Mikkel™ Skrevet 16. april 2011 Rapporter Del Skrevet 16. april 2011 In America ... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. april 2011 Rapporter Del Skrevet 16. april 2011 Skulle gjerne hatt sånne der jeg trener så jeg kommer meg opp fra garderoben etter trening Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. april 2011 Rapporter Del Skrevet 16. april 2011 Jeg skulle hatt en slik en opp den siste bratte bakken på 4.5 mila Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 16. april 2011 Rapporter Del Skrevet 16. april 2011 Jeg betaler for å være lat alle andre plasser enn innenfor døra til gymmen;) Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 16. april 2011 Rapporter Del Skrevet 16. april 2011 Morsomt. Har aldri tenkt på å hoppe trampoline for å trene. Hva er det det hjelper for? Kondisjon? Isåfall kommer jeg til å sette opp trampolinen min fort som fy! For det er morsomt å hoppe og trikse! Hva er det du ikke trener ? Er du i god form og klarer å hoppe lenge, trener du kondisjon. Prøver du å hoppe høyt og effektivt trener du (eksplosiv) styrke. I tillegg bruker du jo omtrent alle de største musklene i kroppen for å støtte kroppen under hoppet eller eventuelt triksene du tar. Jeg kjenner det like mye i musklene nå som etter en hard treningsøkt med styrke. Det jeg kjenner det tar mest på er lårene, brystet og ryggen. Ryggen må tåle ganske stor belastning på trampoline. Tenk all vekten som blir konsentrert på lårene og ryggen i det du tar hoppet! Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 16. april 2011 Rapporter Del Skrevet 16. april 2011 Ut å løpe, eller sitte og regne abstrakt algebra? Dere bestemmer! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. april 2011 Rapporter Del Skrevet 16. april 2011 SKOLE FFS /slap Eller drikk deg dritings, det er jo lørdag 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2011 Ut å løpe, eller sitte og regne abstrakt algebra? Dere bestemmer! Løpe, så være i lesehumør. Pleier jeg gjøre. Etter jeg har løpt har jeg ikke energi til annet enn å slå meg ne fremfor tven. Da kan du lese istedenfor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 Ble invitert med på en sykkel 2-time i dag av en kamerat. Går på spinning tre ganger i uka, pluss at jeg var ute og skatet i går og derfor er støl som juling nå. Gå eller ikke? Eller skate? Hmm. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 Gå! Stølhet er for pyser! BE A MAN! 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 Så hvis man ikke blir støl er man ikke man? Nei, men daså... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 Droppa det, unner meg selv en slappavdag. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 Hello! Held på med Fagerli sin variant av 5x5, men no er fotballsesongen i gong (2treninger i veka + kamp), og lurer på korleis eg skal utføre beintreninga framover for å ikkje overtrene? Programmet er sett opp Mandag: Knebøy 5x5 onsdag: Mark 5x5 og knebøy 5x5 med 20% lettare vekt enn mandagen fredag: knebøy toppsett 1x5 kva bør eg kutte ut/endre? Set stor pris på svar! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 Så hvis man ikke blir støl er man ikke man? Nei, men daså... Om man blir støl og dropper trening er man mindre mann Jeg har strekk i fotbladet pluss ett monster av ett gnagsår på den ene hælen. Hindret meg ikke i å gå skirenn på 2 mil i går. Som jeg forøvrig klokka inn på litt under en time og tretti minutter. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=8EfY18gOnTI 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 Torsdag Kveld fra Nydalen er bare skremmende flaut, får vondt av å se på det. 5 Lenke til kommentar
Brad Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 Noe av det dummeste jeg har sett tror jeg. Latterlig Lenke til kommentar
LasH Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=OtAdneAfzcc&feature=related God start på ny uke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 Nå fikk jeg plutselig svaret på om jeg skal gå på spinning to ganger i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå