Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må måle alene nå, og får derfor bare målt forsiden. Ser ikke hvorfor det skulle være noen forskjell på at andre måler enn deg selv på f.eks. magen?

Målene mine er ihvertfall:

Chest:6

Abdominal: 12

Calf: 11

Midaxillary: 7

Suprailiac: 10

Biceps: 5

Thigh: 11

Som gir en fettprosent på 7,65%. Har litt synlig six-pack, og generelt godt synlige muskler, men syns fortsatt 7,65% er veldig lavt, da lurer jeg på hvor lavt jeg må for å oppnå en perfekt kropp.

Lenke til kommentar

Har kjøpt meg fettkaliber fra MyRevolution. Skal man måle når man strammer eller uten å stramme? Selv uten å stramme ender jeg opp under 8%, noe jeg nekter å tro. Tipper selv jeg ligger på ca. 11% så vet ikke helt hva som kan være feil, noen forslag?

Fettklypa vil ikke gi et eksakt tall på fettprosent. Jeg bruker den utelukkende for å måle fremgang og ser da etter millimeter mindre per uke...

Også er det jo artig å lyve litt ti lseg selv om at man har mindre prosent uke for uke :p

Det gjør ihvertfall jeg :p

Lenke til kommentar

Kan jeg begynne på RYP etter jeg har brukt Stronglifts i noen måneder?

Gikk lei Stronglifts, og har nå trent uten noen program, men vil helst ha et program jeg vet funker. Så tenkte kanskje å prøve ut RYP. Vil jeg ha bra fremgang, eller burde jeg gå på et annet program?

Lenke til kommentar

Må måle alene nå, og får derfor bare målt forsiden. Ser ikke hvorfor det skulle være noen forskjell på at andre måler enn deg selv på f.eks. magen?

Målene mine er ihvertfall:

Chest:6

Abdominal: 12

Calf: 11

Midaxillary: 7

Suprailiac: 10

Biceps: 5

Thigh: 11

Som gir en fettprosent på 7,65%. Har litt synlig six-pack, og generelt godt synlige muskler, men syns fortsatt 7,65% er veldig lavt, da lurer jeg på hvor lavt jeg må for å oppnå en perfekt kropp.

http://www.youtube.com/watch?v=6rCOi-RSAsc

Det er ikke helt lett å måle, heller ikke akkurat behagelig. Selv klarer jeg ikke få tak på låret, men overkroppen går greit. Har også kunnet måle svingninger på opptil 1 mm på måling på magen fra dag til dag med "Recomp-PF" (mye mat treningsdager, lite mat hviledager). Det kommer av forskjellig mageinnhold mener jeg.

Lenke til kommentar

Mannen er stor Bisk0p :p Men, det at IF gir så gode resultater som du sikter til Cool, det er jeg også tvilsom til.. Det har vel mere med at du aldri spiser dritt, driver med en del kardio, har super gener og løfter meget tungt.

Tja, mulig mulig. Noen mirakelpille finnes ikke og det finnes flere veier til suksess når det gjelder trening. Viktigste er vel innsats, pågangsmot og vilje til å virkelig følge programmet du følger.

Lenke til kommentar

ÅNEI! Alle diettnisser som teller hver minste kalori finn fram hvitløk, kors, helligvann og bibelen! Jeg har spist pizza og sitter nå og momser i meg sjokolade! SÅNT KAN MAN DA IKKE GJØRE NÅR MAN TRENER! /ironi

Eller så kan du følge en diett der du slipper å telle kaloerier, men spise fornuftig til rett tid på døgnet. Skal selv lage meg Børges proteinpizza nu =)

Lenke til kommentar

Er den forbanna magen som ødelegger fettprosenten min... Ellers lignet mye av målingene (fett på øyemål) det han i eksempelvideoen her hadde.

Liker å trekke frem et sitat fra Martin Barkhan når jeg hører sånt: "That's not stubborn fat, that's fat-fat".

For øvrig dekker et fettlag mine nederste magemuskler også :p

Lenke til kommentar

Treningsstudioet jeg trener på har endelig fått power rack, noe som jeg har gledet meg litt til. Morsommere å ta knebøy når man ikke trenger bruke smithmaskin. :D

Forøvrig, er det noen helsemessig grunn til å ta badstu? Vet at kampsportutøvere kan finne på å trene i badstu for å møte vektkrav dagen(e) før match osv, men finnes det noen beviste fordeler? Man hører jo at man kan få bedre hud etc, men virker som det er mye synsing rundt det og. Deilig er det i hvert fall etter trening...

Lenke til kommentar

ehh..det spillar vel sjølvsagt ein rolle om du strammar eller ikkje?

Får du mindre fett når du strammer musklene? Skal ikke si for sikkert at det ikke påvirker resultatet da jeg aldri har testa å måle når jeg strammer, men klarer ikke å se hvordan det kan spille noen rolle. Hud og fettlaget som du drar ut for å måle er jo akkurat det samme uansett om musklene under er stram eller slapp.

Men når det er sagt så ser jeg ikke noe poeng med å skulle stramme når man måler så hvorfor gidde.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

ÅNEI! Alle diettnisser som teller hver minste kalori finn fram hvitløk, kors, helligvann og bibelen! Jeg har spist pizza og sitter nå og momser i meg sjokolade! SÅNT KAN MAN DA IKKE GJØRE NÅR MAN TRENER! /ironi

Eller så kan du følge en diett der du slipper å telle kaloerier, men spise fornuftig til rett tid på døgnet. Skal selv lage meg Børges proteinpizza nu =)

Hvem er Børge??

Hører hele tiden på treningssenteret om folk som spiser Børge-ditt og trener børge-datt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...