Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Etter markløft på onsdag (første gang) så kjenner jeg det ganske godt i ryggen, hvis jeg f.eks skal strekke på meg eller lignende. Er dette normalt? Jeg forsøkte så godt som mulig å løfte med låra.

 

Jeg rodde litt i dag for å prøve å myke opp litt :)

 

 

Markløft går jo på ryggen også, gjør det ikke? Jo?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, hva er det da? Du skal kjenne det i ryggen, David.

 

Eh, var det et dårlig forsøk på fornærmelse eller hadde du faktisk et spørsmål?

 

 

Etter markløft på onsdag (første gang) så kjenner jeg det ganske godt i ryggen, hvis jeg f.eks skal strekke på meg eller lignende. Er dette normalt? Jeg forsøkte så godt som mulig å løfte med låra.

 

Jeg rodde litt i dag for å prøve å myke opp litt :)

 

Derav svaret mitt.

Lenke til kommentar

Var ikke så mange på senteret her idag, men jeg trente jo på formiddagen og. Det vi derimot hadde var tre gutter som vekslet mellom å henge rundt, rote (5 SETT manualer på gulvet for å kjøre droppsett fortløpende), diverse andre vektskiver, låser og stenger) og se på seg selv sidelengs i speilet når de løftet, med et sykt press på pustingen såklart, og overraskende nok trente han som beundret seg selv mest i singlet.

 

Alt i alt en bedriten gjeng.

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar

Mark går i aller høyeste på korsryggen. Det er antakelig den beste øvelsen man kan gjøre når man trener styrke, trener jo ALT fra skuldra og ned omtrent.

 

Ja, hva er det da? Du skal kjenne det i ryggen, David.

 

Hehe, bare uvanlig. Aldri kjent det før i ryggen :) Men et tegn på trening er bra! :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Hoppet for første gang på trampoline for i år, nå som det endelig ble litt fint vær her : D. Og hvilken trening det er! Føler det i hele kroppen, kan ikke komme på en eneste kroppsdel som ikke fikk kjørt seg. Hoppet i ca to timer -og det hadde blitt mer om det ikke hadde vært for at jeg skadet nakken under forsøk på dobbel backflip.

 

Tror ikke jeg kan komme på en eneste måte å trene på som er mer effektiv enn trampolinehopping. Nå som jeg fortsatt er i trampoline-rusen min vil jeg tørre å påstå at det er den gøyeste måten å trene på også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...