InToRv Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Du skal ikke bare gi oss Facebook og Twitter kontoene dine da? Kanskje du også har en blogg om livet ditt? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Du skal ikke bare gi oss Facebook og Twitter kontoene dine da? Kanskje du også har en blogg om livet ditt? WTF?! Hvor kom det fra og hvem er det retta mot? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Du skal ikke bare gi oss Facebook og Twitter kontoene dine da? Kanskje du også har en blogg om livet ditt? WTF?! Hvor kom det fra og hvem er det retta mot? Juliess som jeg samtidig vil gratulere med med å ha kommet så langt... Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Enten så har jeg skippet et par sider, eller så snakker dere sammen andre steder. For jeg er meget lite intressert i å høre på hvor folk jobber, og med hva. Det har vi andre tråder til. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Men viss vi skal være litt seriøse her så er det tross alt en tråd om trening. Så, jeg også klarer heller ikke å se hva den posten her har å gjøre. Men samma det. Gratulerer og lykke til. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hun tar utdannelse som PT... Hvor har det ingenting med trenning å gjøre... Menne... Intorv vet sikkert mer enn hun anyways så... Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hun tar utdannelse som PT... Hvor har det ingenting med trenning å gjøre... Menne... Intorv vet sikkert mer enn hun anyways så... Ok, da er det litt mer relavant. jeg viste ikke at hu skulle bli personligtrener. Løpte 3000m i dag, med litt murring i halsen. Tiden ble 10.54. Er strålende fornøyd med tanke på at jeg har jogget i 4 uker og har vært småsjuk. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Når jeg tar knebøy så forfløtter/glir høgre foten min utover, hva gjør jeg feil? Tips til å unngå dette? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Når jeg tar knebøy så forfløtter/glir høgre foten min utover, hva gjør jeg feil? Tips til å unngå dette? Står du likt med beina? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hva står du på, bruker du sko? Hvor mye løfter du? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg beklager virkelig at jeg spammet med at jeg er glad for at jeg kanskje får jobbe som PT her i treningstråden For å være on topic da, så har jeg startet med thai boxing, vi skal til Norge neste uke så får ikke tatt flere klasser frem til da. Men virker utrolig gøy InTorv: Joda, blogg i signaturen vet du. Bare å kose seg Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Da foreslår jeg at du lar folk besøke bloggen din om de vil høre om livet ditt. For jeg tviler på at folket her inne er spessielt intressert. Endret 14. april 2011 av InToRv Lenke til kommentar
Continum Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg står likt med beina, jeg står rett på golvet med joggesko. Sist treningsøkt brukte jeg 67.5 kg. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Jeg står likt med beina, jeg står rett på golvet med joggesko. Sist treningsøkt brukte jeg 67.5 kg. Dropp joggeskoa neste gang. Tipper det fungerer. Viss ikke kan det hende at du står alt for smalt. Endret 14. april 2011 av Sno Lenke til kommentar
Continum Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg står likt med beina, jeg står rett på golvet med joggesko. Sist treningsøkt brukte jeg 67.5 kg. Dropp joggeskoa neste gang. Tipper det fungerer. Viss ikke kan det hende at du står alt for smalt. Står ca skulderbredde. Hvis jeg dropper skoa, burde jeg da ha forhøyning under hælene? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Du kan prøve uten sko/noe under hælene og se hvordan du finner det. Er en del som får bedre balanse og bedre beinstilling uten sko. Også pass på at føttene dine ikke vrir seg utover mens du løfter. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Da foreslår jeg at du lar folk besøke bloggen din om de vil høre om livet ditt. For jeg tviler på at folket her inne er spessielt intressert. Det heter LESE om livet hennes... Ikke høre... Siden det er i tekstformat... Jeg er interessert, syns det er spennende lesing så du tar nok feil med : For jeg tviler på at folket her inne er spessielt intressert.... Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Da foreslår jeg at du lar folk besøke bloggen din om de vil høre om livet ditt. For jeg tviler på at folket her inne er spessielt intressert. Det heter LESE om livet hennes... Ikke høre... Siden det er i tekstformat... Jeg er interessert, syns det er spennende lesing så du tar nok feil med : For jeg tviler på at folket her inne er spessielt intressert.... Vær så snill, la oss krangle et annet sted. Blir gærn av denne latterlige diskusjon. Står ca skulderbredde. Hvis jeg dropper skoa, burde jeg da ha forhøyning under hælene? Viss du har lange bein så burde du stå litt bredere. Jeg tar knebøy med sko som er flate under. Det fungerer ganske bra, men prøv deg litt fram. Prøv uten sko, prøv med forhøyning under hælene osv. bare pass på at teknikken er bra. Endret 14. april 2011 av Sno Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) *snip* Knebøy: Joggesko er absolutt ikke å anbefale til knebøy. Når det begynner å bli tungt, og du kjenner du får vondt under føttene, så kjøp deg et par fritidsko, eller løfte sko. Cluet her er å bruke sko uten demping. Det å ha noe under helene er også helt ubrukelig. Endret 14. april 2011 av hernil Fjernet noe som var over streken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå