Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-211409

Til dere som bruker/kan noe om fettklyper:

Finnes det et sted på nettet man kan skrive inn målene dere måler med fettklypene deres?

Hehe, jeg tenker på å bruke en passer eller en tang eller noe til å måle på meg selv, for så å skrive inn målene på en slik kalkulator :p (vet det blir unøyaktig). Orker ikke å kjøpe en klype, men har litt lyst å finne ut av fettprosenten.

Lenke til kommentar

Jeg spiste ikkes så mye drit da :p Helt ok mat, mye proteiner. Tungt som satan i begynnelsen å spise så mye, men ble vant til det etterhvert.

Tok meg treningsfri i julen og eksamensperioden, gikk ned 5-6 kg på de ukene. Helt vilt. Nå har jeg kommet meg opp på gammel vekt igjen, men med mer muskelmasse.

Lenke til kommentar

Mål for sommeren, siden vi snakker om det: Ikke mye, litt mer volum, litt lavere fettprosent. Jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut, og har derfor heller ikke særlig behov for å endre på det. ;)

Faktisk er det slik at jeg i fjor sommer ikke trente styrke, og tror ikke jeg kommer til å gjøre det i år heller. Blir så mye annet, bading, sykling osv.

Lenke til kommentar

Jeg velger å gi faen i packen. Den er bare et suplement for å dra damer. En hårete, skallet mann med ølvomme kan dra bedre damer enn din typiske "strandløve".

Så jeg stapper i meg og går opp i vekt! :thumbup:

Nåja, sist gang jeg sjekka sto ikke en hårete, skallet mann med ølvom særlig høyt på rangstigen. Det er da andre fordeler av å ha lav fettprosent enn bare 6-pack, hovedsakelig at ansiktet strammes opp og regnes som mye penere. Ansiktet bruker du 24/7, så ser ikke greia med å se ut som en ballong i ansiktet.

Jeg spiste ikkes så mye drit da :p Helt ok mat, mye proteiner. Tungt som satan i begynnelsen å spise så mye, men ble vant til det etterhvert.

Tok meg treningsfri i julen og eksamensperioden, gikk ned 5-6 kg på de ukene. Helt vilt. Nå har jeg kommet meg opp på gammel vekt igjen, men med mer muskelmasse.

Opplever det samme selv, første 1-3 kiloene etter en liten oppholdsperiode kommer kjapt. Forsvinner kjapt gjør de og, visstnok glykogenlagre som har lett for å øke/minke raskt.

Jeg nekter å forandre på noe av det jeg allerede gjør, kun for å løpe rundt som en annen tufs av en strandløve. [Det å trene for andre er bare trist]

Ser ikke helt hvordan du relaterer strandløve og det å trene for andre?

Det å hevde seg i forhold til andre ligger jo i bunn i eksistensen vår (som du er inne på).

Lenke til kommentar

Vel Storken.

De fleste jeg ser nå om dagen, trener kun for å bli "fit" til sommeren, får å så gå rundt resten av året som blubbete, slappe hvalrosser. Hvorfor gjør de det? For å se bedre ut for det motsatte kjønn. Den dagen jeg finner meg i å trene for å imponere andre, er dagen jeg slutter med å bruke 10+ timer i uka på å svette og slite..

Det å heve seg over andre har du til dels rett i, dog ikke helt. Ettersom vi i Norge absolutt ikke har slike idealer på toppen av listen over kvaliteter vi ser etter =)

Endret av InToRv
Lenke til kommentar

Sorry dobbel post, men er det nokon som kan hjelpe meg litt?

Er ute etter jogge/løpe sko.

Føtane mine har normal/over pronasjon. Skoa skal brukast på asfalt/grus, mest asfalt, treng derfor noko med veldig bra demping.

Pris: 1000 - 2500kr

Har sett meg ut nokon:

GEL-NIMBUS 12 1300kr. Normal/under pronasjon

Gel-Kayano 16 1000kr. Normal/over pronasjon

Gel-Kinsei 3 2000kr. Normal/under pronasjon

Det er desse eg har sett litt på, men vil gjerna ha tips. Blir det veldig feil om eg brukar sko som er normal/under pronasjon så lenge eg har normal/over. Har litt overpronasjon på den eine foten.

Skal uansett ha spesiallaga sålar i tillegg, som er tilpassa føtane mine.

Sett stoooor pris på hjelp, er tross alt nokon kroner det er snakk om, og trenger det som beskyttar mest mogelg for belastningsskader etc. sidan eg trenar til befalopptaket til sommaren. Skoa skal kunn brukast til jogging/intervall, ikkje som kvardagssko.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...