Gjest medlem-211409 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Jeg nekter å forandre på noe av det jeg allerede gjør, kun for å løpe rundt som en annen tufs av en strandløve. [Det å trene for andre er bare trist] Hva? Liker ikke du å dra damer? Edit: Tok bort spørsmålet, fant det ut. Endret 11. april 2011 av medlem-211409 Lenke til kommentar
Brad Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Forslag til hva slags øvelser jeg skal legge til i RYP programmet? Har selv valgt ut rygghev, flyes og den øvelser der man sitter på kne på en benk og løfter en manual opp på siden. Vet ikke hva den heter? Noen bedre forslag? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 For dere som ikke like tunfisk eller andre ting, så kan jeg anbefale denne: Da merker du IKKE noe til smaken! NB! Anbefales ikke hvis du har dårlig tid, da du mest sansynlig kommer til å henge over vasken de neste 15-20 minuttene.. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Forslag til hva slags øvelser jeg skal legge til i RYP programmet? Funker det ikke som det er? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Begynn å løft du, så skal du se at det blir tungt nok. Trist å se at du gav opp 5x5.. Endret 11. april 2011 av InToRv Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Må få meg en fettklype jeg også. 20 kg økning i kroppsmasse på 9 mnd må resultere i en grei økning i fettprosent Jeg gikk opp 20kg på 2 mnd Fett prosenten gikk opp noen hakk, men det var mye glemt styrke i beina som poppa fram også. Nå har jeg gått ned 10kg på ca 1 mnd igjen Men det blir svømming/innebandy/jogging og bra kosthold fram til midten av sommeren før jeg satser på at styrketreningen starter igjen. Er fornøyd med kroppen (spesielt om morgningen!) sånn den er nå, men vil gjerne har mer muskler! For dere som ikke like tunfisk eller andre ting, så kan jeg anbefale denne: (BILDE) Da merker du IKKE noe til smaken! NB! Anbefales ikke hvis du har dårlig tid, da du mest sansynlig kommer til å henge over vasken de neste 15-20 minuttene.. Erstatting for tabasco? Endret 12. april 2011 av bIsk0p Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Den ni år gamle jenta Naomi Kutin veier bare 40 kilo selv, men kan løfte mer enn det dobbelt av sin egen vekt. 3. april satt hun verdensrekord i markløft med en vekt på 187 pund - ganske nøyaktig 84,8 kilogram. Demotiverende. Tenk å bli slått av en ni-åring. Endret 12. april 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Den ni år gamle jenta Naomi Kutin veier bare 40 kilo selv, men kan løfte mer enn det dobbelt av sin egen vekt. 3. april satt hun verdensrekord i markløft med en vekt på 187 pund - ganske nøyaktig 84,8 kilogram. Demotiverende. Tenk å bli slått av en ni-åring. Demotiverende? Vil heller si det er inspirasjon! Det er ett mål og noe å se etter. De som går på trening med holdningen "50 kilo i knebøy er tungt for meg men er pinglete.." trener feil. Det som er viktig er at vekta er det DU klarer å løfte. Alle de store startet på lavt og jobbet seg oppover de og. Tenk over det. Og ja. Jeg slår hu i knebøy men bare med 4-5 kilo 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hehe, var ment som en spøk først og fremst. Og hadde jeg bare klart 50 i knebøy... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hehe, var ment som en spøk først og fremst. Og hadde jeg bare klart 50 i knebøy... Jeg jobbet meg nettopp ned også opp igjen. Trente feil oppe på 100 kilo så jeg strippa det ned til stanga og begynte å øve på teknikk og nå tar jeg således perfekte løft med rett teknikk på 90 kilo og oppover. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Markløft? Var vel knebøy det der. Bra research/kunnskap, journalist. Endret 12. april 2011 av Vamos 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Høres ikke så bra ut at ei jente på 9 år løfter så mye, spesielt når det kun har tatt et år å trene seg opp.. Håper virkelig at det kun er henne selv som er motivasjonen (dvs IKKE foreldrene som pusher) samt at hun ikke tar noe ekstra .. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Håper virkelig at det kun er henne selv som er motivasjonen (dvs IKKE foreldrene som pusher) samt at hun ikke tar noe ekstra .. Er ikke så mange niårige jenter som har som mål å ta over 80 i knebøy. Er nok foreldrene, dessverre. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Sitter med et lite håp om at hun er inspirert av faren .. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Sitter med et lite håp om at hun er inspirert av faren .. Den enorme fyren i rødt? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Har den til 1000 kr, utrolig bra sko Lenke til kommentar
Brad Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hva gjør dere som bruker RYP nå vektene blir f.eks: 59,50 - 14,88 - 18,70 osv. Studioet jeg trener på har ikke det beste utvalget. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Kcal-underskudd på dager jeg ikke trener for tiden. Tenker da styrketrening. Enn med dager jeg f.eks svømmer. Skal jeg fortsatt la det være en "treningsfri" dag hvor jeg spiser lite? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Pleier bare runde til nærmeste. Evt. kjøre de første settene med lett, og så site med tungt. Står det 58 kg, og neste er 60, kan det bli litt stort hopp om jeg tok 55 forrige gang. Da tar jeg kanskje 55, så 55, så 60. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå