Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tullebukker begge to.

Synes myo hadde studier på 15-20 år med overdosering 20-30g pr dag uten at de kunne finne noen annen bivirkning en at man holder formye vann som går over om man doserer rett igjen.

Finnes ikke noe som er forsket mer på en kreatin av kosttilskudd, ville ikke ofret det en tanke.

Det er sansynligvis mer humbugg med alt det andre du spiser iløpet av en dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tullebukker begge to.

Synes myo hadde studier på 15-20 år med overdosering 20-30g pr dag uten at de kunne finne noen annen bivirkning en at man holder formye vann som går over om man doserer rett igjen.

Finnes ikke noe som er forsket mer på en kreatin av kosttilskudd, ville ikke ofret det en tanke.

Det er sansynligvis mer humbugg med alt det andre du spiser iløpet av en dag.

Hm..

Nå har det imidlertid vært så mye forskning på kreatin og dens (bi)virknigner som tilsier at det er trygt å bruke det sammenhengende over lengre tid. Det har ikke vært påvist noen bivirkininger etter lang tids bruk av kreatin. Veit ikke hvordan det er med studier på virkelig lang tid enda (flere tiår -->).

Med flere tiår tenker jeg da på 30-40 år og mer.

Lenke til kommentar

Laks uten fett?

Det var faktisk det det stod! :) Euroshopper 500g fryst laksefilet til 41 (tilbud tror jeg) på rimi! :)

Kan eller meddele at jeg bare veier 85kg nå, nesten så jeg begynte å grine når jeg så vekta i dag! Godt jeg skal på restaurant-besøk i dag og få i meg litt skikkelig kalorier, hvis ikke måtte jeg nok trødd i meg en sjokolade :(

Lenke til kommentar

Laks uten fett?

Det var faktisk det det stod! :) Euroshopper 500g fryst laksefilet til 41 (tilbud tror jeg) på rimi! :)

Kan eller meddele at jeg bare veier 85kg nå, nesten så jeg begynte å grine når jeg så vekta i dag! Godt jeg skal på restaurant-besøk i dag og få i meg litt skikkelig kalorier, hvis ikke måtte jeg nok trødd i meg en sjokolade :(

80 kr/kg for laks er ikke billig. Etter å ha jobba 2 uker på et prosseseringsanlegg for laks, kjøper jeg helst fersk fisk fra brygga. Usløyd kommer det på 25-30 kr/kg om du kjøper inn litt. Sløy, fileter - frys ned. Da vet du hva du putter i deg.

Hvordan går det med markløften for tia da?

Lenke til kommentar

Neida, sikkert ikke billig, men det var en sånn rød pris-lapp. Så gikk ut i fra at dette var et tilbud.. At det er billigere å kjøpe fersk fisk er det ingen tvil om, men ...

Alt av vektløfting har tatt pause, det er kun svømming 4 ganger i uken + 1-2 innebandy økter. Etter hva jeg klarer å se, har jeg ikke gått noe ned i muskelmasse, men uten tvil har jeg gått ned i styrke. Men merker at kroppen har godt av treningen svømming gir, veldig tydelig at den liker bedre få tunge løft, enn mange lette.. ;)

Lenke til kommentar

Er ikke baconcrisp oppgitt til 45g prot pr 100 elns? Latterlig høyt til å være snacks ihvertfall :ph34r:

68g protein, og bare 31g fett og 550 kcal. Helsekost :fun:

Proteinet i sånn type snack er dårlig og kroppen får ikke no bra utnytte av det. Har ikke kilder for hånden, men har lest dette flere ganger.

Er jo avfall, griseskinn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...