Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-211409

Jeg nekter å forandre på noe av det jeg allerede gjør, kun for å løpe rundt som en annen tufs av en strandløve. [Det å trene for andre er bare trist]

Hva? Liker ikke du å dra damer? :p

Edit: Tok bort spørsmålet, fant det ut.

Endret av medlem-211409
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må få meg en fettklype jeg også. 20 kg økning i kroppsmasse på 9 mnd må resultere i en grei økning i fettprosent :p

Jeg gikk opp 20kg på 2 mnd :thumbs: Fett prosenten gikk opp noen hakk, men det var mye glemt styrke i beina som poppa fram også. Nå har jeg gått ned 10kg på ca 1 mnd igjen :( Men det blir svømming/innebandy/jogging og bra kosthold fram til midten av sommeren før jeg satser på at styrketreningen starter igjen. Er fornøyd med kroppen (spesielt om morgningen!) sånn den er nå, men vil gjerne har mer muskler! :)

For dere som ikke like tunfisk eller andre ting, så kan jeg anbefale denne:

(BILDE)

Da merker du IKKE noe til smaken!

NB! Anbefales ikke hvis du har dårlig tid, da du mest sansynlig kommer til å henge over vasken de neste 15-20 minuttene..

Erstatting for tabasco? :p

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Demotiverende? Vil heller si det er inspirasjon! Det er ett mål og noe å se etter. De som går på trening med holdningen "50 kilo i knebøy er tungt for meg men er pinglete.." trener feil. Det som er viktig er at vekta er det DU klarer å løfte. Alle de store startet på lavt og jobbet seg oppover de og. Tenk over det.

Og ja. Jeg slår hu i knebøy men bare med 4-5 kilo :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hehe, var ment som en spøk først og fremst.

Og hadde jeg bare klart 50 i knebøy... :p

Jeg jobbet meg nettopp ned også opp igjen. Trente feil oppe på 100 kilo så jeg strippa det ned til stanga og begynte å øve på teknikk og nå tar jeg således perfekte løft med rett teknikk på 90 kilo og oppover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...