Mikaeru Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg vet ihvertfall at hvis jeg hadde hatt rå muskler, så hadde jeg vært veldig glad, og løpt rundt på stranda i sola hele dagen og titta etter damer. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg vet ihvertfall at hvis jeg hadde hatt rå muskler, så hadde jeg vært veldig glad, og løpt rundt på stranda i sola hele dagen og titta etter damer. Da kan du heller vurdere å tenke litt over hva jenter ser etter, og løpe rundt på stranda med den kroppen du har nå =) (Så fremt du ikke er wookie selv) Lenke til kommentar
HValder Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg vet ihvertfall at hvis jeg hadde hatt rå muskler, så hadde jeg vært veldig glad, og løpt rundt på stranda i sola hele dagen og titta etter damer. Da kan du heller vurdere å tenke litt over hva jenter ser etter, og løpe rundt på stranda med den kroppen du har nå =) (Så fremt du ikke er wookie selv) Tja, dersom du spring rundt på stranda med ein kropp du er stolt av vil du ha tilsvarande holdning og utstråling, noko jenter utvilsomt blir tiltrukket av. 3 Lenke til kommentar
Cool2003 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 kaloriunderskudd +løping + styrke > kaloriunderskudd + styrke Men det er slik jeg liker å trene. Hvis du liker å ta deg en løpetur i finværet, så er det et fantastisk supliment som kardiotrening i tillegg til styrketreningen din og selvsagt kosthold og kaloriunderskuddet (som er helt klart det viktigste for vektnedgang). Enig. Trener selv løping eller annen kardio en gang i blant på treningsfrie dager (altså ikke dager jeg trener styrke), det bidrar jo bare til at det er lettere med kaloriunderskudd i tillegg til at det er veldig sunt. Periodisk faste, kalorioverskudd på styrkedager, kaloriunderskudd på ikkestyrkedager gjør underverker for meg. PF er det beste kosthold/livsstilsprogrammet jeg har prøvd ut. Jeg ligger på rundt vedlikeholdsnivå hver dag i løpet av en hel uke, rundt 2200 kcal, og jeg "raser" ned i fettprosent, samtidig som jeg legger på meg muskelmasse og går smått opp i vekt. Sommermålet om å komme ned på 5-tallet i fettprosent til 1.juli, ses endelig mulig å oppnå!!! Takk til deg Martin Berkhan! 5%? Er ikke det såpass lite at det vil se smått jævlig ut? Gått opp en ren kilo muskelmasse etter IF på 3 mnd. Fettprosent ned fra 8 ish, til 6,5 %. Vekt på 82,5 og høyde 190. Er vel stort sett bare muskler, men vil ikke ned til under 80 kg, dersom jeg skulle plutselig gå ned i vekt mot slutten av dietten. Men det finnes selvsagt noe "too much" hvis man blir for ripped, men smak og behag. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 79 Kilo og fettprosenten er fremdeles på 12.5 ... Likere! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 92,8kg og fettprosent på rundt 20-25% I beat you! Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 hvordan sjekker man fett-prosent? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 hvordan sjekker man fett-prosent? Fettklype Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Du må begynne å logge igjen Mikkel Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 hvor kan man kjøpe fett klype, utenom internett? Jeg tenkte G-sport, men der fant jeg det ikke på internett siden demmes. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Du må begynne å logge igjen Mikkel Skal se om jeg orker å starte opp igjen etter påske. Skal tilbake på RYP grunnprogram da tror jeg hvor kan man kjøpe fett klype, utenom internett? Jeg tenkte G-sport, men der fant jeg det ikke på internett siden demmes. https://www.tn.no/butikk/produkt/fettkaliper Lenke til kommentar
Brad Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Noen som vet om noen "treningsbutikker™ online fra utlandet. Med lave priser på utstyr? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Du får moms (25%) på alt over 200 kr + frakt + gebyr så kan være vanskelig å spare penger. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Ja, men har bekjente nede i statene som kan sende det til meg, så jeg slipper å betale moms. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Er det dumt av meg å trene rygghev samme dag som jeg trener markløft? F.eks. en hvis jeg skal trene ryggen en dag tar jeg: 4 sett Markløft 5 sett Sitting row 4 sett Rygghev Problem? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Ja, men har bekjente nede i statene som kan sende det til meg, så jeg slipper å betale moms. Da øker beløpet til en verdi på 1000 kr, men ellers det samme. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Er det dumt av meg å trene rygghev samme dag som jeg trener markløft? F.eks. en hvis jeg skal trene ryggen en dag tar jeg: 4 sett Markløft 5 sett Sitting row 4 sett Rygghev Problem? Nei. Dog kan du ende med å få vondt i korsryggen. Du må gjerne ta med litt mer om hvor tungt du løfter. Er du nybegynner så går det nok helt greit. Egentlig så ville jeg anbefalt deg å ta rygghev før markløft, for å få aktivert litt muskler der nede. Endret 9. april 2011 av InToRv Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Gått opp en ren kilo muskelmasse etter IF på 3 mnd. Fettprosent ned fra 8 ish, til 6,5 %. Vekt på 82,5 og høyde 190. Er vel stort sett bare muskler, men vil ikke ned til under 80 kg, dersom jeg skulle plutselig gå ned i vekt mot slutten av dietten. Men det finnes selvsagt noe "too much" hvis man blir for ripped, men smak og behag. Store gutten kan du ikke være da.. Got pic? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Mannen er stor Bisk0p Men, det at IF gir så gode resultater som du sikter til Cool, det er jeg også tvilsom til.. Det har vel mere med at du aldri spiser dritt, driver med en del kardio, har super gener og løfter meget tungt. Endret 9. april 2011 av InToRv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå