Diskutant Skrevet 21. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Jeg er seriøs. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Jeg er seriøs. Ja vel. Gener kan godt spille inn, men dop er helt avgjørende. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Nettop det jeg står og sier. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Du mener vel sitter og skriver? Eller har du handicapdata som du står ved å prater til så den skriver selv? edit: hirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......... http://trommelyd.no/ Endret 21. april 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
jahas Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Nettop det jeg står og sier. Nei, du sa: Mannen med Verdens største biceps Syke syke gener eller dop. Also: æsj. Det var ikke særlig pent.. Du stilte spørsmål om det kunne være dop. 1 Lenke til kommentar
Teig Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Bestilte noe greier fra Proteinfabrikken og fikk med Aminogen som smaksprøve (jeg hadde ikke bestilt dette). Tydeligvis hjelper dette med proteinopptak, men har noen her prøvd det? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Det er mest sannsynlig bare beta-alanin (sånn det skrives?) forkledd i et varenavn... Et rent beta-alaninprodukt vil være bedre (velger jeg å tro)... Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Irriterer meg at jeg ikke har fått trene eller kommer til å få trene styrke hele denne uken... Og nå som vi har fri og det passer så bra. Stygge påskeferie. Men det har til gjengjeld blitt en del basket, fotball, tennis og klatring da : D Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Er super fornøyd med at jeg tok en 30-40 min joggetur før frokost samt en times sykkeltur i dag. Har blitt en del dritt (foreldrene mine er stygge på å ha store lagre med sjokolade og chips..) Men overlever nok, på'n igjen på tirsdag! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Ooooh. Påskeferie. Styrketreningsfri i to dager. Spesielt. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Nettop det jeg står og sier. Nei, du sa: Mannen med Verdens største biceps Syke syke gener eller dop. Also: æsj. Det var ikke særlig pent.. Du stilte spørsmål om det kunne være dop. Nei. Ser du noen spørsmålstegn der? Nei. Jeg kom med en påstand. Enten har han syke gener, eller så bruker han dop. Les posten på nytt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Nei. Ser du noen spørsmålstegn der? Nei. Jeg kom med en påstand. Enten har han syke gener, eller så bruker han dop. Les posten på nytt. Det er nok både gode gener og dop. Btw, mener å ha lest et sted at han nektet å fortelle om han brukte dop. Gidder ikke å lete etter artikkelen... Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Du ser jo stikkmerkene på armene? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Nettop det jeg står og sier. Nei, du sa: Mannen med Verdens største biceps Syke syke gener eller dop. Also: æsj. Det var ikke særlig pent.. Du stilte spørsmål om det kunne være dop. Nei. Ser du noen spørsmålstegn der? Nei. Jeg kom med en påstand. Enten har han syke gener, eller så bruker han dop. Les posten på nytt. Herregud. Poenget er, om du ennå ikke har forstått det, at dette ikke er fysisk mulig uten doping. Endret 21. april 2011 av jj_89 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Nei. Ser du noen spørsmålstegn der? Nei. Jeg kom med en påstand. Enten har han syke gener, eller så bruker han dop. Les posten på nytt. Om noe så er det du som bør lese posten på nytt. Og herregud for en diskusjonsform du fører her og i andre tråder. 2 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Du ser jo stikkmerkene på armene? Anabole Steroider tar ein som oftast på rævballen, då det er lettare å skule blandt anna. Trur ikkje han er så dum å sprøyte masse skit der det blir så tydleg. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Er det sant at hvis man tar anabole steroider så gir det varige men i form av at kroppen ikke vil klare å produsere testosteron i samme mengde som den gjorde før en ev. kur? Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Anabole Steroider tar ein som oftast på rævballen, då det er lettare å skule blandt anna. Trur ikkje han er så dum å sprøyte masse skit der det blir så tydleg. Fyren har jo verdens største biceps! Dersom du ønsker en ekstremt stor biceps og biceps er førsteprioritert vil det vel sikkert lønne seg å sprøyte noe rett inn i muskelen? Jeg bare tenker altså, har ikke peiling på hvordan bol virker. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Det kan ha, ikkje nødvendivis må. Forskjellige negative effekter: Gynekomasti(bitch tits) Forstørret hjerte, venstre ventrikkel hypertrofi Endringer i kolesterol verdiene Kviser Uren hud/fet hud Strekkmerker Væske og salt-retensjon/vannansamlinger Sterilitet Mindre sædproduksjon Hos gutter som ikke har kommet i puberteten enda; fortstørrelse av penis Mindre testikler Håravfall Hårvekst Dypere stemme Økt seksualdrift eller lavere Lav eller helt stoppet produksjon av testosteron, hypogonadisme Nyreproblemer/skader Høye leverenzym verdier/skader på leveren Økt svetting Høyt blodtrykk Større blodvolum Stoppet høydevekst hos gutter i puberteten(tidlig lukking av epifyseskivene) Depresjoner Angst Asosial oppførsel Ødelagt stoffskifte/forbrenning Diabetes Cyster Allergier Fordøyelsesproblemer Magesår Brokk Prolaps Avrevne muskelfester Hjerneslag/hjerneblødning Ødelagt immunforsvar Aggressivitet Hodepine Blodet koagulerer saktere Diaré Pusteforstyrrelser Svimmelhet Testikkelsmerter/"balle-spreng" Smerter i bena Smerter på injeksjonsstedet Hjerteinfarkt Forstørret prostata kjertel Tietzes syndrom Neseblod under trening eller fysisk anstrengelse Mage og tarmproblemer Abcesser Selvmordstanker Destruktiv atferd Irritasjon Uro Impotens Sykelig sjalusi Vrangforestillinger Kolestase Rusavhengighet Hallusinasjoner Abstinenser Store humørsvingninger Megareksi/kroppsbildeforstyrrelser Personlighetsforandringer(spesielt ved bruk i puberteten) Impotens Gulsott Store søvnproblemer Psykisk avhengighet Endret 21. april 2011 av Ondskap 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Takk for svar, men sånn generelt sett, uten ekstremitetene, hvordan påvirkes produksjonen av testosteron i kroppen etter endt bruk/kur? Finnes det noen data på dette? Gjerne håndfast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå