Diskutant Skrevet 15. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 Etter markløft på onsdag (første gang) så kjenner jeg det ganske godt i ryggen, hvis jeg f.eks skal strekke på meg eller lignende. Er dette normalt? Jeg forsøkte så godt som mulig å løfte med låra. Jeg rodde litt i dag for å prøve å myke opp litt Markløft går jo på ryggen også, gjør det ikke? Jo? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 15. april 2011 Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 Jo, det stemmer det. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 15. april 2011 Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 Mark går i aller høyeste på korsryggen. Det er antakelig den beste øvelsen man kan gjøre når man trener styrke, trener jo ALT fra skuldra og ned omtrent. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 Mark går i aller høyeste på korsryggen. Det er antakelig den beste øvelsen man kan gjøre når man trener styrke, trener jo ALT fra skuldra og ned omtrent. Ja, hva er det da? Du skal kjenne det i ryggen, David. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 15. april 2011 Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 Ny pers i mark idag, 145kg! Merker grepet henger etter nå for glapp på toppen. Så, vurderer å kjøre på med reimer fremover. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. april 2011 Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 Les denne i stedet. Funker fett med et mikset grep. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 15. april 2011 Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 Ja, hva er det da? Du skal kjenne det i ryggen, David. Eh, var det et dårlig forsøk på fornærmelse eller hadde du faktisk et spørsmål? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 Ja, hva er det da? Du skal kjenne det i ryggen, David. Eh, var det et dårlig forsøk på fornærmelse eller hadde du faktisk et spørsmål? Etter markløft på onsdag (første gang) så kjenner jeg det ganske godt i ryggen, hvis jeg f.eks skal strekke på meg eller lignende. Er dette normalt? Jeg forsøkte så godt som mulig å løfte med låra. Jeg rodde litt i dag for å prøve å myke opp litt Derav svaret mitt. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 15. april 2011 Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 Les denne i stedet. Funker fett med et mikset grep. Vet, kjørte endel mixed grep før, men leste et sted at man kan bli skjev i ryggen hvis man ikke varerer hvilken hånd som går inn og hvilken som går ut. Så ble litt småskeptisk. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. april 2011 Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 Skal ikke påberope meg noe kunnskap rundt temaet, men at konkurranseløftere slik som han på bildet i artikkelen bruker det, vil vel være grei nok grunn til at man ikke skal være redd for skeiv rygg. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 15. april 2011 Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 Står jo og at man skal kjøre vanlig overhand-grip hele tiden, bortsett fra på de aller tyngste settene. Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 15. april 2011 Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 Her kommer et spørsmål fra en nybegynner: Hva er forskjellen mellom å løfte en vekt rett opp og rett ned, og å holde i 10 sekunder og senke? Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 15. april 2011 Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 Trente alene på treningsstudioet i dag. Ingen andre trenende medborgere. Deilig med null kø, men litt trist og. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. april 2011 Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 Fredag til søndag er dødt her. Null folk nesten. Mandag derimot... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. april 2011 Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Var ikke så mange på senteret her idag, men jeg trente jo på formiddagen og. Det vi derimot hadde var tre gutter som vekslet mellom å henge rundt, rote (5 SETT manualer på gulvet for å kjøre droppsett fortløpende), diverse andre vektskiver, låser og stenger) og se på seg selv sidelengs i speilet når de løftet, med et sykt press på pustingen såklart, og overraskende nok trente han som beundret seg selv mest i singlet. Alt i alt en bedriten gjeng. Endret 15. april 2011 av Fredrik Lenke til kommentar
War Skrevet 15. april 2011 Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 Lite laktose i det. heh ja så en analyse som fant 13g laktose pr 100g i en sånn bøtte. Svindel har man nå visst lenge, jeg har iallefall skrevet det i mange år. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 15. april 2011 Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 Mark går i aller høyeste på korsryggen. Det er antakelig den beste øvelsen man kan gjøre når man trener styrke, trener jo ALT fra skuldra og ned omtrent. Ja, hva er det da? Du skal kjenne det i ryggen, David. Hehe, bare uvanlig. Aldri kjent det før i ryggen Men et tegn på trening er bra! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. april 2011 Rapporter Del Skrevet 16. april 2011 Da skal jeg snart ut i bløtsnø og regn og gå årets siste tur-renn. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 16. april 2011 Rapporter Del Skrevet 16. april 2011 Hoppet for første gang på trampoline for i år, nå som det endelig ble litt fint vær her : D. Og hvilken trening det er! Føler det i hele kroppen, kan ikke komme på en eneste kroppsdel som ikke fikk kjørt seg. Hoppet i ca to timer -og det hadde blitt mer om det ikke hadde vært for at jeg skadet nakken under forsøk på dobbel backflip. Tror ikke jeg kan komme på en eneste måte å trene på som er mer effektiv enn trampolinehopping. Nå som jeg fortsatt er i trampoline-rusen min vil jeg tørre å påstå at det er den gøyeste måten å trene på også. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 16. april 2011 Rapporter Del Skrevet 16. april 2011 Morsomt. Har aldri tenkt på å hoppe trampoline for å trene. Hva er det det hjelper for? Kondisjon? Isåfall kommer jeg til å sette opp trampolinen min fort som fy! For det er morsomt å hoppe og trikse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå