt litt pussa etter i går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) McBitch: Skjønner. Så det blir vel litt hva man ønsker selv, skal man ta fakta i klippet for god fisk. Endret 22. april 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Noen som vet hvor lenge alkohol er i blodet? Har veldig lyst til å kjøre å trene, men føler meg fortsatt litt pussa etter i går. Er ikke alkoholkontroll på treningsstudio så bare å kjøre på. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Noen som vet hvor lenge alkohol er i blodet? Har veldig lyst til å kjøre å trene, men føler meg fortsatt litt pussa etter i går. Da bør du vente litt for å være på den sikre siden. Noen som vet hvor lenge alkohol er i blodet? Har veldig lyst til å kjøre å trene, men føler meg fortsatt litt pussa etter i går. Er ikke alkoholkontroll på treningsstudio så bare å kjøre på. Tror du har misforstått. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Noen som vet hvor lenge alkohol er i blodet? Har veldig lyst til å kjøre å trene, men føler meg fortsatt litt pussa etter i går. Det kommer helt an på når du starta og hva/hvor mye du drakk. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Noen som vet hvor lenge alkohol er i blodet? Har veldig lyst til å kjøre å trene, men føler meg fortsatt litt pussa etter i går. Du kan fint trene selv om du er DRITINGS... Kjøre bil derimot... 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Er faktisk lett motorsykkel Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Er faktisk lett motorsykkel Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Du er nok for full til å kjøre anyway ( 3 innlegg med samme innhold ) 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Om du er under promillegrensa så skal du bare dra å trene, det skader på ingen måter med mindre du er ustø og mister 7 tonn ned på tærne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå