Slimda Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Middag: 400g karbdeig+ ett egg = burger ett burgerbrød. 400g burger? I ett brød? Lenke til kommentar
Cool2003 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Trur nesten eg må reise til ein sportsbutikk å snakke med nokon som har god greie på det. Med tanke på vekta mi, korleis foten min er etc. Takk for tips folkens! Cool: Har sjølv tenkt på dei same du har. (http://www.xxl.no/sko/herresko/joggesko/gel-nimbus-12-1069669) Biskop: Sikkert OK dei, men trur eg ventar til eg kjem til militæret og får dei gratis (?) http://www.xxl.no/sko/herresko/joggesko/gel-kayano-17-1068848 Fantastiske sko, som anbefales på det varmeste!!! Lenke til kommentar
Cool2003 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Biskop: Sikkert OK dei, men trur eg ventar til eg kjem til militæret og får dei gratis (?) Joda, du får et par gratis. Også må du levere tilbake det andre paret ("perm sko") Men de fleste sliter faktisk med gnagsår og beinhinnebetennelse av skoene, så kan være fordel å ha brukt slike på forhånd. Skoa du får i militæret er helt håpløse... Så med mindre du har størrelse 48+ i sko, som meg selv, så bør du invistere i egne sko. Skoene jeg fikk den gangen jeg var i militæret, var toppmodellen til adidas til 1300 + =) Lenke til kommentar
discostu Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Middag: 400g karbdeig+ ett egg = burger ett burgerbrød. 400g burger? I ett brød? Hehe, jepp. Eller, delte jo brødet i 2 og lagde 2x200g burgere. Tilsammen blir jo det ett burgerbrød Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Skoa du får i militæret er helt håpløse... Så med mindre du har størrelse 48+ i sko, som meg selv, så bør du invistere i egne sko. Skoene jeg fikk den gangen jeg var i militæret, var toppmodellen til adidas til 1300 + =) Tipper du snakker om joggeskoene, jeg snakker om militærskoene. M-77 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Og si at M77 er gode sko, vil jeg si er en liten overdrivelse. Men de er faktisk ganske greie når du får gått de skikkelig inn. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) M-77 er uaktuelt for nå iallfall Zepti: Seriøst? Såg jævlig vonde ut! Det er ikke meningen du skal løpe med sko Vi har løpt uten sko i 4 milioner år. Og med sko i 60. Broren min måtte operere menisken og fikk beskjed av legen om at han måtte kjøpe seg skikkelgie jobbesko ellers kom han til å få vont om han skulle fortsette å løpe. Tror han prøvde det meste av konvensjonelle "joggesko" men det hjalp ikke. Så kjøpe han seg et par barefootsko og har aldri hatt vondt siden. KRever lit annen teknikk når du løper men det føles mye ebdre og du får mye sterkere og mer stabile legger av det. Endret 8. april 2011 av Zepticon Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 kaloriunderskudd +løping + styrke > kaloriunderskudd + styrke Men det er slik jeg liker å trene. Hvis du liker å ta deg en løpetur i finværet, så er det et fantastisk supliment som kardiotrening i tillegg til styrketreningen din og selvsagt kosthold og kaloriunderskuddet (som er helt klart det viktigste for vektnedgang). Enig. Trener selv løping eller annen kardio en gang i blant på treningsfrie dager (altså ikke dager jeg trener styrke), det bidrar jo bare til at det er lettere med kaloriunderskudd i tillegg til at det er veldig sunt. Periodisk faste, kalorioverskudd på styrkedager, kaloriunderskudd på ikkestyrkedager gjør underverker for meg. PF er det beste kosthold/livsstilsprogrammet jeg har prøvd ut. Jeg ligger på rundt vedlikeholdsnivå hver dag i løpet av en hel uke, rundt 2200 kcal, og jeg "raser" ned i fettprosent, samtidig som jeg legger på meg muskelmasse og går smått opp i vekt. Sommermålet om å komme ned på 5-tallet i fettprosent til 1.juli, ses endelig mulig å oppnå!!! Takk til deg Martin Berkhan! 5%? Er ikke det såpass lite at det vil se smått jævlig ut? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 5%? Er ikke det såpass lite at det vil se smått jævlig ut? Spørs nok hvordan du ser ut Må jeg synes det er stilig hvordan alle som blir tynnere også blir brunere Lenke til kommentar
vannputtern Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 kaloriunderskudd +løping + styrke > kaloriunderskudd + styrke Men det er slik jeg liker å trene. Hvis du liker å ta deg en løpetur i finværet, så er det et fantastisk supliment som kardiotrening i tillegg til styrketreningen din og selvsagt kosthold og kaloriunderskuddet (som er helt klart det viktigste for vektnedgang). Enig. Trener selv løping eller annen kardio en gang i blant på treningsfrie dager (altså ikke dager jeg trener styrke), det bidrar jo bare til at det er lettere med kaloriunderskudd i tillegg til at det er veldig sunt. Periodisk faste, kalorioverskudd på styrkedager, kaloriunderskudd på ikkestyrkedager gjør underverker for meg. PF er det beste kosthold/livsstilsprogrammet jeg har prøvd ut. Jeg ligger på rundt vedlikeholdsnivå hver dag i løpet av en hel uke, rundt 2200 kcal, og jeg "raser" ned i fettprosent, samtidig som jeg legger på meg muskelmasse og går smått opp i vekt. Sommermålet om å komme ned på 5-tallet i fettprosent til 1.juli, ses endelig mulig å oppnå!!! Takk til deg Martin Berkhan! Hvis det er sant, høres det jo ut som et genialt treningsprogram.. Hvor finner du dette? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Dere må huske på at Cool2003 er en bjønn av et menneske, med ubeskrivelige syke gener og arbeidsmoral/evnen til å presse seg. Syk mann med meget gode resultater. PF= Leangains.com. Det handler bare om å faste typ 14-16 timer i døgnet, og ha et spisevindu. Det er trolig ikke nok for å bli super fit, men en god start skal man tro alt som er skrevet om PF/LG. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 5%? Er ikke det såpass lite at det vil se smått jævlig ut? Spørs nok hvordan du ser ut Må jeg synes det er stilig hvordan alle som blir tynnere også blir brunere Førstemann var for tynn. Lenke til kommentar
storken Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Førstemann var for tynn. Du må virkelig passe på, sånn at du ikke blir som han! /sarcasm Berkhan: Ca 5,5% kroppsfett. 88kg på 188 cm mener jeg. Endret 8. april 2011 av storken Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det der er virkelig ikke pent imo. 3 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det der er virkelig ikke pent imo. Det spørs på øyet som ser. Selvfølgelig vil han nok dra flere kvinnfolk med noen hakk større fettprosent, men spørs hvilken målgruppe han søker. Jeg har iallefall merket, selv om de fleste jenter og gutter sier at kvinnfolk ikke bryr seg om muskler at det ikke stemmer. Når jeg blir full (og dum nok) hender det noen utfordrer meg til stripping, haha. Og ja... Man får endel positive kommentarer når man er lav på fettprosenten da Men kanskje ikke sååå lav. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Selvfølgelig, derfor jeg sa imo... Syns selv rett under 10 er ganske optimalt, kommer selvfølgelig ann på kroppen, men det meste jeg har sett under det blir for ekstremt. Fan av mye muskler også, men syns Berkhan er litt i overkant. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Det hadde vært kult å se ut som Berkhan. I en dag... Personlig syns jeg det MÅ være bittelitt mer på kroppen, et mer "fylt" utseende... Omtrent sånn som dette... http://www.youtube.com/watch?v=4uu9jQo1MDk Endret 8. april 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Kunne gjerne vært skikkelig deffa, men da kan man jo faen ikke spise noe drit eller drikke øl. Ikke noe vanskelig valg Lenke til kommentar
storken Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Kunne gjerne vært skikkelig deffa, men da kan man jo faen ikke spise noe drit eller drikke øl. Ikke noe vanskelig valg Åjoda, med PF. Berkhan er jo fyllik nr 1, ligger jo etpar bilder ute på verdensveven med de djeveløyene Obligatorisk lesestoff Endret 8. april 2011 av storken Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Må jeg synes det er stilig hvordan alle som blir tynnere også blir brunere Også naturligvis mye gladere og ofte oljet inn. Rart det der.. Endret 8. april 2011 av Zarfax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå