Gjest medlem-211409 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg leste ett sted for en stund siden hva maksimal muskelvekt per år kunne være for nybegynnere og mer trente personer, men har glemt hvor mye det var (tror det var iform). Noen som har en link eller som vet? Lenke til kommentar
storken Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Leangains artikkel om det samme. Jeg leste ett sted for en stund siden hva maksimal muskelvekt per år kunne være for nybegynnere og mer trente personer, men har glemt hvor mye det var (tror det var iform). Noen som har en link eller som vet? Endret 20. april 2011 av storken Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Leangains artikkel om det samme. Takktakk Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Jeg har spekulert litt på dette med kardio og styrke samme dag... Amerikanske fotballspillere og australske fotballspiller er stikkordet her... Jeg jobber sammen med en som har spilt australsk fotball på proffnivå, (han flytta hit p.g.a. ei dame... :!: ) han kunne fortelle at de trente fotball (altså kardiotrening) på dagen og trente styrke på ettermiddag/kveld hver dag forutenom to dager før kamp og med en hviledag i uka hvor de trente fotballteknikk. Her må det nevnes at australsk fotball er noe røft. Bland europeisk fotball med amerikansk fotball og ta fra utøverne ALT verneutstyret... Han jeg jobber sammen med er SCHWÆÆÆR og lean og fin som bare f**n... Å trene på denne måten er jo forsåvidt den generelle konsensusen blant disse utøverne, samt at de har de samme resultatene... Hvorfor er det sånn? Jeg leser her på dette forumet og våre mer dedikerte søskenforum at trening på det viset han beskrev er mer eller mindre bortkasta hvis man er ute etter resultater hva oppbygging angår. Han og kompisene er jo levende bevis på at det er stikk motsatt? Jeg hinta frempå om legene til laget ga dem noe "hjelp" men fikk da bare til svar at: "Fuuuck mate, i want me brain to function proper when i age..." Endret 20. april 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Spis og tren så får du resultater. Han trener som de fleste thaibokserne i Thailand: Løp 1mil før frokost, så er det 2 økter med muay thai per dag, 6 dager i uken. I disse treningene inngår styrketrening med kroppsvekt. Ikke heng deg for mye opp i forskning, det blir til tider dratt for langt. Hvordan skulle vi klart evolusjonen hvis cardio og styrke samme dag var bortkastet? Endret 20. april 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Ja jeg klarer ikke å få hodet med på at man ikke skal trene kardio og styrke samme dag... Da jeg var i tæret så trente vi ofte både kardio og styrke med kun minutters mellomrom og vi hadde muskelvekst da og... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Det kanskje ikke er optimalt, men det er bodybuilding snakk. Skal du bli allment veltrent er det ypperlig. Svømming er jo faktisk cardio og styrke samtidig, og ryggene på de gutta/jentene er ikke akkurat små. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Då har eg kjøpt nye joggesko. Fy h** å dyrt. Punga ut 2100kr for eit par Kinsei 3. Skal det vere, så skal det vere Lenke til kommentar
War Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Det burde iallefall være 3 timer mellom, så kommer det an på hvilket nivå man er på. Siden 99% ikke får resultater pga forlite kcal så kan man jo fort løpe bort de kcal man skulle hatt til annet så går det utover massen alikevel. 1 Lenke til kommentar
Grand Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Då har eg kjøpt nye joggesko. Fy h** å dyrt. Punga ut 2100kr for eit par Kinsei 3. Skal det vere, så skal det vere Bedre å ha kvalitet enn kvantitet. Viktig å kjøpe gode joggesko, da er sjangsen mindre for belastningskader og dritt. har du prøvd dem? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Det same tenkte eg. Beina mine er priceless. har kunn prøvd størrelse 46, men bestilte str. 46,5 slik at eg har plass til spesialforma såler. Kjem i løpet av eit par veker. Har ikkje kjøpt sålane endå, men det er vell verdt 600kr for noko som er spesialtilpassa foten min? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Det same tenkte eg. Beina mine er priceless. har kunn prøvd størrelse 46, men bestilte str. 46,5 slik at eg har plass til spesialforma såler. Kjem i løpet av eit par veker. Har ikkje kjøpt sålane endå, men det er vell verdt 600kr for noko som er spesialtilpassa foten min? De fra intersport koster 600kr mener jeg. Det er et par i klassa som har dem, og de er kjempe fornøyde med dem, jeg har ingen erfaringer med dem, men de ser solide ut. Jeg hentet mine nye såler i dag fra en ortoped, disse koster 1100kr dog 200kr å reparere (er ikke sikker på om man kan reparere dem fra intersport), men de er håndlaget og de bruker forskjellig stoff på forskjellige plasser på sålen, noe som gjør at de kan tilpasse dem enda bedre til foten min. Endret 20. april 2011 av Sno Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Det stemmer. Trur eg kjem til å gå for dei. Er litt forskjellige versjoner etter det eg såg, ettersom om du skal ha dei i løpesko, kvardagssko etc etc. 1200kr er noko eg ikkje har pengar til nå iallfall. Sattsar på at dei til intersport er bra nok, hehe. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Det stemmer. Trur eg kjem til å gå for dei. Er litt forskjellige versjoner etter det eg såg, ettersom om du skal ha dei i løpesko, kvardagssko etc etc. 1200kr er noko eg ikkje har pengar til nå iallfall. Sattsar på at dei til intersport er bra nok, hehe. Er nok bra de til intersport også. Har såler som hjelper ekstra mot beinhinnebetennelse og betennelse under foten, derfor måtte jeg opp i den prisklassa. Hadde tatt de til 600kr jeg også om foten min hadde vært normal Dog, innleggssåler er noe av det jeg har fått mest igjen for. De har spart meg for ekstremt mye skader osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Vegetabilsk proteinpulver (fra soya, erter, hemp osv) er meg bekjent en god del dyrere en melkeprotein og heller ikke å oppdrive hvor som helst. Men slik jeg forstod av videoen var heller ikke konsentrert soya spesielt bra for deg, med mindre du ønsker å vokse deg større i størrelse (høyde osv?) samtidig som du kan stimulere vekst av bl.a. kreftceller? Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Mannen med Verdens største biceps Lenke til kommentar
War Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Soya har heller ikke optimal/ like god aminosyreprofil som W/K Men man spiser vel ikke bare det om man skaffer seg en slik boks. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Mannen med Verdens største biceps Syke syke gener eller dop. Also: æsj. Det var ikke særlig pent.. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Vet ikke om dette er helt riktig sted å spørre, men jeg prøver for det. Er på utkikk etter en pulsklokke, som helst kan brukes til hverdags også. Dvs, den skal se mest mulig ut som en vanlig klokke, men ha pulsklokke funksjonalitet. Noen tips? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Mannen med Verdens største biceps Syke syke gener eller dop. Also: æsj. Det var ikke særlig pent.. notsureifsrs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå