Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-211409

Morsomt. Har aldri tenkt på å hoppe trampoline for å trene.

Hva er det det hjelper for? Kondisjon? Isåfall kommer jeg til å sette opp trampolinen min fort som fy! For det er morsomt å hoppe og trikse!

Hva er det du ikke trener :p?

 

Er du i god form og klarer å hoppe lenge, trener du kondisjon. Prøver du å hoppe høyt og effektivt trener du (eksplosiv) styrke. I tillegg bruker du jo omtrent alle de største musklene i kroppen for å støtte kroppen under hoppet eller eventuelt triksene du tar. Jeg kjenner det like mye i musklene nå som etter en hard treningsøkt med styrke. Det jeg kjenner det tar mest på er lårene, brystet og ryggen. Ryggen må tåle ganske stor belastning på trampoline. Tenk all vekten som blir konsentrert på lårene og ryggen i det du tar hoppet!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ble invitert med på en sykkel 2-time i dag av en kamerat. Går på spinning tre ganger i uka, pluss at jeg var ute og skatet i går og derfor er støl som juling nå.

Gå eller ikke? Eller skate? Hmm.

Lenke til kommentar

Hello!

Held på med Fagerli sin variant av 5x5, men no er fotballsesongen i gong (2treninger i veka + kamp), og lurer på korleis eg skal utføre beintreninga framover for å ikkje overtrene? Programmet er sett opp

Mandag: Knebøy 5x5

onsdag: Mark 5x5 og knebøy 5x5 med 20% lettare vekt enn mandagen

fredag: knebøy toppsett 1x5

 

kva bør eg kutte ut/endre?

 

Set stor pris på svar!

Lenke til kommentar

Så hvis man ikke blir støl er man ikke man? Nei, men daså...

Om man blir støl og dropper trening er man mindre mann :p

Jeg har strekk i fotbladet pluss ett monster av ett gnagsår på den ene hælen. Hindret meg ikke i å gå skirenn på 2 mil i går. Som jeg forøvrig klokka inn på litt under en time og tretti minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...