Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ihvertfall at hvis jeg hadde hatt rå muskler, så hadde jeg vært veldig glad, og løpt rundt på stranda i sola hele dagen og titta etter damer.

Da kan du heller vurdere å tenke litt over hva jenter ser etter, og løpe rundt på stranda med den kroppen du har nå =) (Så fremt du ikke er wookie selv)

Lenke til kommentar

Jeg vet ihvertfall at hvis jeg hadde hatt rå muskler, så hadde jeg vært veldig glad, og løpt rundt på stranda i sola hele dagen og titta etter damer.

Da kan du heller vurdere å tenke litt over hva jenter ser etter, og løpe rundt på stranda med den kroppen du har nå =) (Så fremt du ikke er wookie selv)

Tja, dersom du spring rundt på stranda med ein kropp du er stolt av vil du ha tilsvarande holdning og utstråling, noko jenter utvilsomt blir tiltrukket av.

• Liker 3
Lenke til kommentar

kaloriunderskudd +løping + styrke > kaloriunderskudd + styrke :)

Men det er slik jeg liker å trene. Hvis du liker å ta deg en løpetur i finværet, så er det et fantastisk supliment som kardiotrening i tillegg til styrketreningen din og selvsagt kosthold og kaloriunderskuddet (som er helt klart det viktigste for vektnedgang).

Enig. Trener selv løping eller annen kardio en gang i blant på treningsfrie dager (altså ikke dager jeg trener styrke), det bidrar jo bare til at det er lettere med kaloriunderskudd i tillegg til at det er veldig sunt. Periodisk faste, kalorioverskudd på styrkedager, kaloriunderskudd på ikkestyrkedager gjør underverker for meg.

PF er det beste kosthold/livsstilsprogrammet jeg har prøvd ut. Jeg ligger på rundt vedlikeholdsnivå hver dag i løpet av en hel uke, rundt 2200 kcal, og jeg "raser" ned i fettprosent, samtidig som jeg legger på meg muskelmasse og går smått opp i vekt. Sommermålet om å komme ned på 5-tallet i fettprosent til 1.juli, ses endelig mulig å oppnå!!!

Takk til deg Martin Berkhan!

5%? Er ikke det såpass lite at det vil se smått jævlig ut?

Gått opp en ren kilo muskelmasse etter IF på 3 mnd. Fettprosent ned fra 8 ish, til 6,5 %. Vekt på 82,5 og høyde 190.

Er vel stort sett bare muskler, men vil ikke ned til under 80 kg, dersom jeg skulle plutselig gå ned i vekt mot slutten av dietten. Men det finnes selvsagt noe "too much" hvis man blir for ripped, men smak og behag.

Lenke til kommentar

Er det dumt av meg å trene rygghev samme dag som jeg trener markløft?

F.eks. en hvis jeg skal trene ryggen en dag tar jeg:

4 sett Markløft

5 sett Sitting row

4 sett Rygghev

Problem?

Nei. Dog kan du ende med å få vondt i korsryggen. Du må gjerne ta med litt mer om hvor tungt du løfter. Er du nybegynner så går det nok helt greit.

Egentlig så ville jeg anbefalt deg å ta rygghev før markløft, for å få aktivert litt muskler der nede.

Endret av InToRv
Lenke til kommentar

Gått opp en ren kilo muskelmasse etter IF på 3 mnd. Fettprosent ned fra 8 ish, til 6,5 %. Vekt på 82,5 og høyde 190.

Er vel stort sett bare muskler, men vil ikke ned til under 80 kg, dersom jeg skulle plutselig gå ned i vekt mot slutten av dietten. Men det finnes selvsagt noe "too much" hvis man blir for ripped, men smak og behag.

Store gutten kan du ikke være da.. Got pic?

Lenke til kommentar

Mannen er stor Bisk0p :p Men, det at IF gir så gode resultater som du sikter til Cool, det er jeg også tvilsom til.. Det har vel mere med at du aldri spiser dritt, driver med en del kardio, har super gener og løfter meget tungt.

Endret av InToRv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...