Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun tar utdannelse som PT... Hvor har det ingenting med trenning å gjøre...

Menne... Intorv vet sikkert mer enn hun anyways så... :tease:

Ok, da er det litt mer relavant. jeg viste ikke at hu skulle bli personligtrener.

Løpte 3000m i dag, med litt murring i halsen. Tiden ble 10.54. Er strålende fornøyd med tanke på at jeg har jogget i 4 uker og har vært småsjuk.

Lenke til kommentar

Jeg beklager virkelig at jeg spammet med at jeg er glad for at jeg kanskje får jobbe som PT her i treningstråden :roll:

For å være on topic da, så har jeg startet med thai boxing, vi skal til Norge neste uke så får ikke tatt flere klasser frem til da. Men virker utrolig gøy :)

InTorv: Joda, blogg i signaturen vet du. Bare å kose seg :thumbup::tease:

Lenke til kommentar

Jeg står likt med beina, jeg står rett på golvet med joggesko. Sist treningsøkt brukte jeg 67.5 kg.

Dropp joggeskoa neste gang. Tipper det fungerer.

Viss ikke kan det hende at du står alt for smalt.

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Jeg står likt med beina, jeg står rett på golvet med joggesko. Sist treningsøkt brukte jeg 67.5 kg.

Dropp joggeskoa neste gang. Tipper det fungerer.

Viss ikke kan det hende at du står alt for smalt.

Står ca skulderbredde. Hvis jeg dropper skoa, burde jeg da ha forhøyning under hælene?

Lenke til kommentar

Da foreslår jeg at du lar folk besøke bloggen din om de vil høre om livet ditt. For jeg tviler på at folket her inne er spessielt intressert.

Det heter LESE om livet hennes... Ikke høre... Siden det er i tekstformat...

Jeg er interessert, syns det er spennende lesing så du tar nok feil med : For jeg tviler på at folket her inne er spessielt intressert.... ;)

Lenke til kommentar

Da foreslår jeg at du lar folk besøke bloggen din om de vil høre om livet ditt. For jeg tviler på at folket her inne er spessielt intressert.

Det heter LESE om livet hennes... Ikke høre... Siden det er i tekstformat...

Jeg er interessert, syns det er spennende lesing så du tar nok feil med : For jeg tviler på at folket her inne er spessielt intressert.... ;)

Vær så snill, la oss krangle et annet sted. Blir gærn av denne latterlige diskusjon.

Står ca skulderbredde. Hvis jeg dropper skoa, burde jeg da ha forhøyning under hælene?
Viss du har lange bein så burde du stå litt bredere. Jeg tar knebøy med sko som er flate under. Det fungerer ganske bra, men prøv deg litt fram. Prøv uten sko, prøv med forhøyning under hælene osv. bare pass på at teknikken er bra. Endret av Sno
Lenke til kommentar

*snip*

Knebøy:

Joggesko er absolutt ikke å anbefale til knebøy. Når det begynner å bli tungt, og du kjenner du får vondt under føttene, så kjøp deg et par fritidsko, eller løfte sko. Cluet her er å bruke sko uten demping. Det å ha noe under helene er også helt ubrukelig.

Endret av hernil
Fjernet noe som var over streken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...