hurts.when.IP Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Brad: Virker som du har sterke lår ? Jeg kjører ca det samme som deg, forutenom knebøy hvor jeg bare tar stusselige 50 kilo Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Idag leste jeg at avokado er en god kilde til protein Lenke til kommentar
storken Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Idag leste jeg at avokado er en god kilde til protein Huff Da var sykkelsesongen igang, det var grusomt. Planen var å kun ta en rolig tur på et par mil helt til en mann(~50) på offroader sykla forbi meg. Jeg hang meg på, syklet opp på siden og begynte å prate med han. Det var hans første sykkeltur i år, etter en lang skisesong, og jeg ble med på den planlagte økta hans. Alt i alt fornøyd selvom det var mye tyngre enn jeg forventa. http://www.endomondo...uts/she9e2lzxPY Du har sykla forbi begge oppholdsstedene mine, og treningsstudioet der jeg trener (Lillesand, var loppemarked der i dag - så du la kanskje merke til det) - uventa når jeg klikka på linken Lenke til kommentar
Brad Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Brad: Virker som du har sterke lår ? Jeg kjører ca det samme som deg, forutenom knebøy hvor jeg bare tar stusselige 50 kilo Jeg vet ikke jeg. Er godt fornøyd med styrken i låra mine ja. Går mye turer i fjellet om sommeren og fisker. Sikkert der det komme fra. Samt fotballtrening. Så har jeg vært aktiv skikjører (jibbing, ikke alpint.) før også. Men er det ingen som vet eksakt hvor mye hver sånn "klump" veier i mitt forrige innlegg? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Dagens middag: 500g laksefilet(180kcal, 18g prot og 0g fett), 50g byggris (~59kcal, 1.5g prot og 0.5g fett) med litt bearnaise saus hvor smør er byttet med egg. Absolutt et godt måltid, manglet bare brokkolien. Men den var dessverre glemt ved innkjøp Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Men er det ingen som vet eksakt hvor mye hver sånn "klump" veier i mitt forrige innlegg? For utregning av program spiller det ingen stor rolle. Du kan bare plotte inn "10" i kalkulatoren, og så få antall klumper du skal bruke. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Du har sykla forbi begge oppholdsstedene mine, og treningsstudioet der jeg trener (Lillesand, var loppemarked der i dag - så du la kanskje merke til det) - uventa når jeg klikka på linken Ja, jeg la aldri merke til at det var loppemarked, men jeg la merke til parkeringa Lenke til kommentar
Grand Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Her var det krutt i beina! Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hva ville dere anbefalt for å kvitte seg med magen? Første jeg tenkte på var jo sit-ups, og det er vel det folk flest gjør også. Men så kom jeg over folk som gjør "crunches." Hadde kanskje en variasjon av begge de vært bra, eller er det noe annet å anbefale? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Spist mindre eller bevegd meg mer. Som hundre ganger før, så kan man ikke drive punktforbrenning. Trener du mage vil du stramme opp magen, men du vil ikke fjerne mer fett på magen i forhold til andre plasser. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hvorfor skal magetrening få vekk magen? Du må ha kaloriunderskudd, løping er bra. Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Ligger godt i kaloriunderskudd, og har i de fem siste ukene gått ned 1 kilo i uka. Derfor jeg spurte er fordi jeg tror magen trenger å strammes opp litt ekstra, selv etter ønsket vekttap. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Du burde kanskje formulert deg litt bedre. Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Ja, burde nok det. Er trøtt som bare f nå, så dere får unnskylde meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Kan noen si meg hvor lenge det er normalt å ha pause fra tilskudd av kreatin? Noen sier det ikke er nødvendig, andre sier 2 mnd minimum osv. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Etter sigende så skal man ikke trenge noe opphold... "De" har funnet ut at det med å ta opphold med kreatin ikke trenges siden man mistolket det at man ikke tok opp kreatin som at kroppen hadde utviklet en slags resistens med det at lagrene var fulle... Dæven det var ei lang setning, lenge sia jeg har hatt norsk på skolen gitt... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Du trenger ikke pause fra kreatin. Det kan brukes året rundt, hver dag, og neste år. Det er en gammel myte fra den tiden det ikke fantes så god forskning på virkningene av kreatin, og dermed anbefalte produsentene at man tok en liten pause for å være på den sikre siden. Nå har det imidlertid vært så mye forskning på kreatin og dens (bi)virknigner som tilsier at det er trygt å bruke det sammenhengende over lengre tid. Det har ikke vært påvist noen bivirkininger etter lang tids bruk av kreatin. Veit ikke hvordan det er med studier på virkelig lang tid enda (flere tiår -->). Endret 10. april 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Sir-Andy må følge mer med i timene han også ser jeg Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Sikter gjerne på rype og rev, men har tenkt å sikte på gås etterhvert... Du skrev uten å bruke linjeskift... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå