Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Symptomer på lave nivåer av LEPTIN? Anyone?

 

Ble kvalm, trøtt og slapp i dag og lurer på om det kaaaaan være det som er greia siden jeg er i kcal-underskudd for tida.... :hmm:

 

Slapphet, humørsvingninger, nedprioritering av viktige ting og det å være umotivert for alt mulig er vel ting som beskriver lave leptinnivåer. Kan inntreffe på langt over 10% kroppsfett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Har bevisst gått på kaloriunderskudd de siste dagene, eller iallefall langt færre kalorier en hva jeg nok er vant med, og har også vært veldig slapp, demotivert og uten energi samtidig. Er det virkelig sånn det skal være? Er det ingenting jeg kan gjøre for å bli litt piggere?

Lenke til kommentar

Dere kan jo sjekke insulinresponsen. Trøtt etter et karbmåltid? Bytt ut litt karb med fett. Energi etter karbmåltid? Erstatt litt fett med karb. Begge disse kan gjøres uten å endre selve kcalinntaket. Det er samme prinsipp man bruker når man velger lavkarb eller ikke på en diett.

Lenke til kommentar

Symptomer på lave nivåer av LEPTIN? Anyone?

 

Ble kvalm, trøtt og slapp i dag og lurer på om det kaaaaan være det som er greia siden jeg er i kcal-underskudd for tida.... :hmm:

 

Slapphet, humørsvingninger, nedprioritering av viktige ting og det å være umotivert for alt mulig er vel ting som beskriver lave leptinnivåer. Kan inntreffe på langt over 10% kroppsfett.

Kontra det fint med en pakke helmelk og en boks (ja faktisk en hel en) pepperkaker.

 

Postworkoutshake ble 2 deler prot. og 2 deler karbopulver...

Og nå etter trening ble det sykt mye hvit ris og 1/2 liter cola. Seff med 300 gram strimla svinekjøtt og en hel pose wokgrønnsaker...

Vet ikke helt hva kcal blir men det er underordna, klarer ikke å ødelegge dietten med bare dette inntaket men burde få leptin under kontroll...

 

 

edit: Markus Ruhl besøker Norge... :p

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Spørsmål:

 

 

Hva er det egentlig som må til for å få V-form? Skuldre? Lats? Bryst?

 

Antar at svømming er noe av det bedre for å få V-form, jeg har ganske grei V-form og aldri trent målrettet mot den, bare svømt. Han

er også et levende eksempel på ekstrem V-form Endret av Sno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...