Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

For dere som ikke like tunfisk eller andre ting, så kan jeg anbefale denne:

(BILDE)

Da merker du IKKE noe til smaken!

NB! Anbefales ikke hvis du har dårlig tid, da du mest sansynlig kommer til å henge over vasken de neste 15-20 minuttene..

Erstatting for tabasco? :p

Tabasco smaker saft i forhold!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaring med denne siden?? Kjøpt meg fettklype, og i heftet som fulgte med skulle jeg bare måle ett sted og da havnet jeg på 17%. Når jeg brukte den siden der målte jeg tre steder (mage, bryst, lår) og havnet på 13,24. Magen er visst det som trekker opp snittet. Og skal jeg egentlig måle magen vertikalt? Andre steder jeg ser måles det horisontalt.

Flere bruker den siden, så da velger jeg å stole på den. Men de andre spørsmålene lurer jeg på enda.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar

Hvis du trykker på en av de plassene du skal måle, f.eks. chest står det om du skal måle vertikalt, horisontalt eller diagonalt og akkurat hvor du skal måle. Hvor kjøpte du fettklypa fra? I heftet mitt sto det tabeller for 4 og 1 måling. Jo flere du gjør jo mer nøyaktig er det. Selv bruker jeg bare den med tre mål siden jeg ikke klarer å måle på baksiden av kroppen.

Lenke til kommentar

Om vi skal sammenligne to personer som trener styrke på samme nivå, der den ene har et kosthold som går i hurtigmat, godteri, brus, og all slaks dritt man kan komme på, mens den andre personen har et perfekt kosthold med alt av den typiske bodybuildermaten.

begge ligger i like stort kalorioverskudd, de får i seg like mye protein, og det er ikke noe annet enn kostholdet som skiller dem.

Hvordan vil resultatene på hver av dem se ut etter en periode? Hva vil skille dem?

Lenke til kommentar

Kcal-underskudd på dager jeg ikke trener for tiden. Tenker da styrketrening. Enn med dager jeg f.eks svømmer. Skal jeg fortsatt la det være en "treningsfri" dag hvor jeg spiser lite?

Hvis du prioterer muskler ville jeg ligget i overskudd dager du trener svømming og underskudd dager du ikke trener noe. Svømming er tross alt god muskeltrening, så ville ihvertfall selv ligget i overskudd.

Lenke til kommentar

Ikke hengt med de siste sidene? :p

Flere her gjør vel det samme. Kcal-underskudd dager jeg ikke trener for å få ned fettprosenten. Kcal-overskudd på dager jeg trener for å øke i styrke.

Vil ikke det gå utover restitusjonen?

Nei, du legger mesteparten av næringen du inntar til etter trening.

Storken får svare på det. Han virker å være inne på temaet. Jeg bare prøver det ut.

Nå kan du gjerne nevne at du driver med PF samtidig, så gir det hakket mer mening.

Ikke hengt med de siste sidene? :p

Flere her gjør vel det samme. Kcal-underskudd dager jeg ikke trener for å få ned fettprosenten. Kcal-overskudd på dager jeg trener for å øke i styrke.

Aldri høyrd om. Høyres både dumt og slitsamt ut. Hadde eg vore deg, hadde eg valt å fokusere på ein av delane. Men det er meg då.

Det ironiske er at du nesten driver med det samme selv :p Med PF konsentrerer du næringsinntaket til tidene rundt trening, selv om du er i netto kaloriunderskudd hele tia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...